LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort trekt bankrekening leeg!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
opgelichtdoortelfort
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2011 16:39

Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door opgelichtdoortelfort »

Sinds mijn overgang van privé naar zakelijk sim-only lijkt het erop dat Telfort denk dat ik ook meer ben gaan verdienen. Terwijl ik juist goedkoper moet uit zijn.Mijn facturen zijn hoger dan normaal en ben verzesvoudigd (€250,00) op mijn facturen. Heel apart. Belkosten kloppen niet.

Ik hoop voor Telfort dat ze spoedig met oplossing komen, anders ga ik 10 vrienden in mijn omgeving zoeken die Telfort klant zijn en vertel hun niet te verlengen bij Telfort. Gaat als een olievlek....

mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door mpr1980 »

1x melden op dit forum is meer dan voldoende!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door bprosman »

anders ga ik 10 vrienden in mijn omgeving zoeken
Veel mensen hebben hier al moeite mee :wink:

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Er zou geen verschil moeten zijn tussen een zakelijke en een prive sim only. Er zullen waarschijnlijk wel andere voorwaarden gelden dan bij je oude prive abonnement. Zo neem je geen minuten meer mee naar de volgende maand en wordt er per minuut afgerekend (dit is overigens al sinds okt 2008) geen minuten meer meenemen is sinds januari dit jaar. Ga eens langs bij een telfortwinkel en vraag advies. Verhoog je bundel indien je niet genoeg hebt. Bekijk je specificatie van je rekening goed, zo weet je wat je gebeld hebt

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@opgelichtdoortelfort,

Graag bekijk ik voor u wat er precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik word een beetje ziek van al die mensen die fouten van bedrijven, hoe vervelend ook, direct tot oplichting bestempelen. Ga eerst eens goed na wat er aan de hand is voordat je het woordje oplichting uit de kast trekt.

:evil:

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door Grondslag »

olaf79 schreef:Ik word een beetje ziek van al die mensen die fouten van bedrijven, hoe vervelend ook, direct tot oplichting bestempelen. Ga eerst eens goed na wat er aan de hand is voordat je het woordje oplichting uit de kast trekt.

:evil:
Waarschijnlijk net zo zeer, als dat ik ziek word van de bedrijven, die daadwerkelijk de boel oplichten. Of bijvoorbeeld korte termijnen hanteren voor handelingen van klanten, maar lange termijnen hanteren voor handelingen van het bedrijf zélf. Of die een niet betaalde factuur meteen als wanbetaling bestempelen, er een bedrag overheen gooien, wellicht zelfs een incassobureau. Bedrijven, hanteren, hoe groter, hoe meer, het mantra: "Wij zijn onfeilbaar, onze administratie is de waarheid.".

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door bprosman »

die daadwerkelijk de boel oplichten
Oplichting is m.i. nog steeds met voorbedachte rade iemand onterecht geld of goederen afhandig maken. Dat is nog steeds een groot verschil met een "rammelende boekhouding".
Ik zeg niet dat het minder erg is voor diegene die het overkomt maar in de geschillen die ik hier zie die mensen met telecom providers hebben (ik beperk me even tot die groep) mis ik nog steeds de component "met opzet benadelen".
Of die een niet betaalde factuur meteen als wanbetaling bestempelen
Hoe bestempel je dat dan ?.
wanbetaling
` wan - be - ta - ling de -woord (vrouwelijk) wanbetalingen het niet of slecht betalen

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

olaf79 schreef:Ik word een beetje ziek van al die mensen die fouten van bedrijven, hoe vervelend ook, direct tot oplichting bestempelen. Ga eerst eens goed na wat er aan de hand is voordat je het woordje oplichting uit de kast trekt.

:evil:

Bravo!!! Je hebt helemaal gelijk, alsof die gasten nooit eens fouten maken.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.

guldenweg

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door guldenweg »

s-o

is een schizofreen lees haar berichten maar .

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Grondslag schreef:
olaf79 schreef:Ik word een beetje ziek van al die mensen die fouten van bedrijven, hoe vervelend ook, direct tot oplichting bestempelen. Ga eerst eens goed na wat er aan de hand is voordat je het woordje oplichting uit de kast trekt.

:evil:
Waarschijnlijk net zo zeer, als dat ik ziek word van de bedrijven, die daadwerkelijk de boel oplichten. Of bijvoorbeeld korte termijnen hanteren voor handelingen van klanten, maar lange termijnen hanteren voor handelingen van het bedrijf zélf. Of die een niet betaalde factuur meteen als wanbetaling bestempelen, er een bedrag overheen gooien, wellicht zelfs een incassobureau. Bedrijven, hanteren, hoe groter, hoe meer, het mantra: "Wij zijn onfeilbaar, onze administratie is de waarheid.".
TS had opeens een hogere rekening dan normaal / verwacht. Dus is dit in zijn ogen gelijk oplichting. Iemand van oplichting beschuldigen is een ernstige zaak en daar moet je mee oppassen.

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door WarZir »

olaf79 schreef:Ik word een beetje ziek van al die mensen die fouten van bedrijven, hoe vervelend ook, direct tot oplichting bestempelen. Ga eerst eens goed na wat er aan de hand is voordat je het woordje oplichting uit de kast trekt.

:evil:
^^

Aan mr. Oplichter zijn profiel te zien is ie na het plaatsen van dit topic niet meer online geweest, dus het zoeken naar een oplossing had/heeft kennelijk toch niet zo'n prioriteit voor meneer, aangezien hij totaal niet geïnteresseerd is in de reacties op zijn topic.

Uit eigen ervaring (internet, vaste telefonie) mag ik best zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service verlening van Telfort. Telfort heeft ook een eigen forum waar je vragen en storingen kunt plaatsen, de keren dat ik iets had, werd ik altijd snel geholpen.

Aan een ieder die dit leest: Telfort is imho een van de betere providers (goh, zal dit ook als een olievlek gaan? :mrgreen: ).

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Telfort trekt bankrekening leeg!

Ongelezen bericht door Yme »

olaf79 schreef:TS had opeens een hogere rekening dan normaal / verwacht. Dus is dit in zijn ogen gelijk oplichting. Iemand van oplichting beschuldigen is een ernstige zaak en daar moet je mee oppassen.
Mee eens. Op internet vergeet men vaak wat fatsoen is. Zware woorden gebruiken en hard schreeuwen schijnt normaal te zijn.

@WarZir: sta er van te kijken dat nog niemand heeft geroepen dat je iemand van telfort bent. :wink: :lol:

Gesloten