LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC sluit te vroeg af

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janet1
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 apr 2007 17:30

UPC sluit te vroeg af

Ongelezen bericht door janet1 »

Wij zijn verhuisd naar Duitsland maar mijn man is nog regelmatig in het oude huis in Nederland omdat hij daar nog werkt tot het huis verkocht is.

Dus hebben wij lange tijd onze UPC kabel. internet en telefoon gehouden. Maar op een gegeven moment toch opgezegd. We zouden op 9 februari uit de lucht gaan. Dat kregen we ook bevestigd. Alleen gooiden ze ons op 18 januari al uit de lucht. Een 0900 nummer bellen vanuit het buitenland gaat niet maar gelukkig kon ik ze ook mailen via hun website. Dus dat heb ik gedaan. Verzocht danwel alles weer aan te sluiten of de factuur aan te passen. We werden niet aangesloten dus ik ging ervan uit dat de factuur zou worden aangepast. NIET DUS. We kregen gewoon abonnementskosten tot 9 februari.

Toch totaal rond de 40 euro. Toen heeft mijn man vanaf zijn werk gebeld. Volgens UPC kunnen ze niet nakijken wanneer ze ons uit de lucht hebben gehaald en dus moeten we gewoon betalen.

Ik vind dat zo bizar, aan de telefoon rekening kunnen ze ook zien dat we niet meer gebeld hebben. Maar boven alles vind ik het gek dat ze niet eens kunnen achterhalen wanneer ze een klant afsluiten. Oh en die email konden ze niet vinden. Wat heb je aan een bedrijf dat emails kwijtraakt en ook niet ziet wanneer ze wat gedaan hebben? Bizar echt.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: UPC sluit te vroeg af

Ongelezen bericht door queenfan »

deel je maandbedrag door 30 en dat is ongeveer wat je per dag kwijt bent aan UPC. Vermenigvuldig dit met het aantal dagen dat je aangsloten was en betaal dat.

Ik weet is niet de procedure maar toch worden ze mischien wakker.

Hou wel alle correspondentie en brieven bij elkaar om zo sterk te zijn tegen UPC

Sterkte er mee.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC sluit te vroeg af

Ongelezen bericht door Ron58 »

Joepiezie(k) besteed nu eenmaal meer geld, tijd en moeite aan het werven van nieuwe klanten met honderden irritante reclamespots per dag dan dat ze enige moeite doen om bestaande klanten netjes te behandelen.
Laat staan klanten die toch al weg willen.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: UPC sluit te vroeg af

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

UPC is altijd de meest smerigste internet en telefonie oplichter geweest die Nederland arm wilt maken......

Gesloten