LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tiscali telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
robbiejan
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2005 13:54

tiscali telefonie

Ongelezen bericht door robbiejan »

Heb vandaag mijn activatiebevestiging van tiscali gekregen voor internet telefonie
in een klein half uurtje werkte alles perfect geen enkel probleem kpn er bijgehouden budget abb. als er eventueel een storing bij tiscali mocht optreden verwacht ik niet
Al met al hulde aan tiscali adsl zonder problemen een GRATIS telefoneren wat wil men nog meer
gr Rob

Tilburg
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005 18:17

Re: tiscali telefonie

Ongelezen bericht door Tilburg »

Wij willen ook telefonie van tiscali met het budget abb van KPN als nood lijn.
hoelang van te voren heb jij KPN de opdracht gegeven het abb om te zetten en hoelang heeft kpn daar over gedaan.

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: tiscali telefonie

Ongelezen bericht door nl1sms »

Ik heb exact hetzelfde en ik zweer er bij! Tiscali rules en het is tenminste gratis... kunnen we van Wanadie niet zeggen....

ik heb ook belbudget van kpn en bij mij was dat redelijk snel geregeld. Volgens mij binnen een week. Veel langer zal het niet geduurd hebben. Als het halverwege de maand is ofzo dan verrekenen ze het later....

Maar tiscali telefonie is perfect!!! Ik heb nooit problemen gehad.

hajamapi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2006 17:18

Re: tiscali telefonie

Ongelezen bericht door hajamapi »

wij hebben ook tiscali telefonie,en hebben daar wat problemen mee,we horen van heel veel mensen die ons proberen te bellen dat dat niet lukt,de wachttoon gaat 1x over en dan krijg je ingesprektoon.sommige mensen kunnen ons wel gewoon bellen en hebben nooit problemen.
wat wel handig is is dat de mensen die ons niet kunnen bereiken een voicemail in kunnen spreken.wij krijgen dan een e-mail en kunnen het bericht via computer afluisteren.
maar liever zijn we gewoon voor iedereen bereikbaar.

Gesloten