LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile wilt van grootverbruikers af.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gilian777
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2012 19:52

Re: Tmobile wilt van grootverbruikers af.

Ongelezen bericht door Gilian777 »

Ik heb ook de brief gehad, waarbij T-Mobile mijn i-1000 abonnement omzet naar een Relax Sim Only abonnement met internetbundel terwijl mijn contract nog doorloopt tot april 2012. De kosten van de nieuwe abonnement zijn ongeveer gelijk , maar heb dan wel een limiet van 2GB per maand.
Ik vind dit echt on-geloofe-lijk. Heb nu op 3 adressen gewoond, waar ik niet of nauwelijks 3G bereik had en de helft vd de tijd zit ik voor me werk in het buitenland. Ik heb nooit een brief of waarschuwing gehad van T-Mobile gehad. Ze willen je niet vertellen, wat het gemiddelde gebruikt is EN ze geven je ook GEEN inzage in je eigen gebruik.
Mijn abonnement liep tot 16 april 2012.

Dus in het kort: Had een contract bij T-Mobile ( i-1000 abonnement met onbeperkt internet). Ik betaal al die tijd voor een product wat het merendeel van de tijd niet geleverd wordt (slecht of geen bereik, lage internetsnelheid). Nu verbreekt T-Mobile zonder enige waarschuwing vooraf EN zonder bewijs mijn contract. Zij zetten het product zonder mijn toestemming om naar een Relax Sim Only abonnement + internetbundel (een product met mindere voorwaarden). Dit kan toch gewoon niet zomaar?

Btw de bovenstaande zogenaamde "advocaat in opleiding" die op allerlei fora hetzelfde "juridisch advies" geeft en T-Mobile als het ware in het gelijk stelt, heeft volgens mij een hele goede baan bij T-Mobile! Dus mensen , luister niet naar dit figuur en win zelf juridisch advies in!

Gesloten