LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc houdt zich niet aan het contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cyberoma
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 19:42

upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door cyberoma »

Ik bel sinds 1997 bij UPC. Vorig jaar kwam er iemand langs,die vertelde mij om internet te nemen en telefonie,want dat was goedkoper.
Omdat ik net een computer heb aangeschaft,vond ik die aanbieding interessant .De eerste maand zou ik gratis krijgen.

Ik zou een HET STARTERSPAKKET krijgen met chello EASY en een bel ANYTIME
voor €19.95 per maand het eerste jaar en daarna zou ik €29.95 per maand
na 1900 uur hoefde ik niet betalen voor gesprekken naar vaste nummers.

Nu blijkt dat deze abonnementsoort helemaal niet kan.
Ze hebben een fout gemaakt.
Nu zeggen ze dat ik een chello basis krijg met bel freetime voor €29.95 + 10 euro In totaal dus €39.95

Ook zou men beweren dat ik analoog bel,maar ik heb mijn telefoon en computer aangesloten op een modem. Ik zou een paar honderd euro moeten betalen om digitaal te telefoneren,dat klopt toch niet

Ik heb een contact ondertekent en ik wil waar ik recht op heb.

Weet iemand anders nog wat ik kan doen. Bij de helpdesk begrijpen ze het gewoon niet.
Wat kan ik nog verder doen?

Over de producten ben ik erg tevreden met UPC,alleen de administratie is een zooitje daar.

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ik zou om te beginnen maar een pilletje onder je tong leggen want dit gaat een heel lang gevecht worden met deze mensen .
Ik heb bijna hetzelde meegemaakt en iedere keer dat je belt naar de helpdesk zit er een ander waar je je hele verhaal weer opnieuw aan moet vertellen .
Als ze het dan niet snappen of kunnen oplossen is ineens de verbinding verbroken en begin je weer van voor af aan , weer 0900 bellen ($).
Ik ben op deze manier 3 maanden aan het vechten geweest met upc EN HEB IK WEKEN ZONDER TELEFOON EN INTERNET GEZETEN .Wel betalen voor die periode natuurlijk .
Mijn Oplossing , zoek gauw een ander !

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

De oplossing van Kuiffie is waar ik van droom met een glimlach. :D
Gooi die boeven eruit! :!:
Ook dat is bijna niet te doen zonder later tien jaar van je gelukkige oude dag te moeten inleveren.
:!: De echte oplossing om UPC op hun knieen te dwingen is reeds in de maak. :idea: :!:
Wij zullen hen in onze wachttijden zetten tegen een leuk tarief en hun e-mails niet accepteren en ze ons laten smeken om een vredesverklaring.! :!:

hermancountrymuziek
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2007 19:47

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door hermancountrymuziek »

Hallo Els,
Leuk om je hier te zien met klachten over UPC.
Zelf heb ik goede ervaringen met UPC en kan alleen maar zeggen, dat ik na jaren van klant te zijn, van UPC geen enkele klacht hebt.
Misschien heb jij toevallig de pech, niet met de juiste mensen kontakt te hebben gehad.
Wens je veel sterkte toe.
Herman
herancountrymuziek

cyberoma
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 19:42

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door cyberoma »

Herman heb je misschien namen voor me,dan kan ik daar hopelijk gebruik van maken. Zoals ik al zei de producten van upc zijn gewoon goed,alleen je moet nooit te maken krijgen met de helpdesk.

hermancountrymuziek
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2007 19:47

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door hermancountrymuziek »

Helaas is het bij UPC zo, dat je nooit met de zelfde persoon te maken krijgt. Vaak gebeurd het ook, dat je toezeggingen krijgt, die door andere weer tegen gesproken worden.Maar als je iemand treft, die buiten zijn boekje gaat en bereid is je goed te helpen, dan is dat mooi meegenomen. Deze ervaring heb ik wel. Ben zelf bedonderd, omdat ik twee maanden geleden over ging van light naar power en toen de toezegging kreeg, binnen zes weken een nieuw modum te krijgen, omdat die van ons verouderd is. Dit hebben ze na gekeken en duidelijk beloofd, alleen komen ze hun afspraak niet na.Dus helemaal tevreden ben ik niet. Wel het gebruik van de verbinding, want daar heb ik geen problemen mee.
Groetjes Herman

