LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlenging TMB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frans53

verlenging TMB

Ongelezen bericht door frans53 » 01 mei 2013 16:10

goede dag.
ik wilden mijn abo verlengen bij T.mobile.
op de pagina van T mobile staat dat bestaande klanten 24 maanden 50% korting krijgen.
maar als je verlenging in toets,bij een duur mobiel dan krijg je maar 6 maanden korting.
dus gebeld met T mobile,
en daar zeggen ze dat het aan het mobiel ligt wat je bestelt.
maar dat klop toch niet,dan hadden ze dat er bij moeten schrijven
dus met ander woorden je krijgt het zelfde als nieuwe klanten.
en verder geen korting
F.Hendriks

G7

Re: verlenging TMB

Ongelezen bericht door G7 » 01 mei 2013 21:11

Dat klopt. Viel mij ook op, want ook ik wil graag verlengen.
Je krijgt bij sommigen abonnementen wel extra korting als vaste klant zag ik, maar lang niet alle abonnementen zijn 24 maanden met korting. Zou eigenlijk in de kop moeten staan.... VANAF prijzen.
Ik vind het ook een beetje misleidend. Ik puzzel nog even verder, kijken wie en waar het voordeligst is.

Marcel6969

Ongelezen bericht door Marcel6969 » 03 mei 2013 23:29

G7 schreef:Dat klopt. Viel mij ook op, want ook ik wil graag verlengen.
Je krijgt bij sommigen abonnementen wel extra korting als vaste klant zag ik, maar lang niet alle abonnementen zijn 24 maanden met korting. Zou eigenlijk in de kop moeten staan.... VANAF prijzen.
Ik vind het ook een beetje misleidend. Ik puzzel nog even verder, kijken wie en waar het voordeligst is.

Voor zover ik kan zien zijn de zgn iSmart abonnementen wel degelijk voordeliger bij verlenging, alleen bij 2 jaar abo. Dus niet bij 1 jaar en niet bij Smart start of Smart plus.

atesli

Ongelezen bericht door atesli » 04 mei 2013 11:44

En de Galaxy S4 doet niet mee.
Verder prima aktie!

Gesloten