LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leondelacroix
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2011 18:19

Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door leondelacroix »

Ik wil jullie waarschuwen voor de praktijken van Telfort. Ik ben nu al 3 maanden bezig om een klacht opgelost te krijgen. Waarschijnlijk is mijn SIMkaart defect (ik heb deze al erg lang, steeds mijn contract verlengd). Mijn verbinding valt om de haverklap uit. Mensen krijgen direct mijnvoicemail. Gesprekken worden plots beindigd. Smsjes komen uren later binnen... Ik heb nu al enkele jaren Telfort. Nooit noemenswaardige problemen gehad.

Het ligt niet aan mijn toestel want ik heb mijn simkaart omgezet enz...

Ik heb nu al 5x een klacht ingedient. Er wordt gewoonweg niet gereageerd! (blijkbaar is het binnen halen van klanten belangrijker dan het behouden van klanten!).

Ik heb 2 weken geleden, op advies van mijn rechtsbijstandsverzekering, Telfort 12 werkdagen gelegenheid (schriftelijk verzonden) gegeven om mijn problemen op te lossen. Dit is niet gebeurd. Ik ben inmiddels overgestap naar HI. Ik moet namelijk voor mijn werk 100% bereikbaar zijn (dwingende reden). Maar nu had ik een dame van de klantenservice aan de lijn. Die wil mijn contract niet beeindigen! (loopt tot april). Als ik geen problemen had gehad, dan had ik in april sowieso blind bij telfort verlengd. Alleen die kans is nu voorbij.

Ik wil mijn nummer meenemen naar HI. Maar dat is door de houding van Telfort allemaal heel lastig op deze manier. En ook de dubbele kosten die ik nu maandelijks maak! Te gek voor woorden dit.

O ja. Ik zou kosteloos een nieuwe SIMkaart krijgen... Gewoon niet ontvangen! Niet een verstuurd. Echt te zot voor woorden.

Ik heb de incasso inmiddels stop gezet en bel niet meer met dit nummer (voor zover dat kon) alleen met hun klantenservice. Ik ben benieuwd hoe het afloopt want als ze een incasso o.i.d. inschakelen dan laat ik dit echt tot aan de rechter komen. Ik sta volledig in mijn recht (volgens DAS)...

Ik schrijf dit als een waarschuwing voor eenieder... Telfort heeft liever nieuwe klanten. Dan langdurig tevreden klanten!

Leon de la Croix

ploploplo
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2010 10:01

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door ploploplo »

Hier staat Telfort al jaren om bekend! Zieltjes winnen. Als je niet kunt bellen of ernstige problemen hebt zoals hierboven dan word je totaal niet serieus genomen.

Mensen geloof mij. Betaal liever iets meer bij KPN of T Mobile. Maar dan krijg je betere service dan Telfort!

Overigens zou het goed zijn om iedereen op de hoogte te houden op dit forum hoe het afloopt... Of Telfort het na alle laksheid en foute aanpak aan hun kan zo ver laten komen?

We wachten af!

MandyvdLaar1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 11:19

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door MandyvdLaar1975 »

Wat slecht zeg van Telfort om je zo te behandelen! Ik heb zelf ook een abonnement bij Telfort en heb er ook wel aardig wat klachten over... Zo krijg ik ook mijn smsjes pas uren later en zegt mijn telefoon steeds dat hij de SIM-kaart niet herkent of dat er geen SIM-kaart aanwezig is in mijn toestel terwijl hij er gewoon in zit...

Echt belachelijk dat ze je klacht na 3 maanden nog niet hebben opgelost en dat ze de nieuwe SIM-kaart niet hebben opgestuurd... En dat je nu een nieuw abonnement moet nemen bij HI omdat ze je niet verder willen helpen.

Van hun kant zou het een stuk klantvriendelijker zijn om het abonnement gewoon stop te zetten, of je een nieuwe SIM-kaart te sturen. Dat zou je toch wel verwachten als er problemen optreden tijdens de looptijd van het abonnement. Ze kunnen je toch niet laten betalen voor iets wat het niet doet?

