LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC zijn echte oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
milacal
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2006 10:33

UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door milacal »

UPC zijn echte oplichters. Ik had telefoon van UPC, ik had ze gebeld om de telefoon af te sluiten en hun kastje komen ophalen, want ik ging naar een andere stad verhuizen. UPC had 3 afspraken met mij gemaakt, ik had vrij genomen. Maar ze kwamen niet opdagen. Na 1 jaar dat ik op mijn nieuwe adres woonde kreeg ik een brief van UPC dat ik 1200,- moest betalen, 600 euro voor het kastje en 600 euro voor telefoon gebruik. Ik was zelf naar hun toegegaan, ze zeiden dat ik niet had opgezegd, terwijl ik gebeld had maar ze waren niet gekomen. Ik had duidelijk tegen hun gezegt dat ik niet gaar betalen. Als de nieuwe bewoner gebruik had gemaakt van hun diensten op mijn naam, dat is hun pronleem en van de nieuwe bewoner. Ik ga niet voor de nieuwe bewoner betalen. Ze hadden een regeling met mij getroffen voor 20 euro per maand. Maar UPC SORRY, MAAR IK BETAAL NIETS. Volgens hun ben ik afgesloten van mijn kabel, ik kijk elke dag TV van KPN.
Groetjes. :roll: :twisted: :evil:

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door eksoj »

Ik vind upc ook vreselijk, deugd van geen kanten. Ik heb het ervaren met digitale telefonie, de algehele ellende ten top. En nu met beeindigen contract ook doffe ellende.
Alles nu van KPN, zelf aangesloten en werkt prima, zeer stabiel. Administratief probleem nu ook zeer, zeer prettig verholpen.

Niets dan lof voor KPN !

Een 0,0000001 voor UPC

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Wederom een synoniem van het bekende viertal ???, Juist KPN slaat van alle kanten de plank mis en kost hun klanten handenveel geld:(

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door agro »

Heey laurent moet ik je ook helemaal gelijk in geven.

zie ook http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 0&start=30
:lol: :lol: :lol: :lol:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Bedankt , :?

Ik zal voor jou (jullie) een goed woord doen bij UPC, wel eerst de schulden betalen :(

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door agro »

Goh laurent das nou echt aardig van je, maar je hebt dus niet de link aangeklikt en goed gelezen in het vorig bericht. met name van 9.48 uur, even iets verder kijken dan je neus lang is in het vervolg, hoe moeilijk dat ook voor je is.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro-Hoffie-IkJAn-HasHman-Eksoj, :idea: :?: :?:

een illuster gezelschap verenigd in een persoon(en).
:lol:
vulgaire taal ligt je (jullie) wel. :twisted: :roll:


De UPC diensten en service laat niets te wensen over,
:D :D :D

pimmetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jun 2005 21:02

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door pimmetje »

Wel gek dat wij ook zo"n problemen hebben gehad met UPC .Vaak storingen of uren helemaal geen verbinding .Bel je de klachtenlijn word je slecht te woord gestaan waarschijnlijk door iemand die dit er als bijbaantje bijdoet en nergens geen verstand van heeft .Snel weer terug gegaan naar KPN en nu geen problemen meer .Laurent ik ben geen medewerker of aandeelhouder van KPN of schrijf onder meerdere namen zoals jij van andere altijd beweerd .Nee ik geef gewoon feiten weer :twisted: :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door agro »

Hoi pimmetje welkom, bij de eerstvolgende posting zal je bij laurent ook wel in het rijtje staan.
De enige die onder meerdere namen heeft gepost is ons vriendje laurent, met de namen o.a. lau10 en har (de laatste komt je wel bekend voor) , je had hem zielig moeten zien doen toen hij ontmaskerd werd en dacht dat hij mogelijk van het forum verwijderd zou worden, omdat in de spelregels staat dat onder meerdere namen posten niet is toegestaan.

Maar wat niet is gebeurd kan alsnog natuurlijk, zou het forum wel ten goede komen.

Om de aandacht van hem af te leiden doet hij anderen beschuldigen waaraan hij zichzelf heeft schuldig gemaakt, ergens inhoudelijk op reageren zal je hem nooit zien doen, het enige waartoe hij in staat is, is de boel proberen te verzieken en op stang te jagen, met het posten van de grootst mogelijke onzin.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro, weer een naam erbij genomen???, echt iets voor een stumpert uit Duizel,wonende 2* straat voorbij de kerk en het kerkhof.

