LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van KPN naar Telfort (die nummerbehoud niet op tijd regelt)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SanSa27

van KPN naar Telfort (die nummerbehoud niet op tijd regelt)

Ongelezen bericht door SanSa27 » 19 apr 2010 18:42

In februari 2010 heb ik een sim only abonnement bij Telfort aangevraagd met nummerbehoud van Hi (KPN).

Begin maart kreeg ik een sms met dat het nummerbehoud was afgekeurd en dat ik met Telfort moest bellen (belkosten voor mijn rekening). Dit heb ik meteen gedaan, ze hebben toen mijn simkaart nummer gecontroleerd en zouden nummerbehoud opnieuw aanvragen. Daarna heb ik er er echter nooit meer iets over gehoord. Geen sms of bevestigingsbrief.

Vorige week maandag (12 april) is mijn nieuwe abonnement van Telfort ingegaan, terwijl mijn nummer nog steeds niet is behouden/overgezet! Dinsdag erna heb ik nogmaals via de site van Telfort nummerbehoud aangevraagd en ze gemaild met de vraag waarom mijn nummer nog steeds niet overgezet is op de nieuwe simkaart. Ook hierop kreeg ik geen reactie, waardoor ik ze vrijdag opnieuw heb gebeld (opnieuw belkosten). Er werd mij verteld dat het nummer pas 15 mei wordt overgezet, terwijl ze mijn nieuwe abonnement al wel in hebben laten gaan.

Helaas is de aanvraag voor nummerbehoud wel gestart bij KPN waardoor mijn nummer open is blijven staan en er gewoon geld van mijn rekening zal worden gehaald door KPN. Ik zal voor de maand april dus opgescheept zitten met dubbele abonnementskosten.

Telfort heeft of nummerbehoud niet op tijd aangevraagd, of heeft er na de eerste keer afkeuring nadat ik heb gebeld niets opnieuw aan gedaan. Het meisje van de klantenservice bleef stug volhouden dat het niet de fout van Telfort is. Ongelofelijk!

Een vriendin van mij die al eerder was overgestapt naar Telfort heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt, waardoor ze 4 maanden dubbele abonnementskosten heeft betaald. Ze had me er al voor gewaarschuwd, maar aangezien ik alles op tijd heb aangevraagd en eindeloos met Telfort aan de telefoon heb gezeten, verwachtte ik geen problemen. Dit doet mij vermoeden dat mensen vaker door Telfort worden belazerd!

Graag zou ik zien dan Telfort mijn dubbele telefoonrekening van april gaat betalen, maar aangezien ze hun fouten niet toegeven en de klantenservice erg slecht is, ben ik bang dat dit niet gaat gebeuren. En om er maar niet aan te denken of het dit keer WEL goed zal gaan met het nummerbehoud!

Fiko1

Re: van KPN naar Telfort (die nummerbehoud niet op tijd regelt)

Ongelezen bericht door Fiko1 » 19 apr 2010 20:41

Het is je eigen verantwoordelijkheid. Ga Telfort niet de schuld geven. Zij hebben hun werk netjes uitgevoerd. Zulke zaken moet je gewoon 1 of 2 maanden van te voren doorgeven als je zeker wilt zijn dat het op tijd wordt uitgevoerd.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare » 20 apr 2010 15:06

@SanSa27

Graag zoek ik alsnog voor u uit wat er aan de hand is. In een PB ontvang ik graag uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort.

Daphne

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare » 22 apr 2010 14:39

@All

Inmiddels is er contact geweest met gebruiker SanSa27. Er is een oplossing geboden waarmee de klant akkoord is gegaan.

Daphne

Gesloten