Gelukkig zit je nu bij HI, zij zullen je wel altijd zo goed mogelijk helpen. Ik ben ook zeker van plan als mijn abonnement afloopt om over te stappen naar HI. Ik heb daar al veel goede verhalen over gehoord!

Succes nog verder, ik hoop dat Telfort je nog gaat helpen hiermee...

frenchy
Berichten: 121
Lid geworden op: 05 apr 2011 13:10

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door frenchy »

Ben al 13 jaar klant bij telfort, nog nooit problemen gehad. Ik had ook problemen met een simkaart, ben een telfort-winkel binnen gelopen, probleem opgelost.
Heb nu opgezegd omdat ik op het zakelijk abonnement van manlief sta en dit goedkoper was. Zelfs dit is allemaal zonder problemen gegaan.

Ik weet niet of het zo verstandig is om nu maar niet meer te betalen. Als je verliest gaan de kosten heeeeeeeel hoog oplopen. Als je nu gewoon betaald en je laat het toch voorkomen en je wint, krijg je je geld terug.

Soms zijn mensen echt zo dom als het om betalen gaat....

leondelacroix
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2011 18:19

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door leondelacroix »

Ik zou vandaag van telfort moeten horen want er zou binnen 5 dagen gereageerd worden. Weer niets. Gewoon helemaal niets...

Onbegrijpelijk! Dat je gewoonweg niets van je laat horen? Wat een bedrijf is dat zeg...

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door piet jagers »

ploploplo schreef:Hier staat Telfort al jaren om bekend! Zieltjes winnen. Als je niet kunt bellen of ernstige problemen hebt zoals hierboven dan word je totaal niet serieus genomen.

Mensen geloof mij. Betaal liever iets meer bij KPN of T Mobile. Maar dan krijg je betere service dan Telfort!

Overigens zou het goed zijn om iedereen op de hoogte te houden op dit forum hoe het afloopt... Of Telfort het na alle laksheid en foute aanpak aan hun kan zo ver laten komen?

We wachten af!

u bedoelt toch niet de dongle van de kpn ???
ik bedoel een rekening van meer als 8000 voor 12d internet

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door piet jagers »

Betaal liever iets meer bij KPN
u heeft wel gelijk

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door Grondslag »

Ik zie in dit topic zowel adviezen over Hi als KPN. Zowel Telfort als Hi zijn onderdeel van KPN.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door piet jagers »

daarom tis geen van tweeen iets
daarom was er natuurlijk weer een die reclame wou maken

leondelacroix
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2011 18:19

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door leondelacroix »

Ik snap wat je bedoeld! KPN HI TELFORT een pot nat...

Maar liever een euro meer bij KPN die besteed wordt aan echte klantenservice dan een euro minder en geen service.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@leondelacroix,

Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Graag ben ik u hiermee verder van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

leondelacroix
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2011 18:19

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door leondelacroix »

Nou de klacht is uitgezet. Weer. Ik ben benieuwd...

Ik Houd iedereen op de hoogte...

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door mich24 »

Wat een rare reacties en 'adviezen'

Je kan niet zomaar omdat jij het er niet mee eens ben,niet meer gaan betalen enz enz. Dan werk je jezelf alleen maar in de nesten..

En verder,tsja..

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Gewoon een telfortwinkel bezoeken en je probleem is opgelost. Vraag even naar de storemanager. Het is niet te geloven dat zo,n klein probleem zo geëscaleerd is. Telfort bied echt dezelfde service als kpn, alleen gaat het beter als je deze service in de telfortwinkel haalt. Klantenservice (callcenter) werkt nog niet optimaal. = Persoonlijke ervaring

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Telort na jaren een zeer slechte ervaring!

Ongelezen bericht door Yme »

Niet betalen is wel het stomste wat je kan doen. Krijg je alleen maar gezeik mee. Heb je de nieuwe sim nou eindelijk wel gekregen?

Gesloten