LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Sinds 4 jaar betaal ik mijn tv en radio-pakket via NRE (nutsbedrijf Eindhoven). Vorige maand kreeg ik een brief waarin gemeld werd, dat dat pakket losgekoppeld wordt van de energierekening.
Ik moest tevens aangeven hoe ik vanaf 1 januari 2005 wilde gaan betalen. Ik heb die antwoordkaart ingevuld en teruggestuurd.
Gisteren krijg ik een brief van UPC, dat i.v.m. een openstaande schuld geen gehoor kan worden gegeven aan mijn "nieuwe aansluiting".
Het gaat echter helemaal niet om een "nieuwe aansluiting". Deze heb ik al 4 jaar.
En een openstaande schuld. Jaja, laat UPC maar eerst met een goede rekening komen voor de juiste persoon en de waarborgsommen verwerken die ik tegoed heb en de muur in mijn woonkamer maar repareren, die hun monteur zo fraai heeft achtergelaten, toen ze alles kwamen ophalen.
Ik vraag me af of dat maar zo kan en ik denk, dat er meer mensen dan dit probleem hebben. Zeker in Eindhoven en omgeving.
Laatst gewijzigd door jacqueline33 op 12 dec 2004 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Jacqueline,
Dat je zowat doof bent heeft volgens mij niets met de beslissing van UPC te maken.
Ik neem aan dat je net zo behandelt wilt worden als mensen zonder een handicap.
Het gaat erop dat je volgens UPC een schuld hebt.
Jij zegt van niet.
Los dat probleem van dit misverstand eerst op.
Vraag waar de schuld op gebaseerd is.
Dan ben je er snel aan uit lijkt me.

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Je hebt gelijk.
Heb de tekst al aangepast.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie het. :wink:
Tja...dat is een lastige situatie en even andere koek.

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

En dan is het nog zo, dat ik niks met UPC te maken wil hebben en genoeg moeite heb moeten doen om van ze af te komen.
En dan zul je gedwongen worden om voor je tv en radio weer een UPC-abonnement te nemen. :twisted:
Waar blijft dan de vrije keuze net als bij de energiebedrijven?? :?:

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: UPC

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Hey Jacqueline,
zover ik weet zijn er nog 2 mogelijkheden om TV en radio te ontvangen, zo is er een digitaal signaal door de ether die je met een ontvanger kan ontvangen, Digitene geloof ik dat het heet. En een ander alternatief is televisie en radio van KPN...

Ik weet het, het aanbod is niet super, maar er is teminste nog een beetje keus :)

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: UPC

Ongelezen bericht door inxsnl »

Via de ether kunt u beperkt tv en radio ontvangen .
en per 2006 worden er via de ether geen tv signalen meer door gezonden.
Digitaal zijn er vele opties.
Op dit moment is de digitale schotel + ontvanger nog de beste optie.
De rest staat nog in de kinderschoenen

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Ja ik denk ook dat een schotel in dit geval de beste optie is. Heb UPC inmiddels wel een fax gestuurd. Owww ook alweer een maand geleden met daarin nog eens al mijn grieven. Maar volgens mij weten ze niet hoe ze reageren moeten of ze werken met een postduif. En dat beweert dat hun klantenservice verbeterd is???

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: UPC

Ongelezen bericht door inxsnl »

Zelf wacht ik rustig af totdat de kpn alles onder controle heeft.
En ga dan meteen weg bij upc

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Ik dacht ook van UPC af te zijn. Helaas pindakaas dus.

harold

Re: UPC

Ongelezen bericht door harold »

Ik weet het is niet de leukste opmerking maar miscchien moeten we een paar moslimfundatelisten wijs maken dat erin de upc gebouwen amerikaanse heidenen verscholen zitten
Je komt van UPC nog moeilijker af dan een ernstige ziekte
Ik heb de hoop nog steeds dat er een gerechtsdeurwaarder hier aan de deur komt en dat ik met die goede man/vrouw een potje smakelijk kan gaan zitten lachen om de domme fouten die de knullige bende ervan maakt

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Ach, UPC zet de rekening gewoon op naam van een ander en switch dan af en toe totdat ze zelf niet meer weten van wie de rekening is.
Zijn ze nu al 2 jaar over aan het nadenken. Dus duidelijk een meer-jarenplan.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de hoop nog steeds dat er een gerechtsdeurwaarder hier aan de deur komt en dat ik met die goede man/vrouw een potje smakelijk kan gaan zitten lachen
Ik begrijp wel de strekking van je verhaal maar als er een gerechtsdeurwaarder bij jou langs komt dan is er een voor jou slecht uitvallende uitspraak geweest door een kantonrechter op een terechtzitting. En dan komt die deurwaarder niet om met je te lachen, maar met de macht en de middelen die noodzakelijk zijn om te innen. Laten we hopen dat het niet zover komt...

tonnie

Re: UPC

Ongelezen bericht door tonnie »

:twisted: hugo ik heb je bericht gelezen en inderdaad wat ik met upc beleefd heb is met geen pen te beschrijven ze zijn nu nog met me bezig terwijl ik mijn verplichtingen allemaal voldaan heb , maar we zijn niet de enigen ik heb het al van zoveel mensen gehoord! ik ben het volledig met je eens !

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Nou kreeg dit keer weer een totaal rekening. Heb dus alleen maar voor de tv betaald.
Ik krijg alleen iedere keer weer een ander adres van UPC om te faxen, mailen of te schrijven.
Dat doe ik dan ook steeds, maar antwoord krijgen????

tonnie

Re: UPC

Ongelezen bericht door tonnie »

:twisted: de naam hierboven moet geen hugo zijn maar harold sorry

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

UPC heeft zelf heel veel boter op haar hoofd.

Kort Geding
De gemeenten hadden een kort geding tegen UPC aangespannen. Op 28 oktober 2004 deed de rechtbank een uitspraak. UPC verloor het kort geding.

het geding was aangespannen door diverse gemeente op voorne en putten.

ondanks het verlies hebben ze eneco toch het hoge bedrag laten incasseren.
ze verloren het kort geding maar een uitspraak van een rechter nee daar hoeft UPC zich niet aan te houden.

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Wat was het doel van die rechtzaak??

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

onder andere tariefsstijgingen tegen te gaan.
Upc aan eerdere gemaakte afspraken te houden.
Upc brengt diverse kosten in rekening wat niet is toegestaan.
o.a. aansluitkosten.

kijk eventueel op www.spijkenisse.nl en dan de verwijzing UPC

jacqueline33
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 dec 2004 14:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door jacqueline33 »

Een duidelijke UPC-streek dus. Leggen uitspraken e.d. gewoon naast zich neer. Had niets anders verwacht van ze! :?

Gesloten