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door agro »

hermancountrymuziek schreef...........
Zelf heb ik goede ervaringen met UPC en kan alleen maar zeggen, dat ik na jaren van klant te zijn, van UPC geen enkele klacht hebt.
en een dag later............
Ben zelf bedonderd, omdat ik twee maanden geleden over ging van light naar power en toen de toezegging kreeg, binnen zes weken een nieuw modum te krijgen, omdat die van ons verouderd is. Dit hebben ze na gekeken en duidelijk beloofd, alleen komen ze hun afspraak niet na
Hoe betrouwbaar zijn de zogenaamde positiva's van upc nog????
Nar het schijnt dus net zo betrouwbaar als upc zelf, tja wie met pek omgaat wordt er mee besmet, toch??????

Met betrekking tot cyberoma een goede raad, kijk hoelang je contract nog loopt, en zoek in die tussentijd een betrouwbare provider.
Voor het overige ben je overgeleverd aan de grillen van upc.
succes er mee.

hermancountrymuziek
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2007 19:47

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door hermancountrymuziek »

Dat ik in eerste instantie te kennen gaf tevreden te zijn met UPC, was op het gebied van mijn internet verbinding en was er even vergeten te vermelden over de rest van hun service. Die moet absoluut verbeterd worden. Sorry, dat het even verkeerd over kwam. Groetjes Herman

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door agro »

hermancountrymuziek schreef..............
geen enkele klacht hebt.
en toen.............
Dat ik in eerste instantie te kennen gaf tevreden te zijn met UPC, was op het gebied van mijn internet verbinding
dus toch..................
Ben zelf bedonderd.......over ging van light naar power
gaat toch over internet?????

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Die Hermandemuzikant zal best wel bij UPC een baan kunnen krijgen indien nodig. Bij vals zakendoen past ook wel een stevige valse noot.
Zoals Argo vastgesteld heeft, zeggen wat je bedoelt is blijkbaar niet je sterkste kant.
DOOR UPC BEDONDERD ZIJN EN TOCH ALTIJD TREVREDEN :?: :roll:

:roll: Wanneer ben jij dan ONTEVREDEN? :roll:

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door pvd »

Aan de azijnpissers Agro en Willem de 16de: Jullie klagen echt alleen om het klagen, he? UPC kan in jullie ogen echt niks goed doen he? Dat anderen wel een goede verbinding hebben bij UPC is onmogelijk, he? Het negitivisme straalt ervan af........

Hermancountrymusic ziet gelukkig ook de positieve dingen.

Dat de klantenservice vrijwel geen service biedt is bij bijna alle internetproviders een feit, dus ook daarin onderscheidt UPC zich niet negatief.

pvd

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door agro »

Aan de azijnpissers Agro en Willem de 16de

UPC kan in jullie ogen echt niks goed doen he?
Ow dus als men iemand confronteerd met zijn tegengestelde uitspraken wordt men door jou direct uitgemaakt voor azijnpisser??????
Tja direct beginnen te schelden als men geen tegenwoord heeft, typisch weer een mentaliteit welke zo goed bij het upc gebeuren past, men kan ook niet anders vewachten.
Heeft upc dan al ooit überhaupt iets goeds gedaan????