Al jouw gegevens kan ik zo deponeren. UPC heeft jouw verbannen via een door UPC gewonnen rechtzaak in Den Bosch, ook deze gegevens zijn controleerbaar. Slaap ze en zwem maar tegenstrooms :( :( :roll: :idea: :twisted: :x

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door agro »

Agro, weer een naam erbij genomen
Tuurlijk laurent in jou belevingswereld wel, en elders op het forum heb je nog al een alias mij toebedeeld, dus het schiet al lekker op, maar als je nog even verder kijkt kan je er wellicht nog een paar vinden, hoewel verder kijken dan je neus lang is niet je sterkste punt is.
Al jouw gegevens kan ik zo deponeren
Waarom doe je dat dan niet?
Nu heb je de kans te bewijzen dat je niet de debiel, idioot of dwaas bent welke je hier presenteert, wees eens 1 keer een kerel in je leven en doe wat je pretendeert te kunnen doen.
Plaats hier dus mijn NAW gegevens met telefoonnummer, je kan ook nog te rade gaan bij je compaan rene112, volgens hem komt er van upc een "dagvarding met de eis dat ik moet stopen met laaster" wat het allemaal ook moge zijn, het zou mij in ieder geval duur te komen staan volgens eerdere mededeling, dus ik wacht met angst en beven af, en ben alvast begonnen met sparen.

Dus in de eerstvolgende posting van jou zie ik mijn NAW gegevens met telefoonnummer, als tegenprestatie beloof ik je dat ik over upc dan geen onvertogen woord meer zal posten, of ben je misschien bang dat je van jezelf ontdekt wat eenieder hier al lang weet.
Plaats je de gegevens niet stop je met het plaatsen van de onzin welke jou zo eigen is.
DEAL or No DEAL :lol: :lol: :lol:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Laurent en en het stoppen met plaatsen van onzin is onmogelijk, daar hij niet anders kan dan alleen maar onzin te schrijven op het forum. Ik heb nog geen positieve bijdrage van hem gezien sinds de korte tijd dat ik dit forum bezoek.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro cs (7 stuks), met een ventje uit Duizel ga ik geen overeenkomst aan, vertrouwen in jouw (jullie?) ontbreekt ten ene malen. :roll: :lol:

Geniet maar van de goedkopere kabel aansluiting van UPC dank zij Combivisie. :lol: :lol:

Beertje dat het jouw goed mogen bekomen . :) :D :idea: :twisted:

irish1
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2005 13:27

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door irish1 »

Ook ik ben iemand die tevreden is met en over UPC. Ik neem namelijk totaal geen producten van ze af. Ik heb zelfs de onvolprezen decoder nog niet thuis getuurd gekregen. Het is wel ontspannend om de mail wisselingen te volgen op dit forum. Als ik depri ben lees ik even op het UPC forum en ben meteen weer een gelukkig mens.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Beertje02 »

irish,

Laurent levert wat dat betreft wel een bijdrage, het is echt lachen om de onzin die hij uitkraamt vooral richting agro.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door Laurent »

Ook ik ben iemand die tevreden is met en over UPC. Ik neem namelijk totaal geen producten van ze af. Ik heb zelfs de onvolprezen decoder nog niet thuis getuurd gekregen. Het is wel ontspannend om de mail wisselingen te volgen op dit forum. Als ik depri ben lees ik even op het UPC forum en ben meteen weer een gelukkig mens. :D :D


Jazeker met de goede en sterk verbeterde diensen van UPC kun je alleen maar tevreden zijn. Een mooi UPC 2007 gewenst. :idea: :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC zijn echte oplichters

Ongelezen bericht door agro »

Ook ik ben iemand die tevreden is met en over UPC. Ik neem namelijk totaal geen producten van ze af. Ik heb zelfs de onvolprezen decoder nog niet thuis getuurd gekregen. Het is wel ontspannend om de mail wisselingen te volgen op dit forum. Als ik depri ben lees ik even op het UPC forum en ben meteen weer een gelukkig mens.


Jazeker met de goede en sterk verbeterde diensen van UPC kun je alleen maar tevreden zijn. Een mooi UPC 2007 gewenst
Als je niet wist dat het onmogelijk was (met het ontbreken er van bij laurent) zou je bijna denken dat laurent door upc gehersenspoeld is.

Gesloten