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

pvd

slaap maar lekker door overdag en laat je lekker onwetend en infantiel door iedereen in je zakken pissen. Je geitenharenwollen sokken worden slecht droog van al die geaccepteerde viezigheid.
Jouw "azijnpissers" pikken niet die UPC oplichtingspraktijken van hun willekeurige rekeningen om vervolgens bij verhaal en verzoek om uitleg TEGEN BETALING VAN HUN VERVLOEKTE 0900 NUMMER van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Een defect aan een UPC kastje ergens in onze stad is er de oorzaak van dat wij twee dagen ZONDER telefoon komen te zitten en na die twee dagen een - excuusloze voortzetting als vanouds - een KRAKENDE telefoon, zo erg dat we niet kunnen verstaan wat aan de andere kant van de lijn gezegd wordt. ALS GEVOLG VAN EEN DEFECT VAN UPC HUN SYSTEEM onder HUN verantwoording werden wij toen we betaald klaagden over een oorverdovende kraak, door hun service desk "geadviseerd" een nieuwe telefoon te kopen :!: :roll:
Volgens vriendje pvd(a?) moeten wij dat allemaal HEEL gewoon vinden :?:
Op onze platte grote LCD scherm komt ieder UPC kabelprogramma niet helemaal op het beeld. Aan beide kanten missen we een flink stuk en dat valt bij onze, 4 maanden oude, Philips en - bij vele andere mensen hetzelfde- , NIET weg te werken.
Pvd vind dat UPC hoe die met hun KLANTEN omgaat een warme douche verdient :?: :roll:
Met jou zou ik ook GEEN zaken willen doen :!:

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Hermancountrymusic ziet gelukkig ook de positieve dingen.
Hoeveel shots of grammetjes heeft hij daarvoor nodig dacht PVD?

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Dat de klantenservice vrijwel geen service biedt is bij bijna alle internetproviders een feit, dus ook daarin onderscheidt UPC zich niet negatief
.



:?: DUS :?:

:roll: Welteruste meneer pvd en dwarrel maar heerlijk met het windje van je bestaan mee. :roll:

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door pvd »

De frustratie bij Willen de 16de en bij Agro zit blijkbaar onder een enorme betonnen vloer, waar hij niet meer uit te bikken is.

Ik heb nooit gezegd dat jullie klachten niet terecht zijn! Ik heb alleen maar gemeld (een constatering mijnerzijds) dat er ook nog tevreden klanten van UPC blijken te zijn (of in elk geval ook nog de goede dingen zien). Dit wil er bij jullie blijkbaar niet in.
Pvd vind dat UPC hoe die met hun KLANTEN omgaat een warme douche verdient
Waar staat dat? Hierbij wil ik er ook even op wijzen dat de klantenservice van bijvoorbeeld @home en speedlink net zo slecht is. Ik vind dan ook dat (bijna) alle internetproviders een koude douche verdienen.

De scheldpartijen en insinuaties van jullie (m.n. Willem de 16de) zijn ver beneden alle peil! De sloot voor mijn huis is te klein voor de azijn uit jullie pis.

Winkeliers en internetproviders: Doe vooral geen zaken met willem de 16de! Je wilt hem/haar ECHT niet als klant.

pvd

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door kuiffie »

beste pvd ,
Blijkbaar begrijp je niet helemaal dat er mensen zijn die zo hun zakken vol hebben van die dieven van de upc dat je niet helemaal eerlijk reageer .
De reden dat ik mijn vrienden van de upc verlaten heb is de volgende :
Ik had een aansluiting internet en telefoon laten aansluiten .
eerste poging : geen beeld en geen telefoon .
oplossing : monteur had verkeerde wachtwoorden achtergelaten , kan gebeuren .
Na 3 weken storing , slechts enkele dagen zonder telefoon en internet , kan gebeuren , kosten circa 7 euro voor 0900 helpdesk .
Na 5 weken weer hetzelfde .
Met tussenpozen gaat dit verder .
Dan ga ik verhuizen en bel en mail upc mijn nieuwe adres en vraag ze om de boel over te zetten .
Dat kan nu niet zegt upc .
Waarom niet vraagt kuiffie ?
Wij hebben op dit moment technische problemen .
Hoe lang ga ik dan zonder telefoon en internet in mijn nieuwe huis zitten dan ?
Weten wij niet meneer .
moet ik dan in dagen of misschien weken denken vroeg ik upc .
We zijn nu met de verhuisproblemen bezig uit November meneer .
Ik zeg tegen de upc-trut "maar het is nu Mei "
Ja meneer dat weet ik .
Einde gesprek , ik bel de 0800 afdeling .
Hallo , ik zou graag telefoon en internet in mijn nieuwe huis hebben , kan dat bij upc ?
Ja natuurlijk , wat is uw postcode ?
Ik geef mijn poscode en het kon binnen twee dagen geregeld worden .
Ik bedank voor het aanbod en weer terug naar de 0900 domoren .
Ik zei dat er geen technische problemen zijn in mijn postcodegebied en dat ik dat vernomen had van haar 0800 collega .
Nu werd ze boos , ik moest niet zeuren en gewoon wachten .
Ik heb daarna alles zelf losgehaald en opnieuw geplaatst .
Het werkte nog ook .
Daarna kreeg ik een rekening voor heraansluitkosten !!!!!
Naderhand is gebleken dat upc alle monteurs nodig had om nieuwe slachtoffers aan te sluiten en dus konden de bestaande klanten sterven .
In de korte tijd die mij nog restte met mijn upc maten had ik nog een kapotte modem , diverse malen zonder telefoon maar nu zijn ze gelukkig opgepleurt .
Om neutraal te eindigen wil ik zeggen dat ik nu bijna een jaar telefoon en internet heb via een ander en het werkt perfect , tot nu toe geen dag zonder , twee telefoonlijnen , 6mb internet , snelle intelligente helpdeskmedewerkers en dat allemaal voor maar 34 euro per maand , dag en nacht gratis bellen in mijn regio .
HET KAN WEL GOED , MAAR NIET MET UPC !!!!

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door pvd »

@kuifie: Ik begrijp ook best wel dat er het een en ander mis gaat bij UPC en dat dit voor veel ergenis zorgt.

Maar reken er maar niet dat dit bij andere providers niet gebeurd. Collega verhuisd en wil z'n @home meenemen.......2 maand zonder gezeten. Woont al lang op z'n nieuwe adres, maar verhuispakket wordt naar het oude adres gestuurd.......

Een andere collega heeft bij Het Net ipb aangevraagd....2 maanden geen telefoon.....

Ik heb persoonlijk een internet regelmatig + bellen abbo bij @home. Ik ben hier wel tevreden over. Zo zullen er ook echt nog wel mensen zijn die naar volle tevredenheid een abbo bij UPC hebben (maar dat kan volgens willem niet)

pvd

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

pvd,

Hoe fout kan jij conclusies trekken.
Natuurlijk gaat het bij velen TOEVALLIG allemaal goed. Maar wanneer er iets fout gaat, gaat het krankzinnig fout en loop je met je kop machteloos tegen de muur en ja... je hebt gelijk dat dit bij de meeste, zo niet bij al die bedrijven zo gaat. Maar dat is toch geen reden om met z'n allen dat, van het kastje naar de muur gestuurd worden en onjuiste rekeningen etc. etc. maar geruisloos te accepteren? De klagers over UPC op deze site zijn getergd door hun machteloosheid tegen de onredelijkheid en minachting van UPC en van hun collegea die zich samen NIET van elkaar willen onderscheiden door normaal met eerlijke klachten van hun klanten over hun prestaties om te gaan.
Wanneer je in z'n unfaire draaikolk bij die bedrijven terecht gekomen bent ben je aan hun willekeur overgeleverd en dat is onze ervaring die wij willen ventileren via deze site.
Of jij en die andere tevreden klanten dat nu goed of leuk of niet vinden zal mij en de terechte klagers niet tegen houden.
Laatst gewijzigd door willem de 16de op 07 feb 2007 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb persoonlijk een internet regelmatig + bellen abbo bij @home
pvd??????????
Wat kraak je personen dan af welke negatieve ervaringen hebben met upc, als je er zelf geen ervaring mee hebt.
Maar natuurlijk heb je het van horen zeggen, en dat zal wel je waarheid zijn.

Gesloten