LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwaliteitsgarantie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
eksoj

Kwaliteitsgarantie

Ongelezen bericht door eksoj »

Wie heeft ervaring met deze aangeboden service van UPC. Mijn telefoonlijn wordt steeds verbroken. Ik wil nu gebruik maken van de kwaliteitsgarantie, ben binnen de 30 dagen na installatie en monteur is ook geweest, probleem niet verholpen.
Krijg nu aansluitkosten Kpn terug van UPC, als het goed is tenminste.

Tosbaga

Re: Kwaliteitsgarantie

Ongelezen bericht door Tosbaga »

vraag het eens aan upc

eksoj

Natuurlijk ben ik met UPC bezig en heb ik me aangemeld voor de garantie. Gezien de vele problemen van anderen vraag ik me af of dit glad kan/zal verlopen, dus.....stel ik mijn vraag ook op dit forum.
Daar is dit forum toch voor.

Tosbaga

UPC is degene die je dit aanbiedt, die zal het dus wel weten..

eksoj

Dat vraag ik me dus af. IK heb zelf ook de nodige ervaring met UPC. Voor kwaliteitsgarantie slechts vier maal moeten bellen waarvan drie maal doorverbonden om verder niet opgenomen te worden a 0,10 cent per minuut. Dan krijg ik antwoorden dat het in orde gemaakt is, dat moet ik dan ook maar geloven. Vandaar hier mijn vraag !

Dit gaat nu totaal niet over de inhoud van mijn vraag, dus waarom deze bemoeienis van u. Heeft u niets te doen, of bent u werkzaam bij UPC of is uw relatie niet in orde dat u hier uw frustraties kwijt kan. In ieder geval vind ik het genoeg en hoop niet nog een afzwaai reactie te krijgen.

Tosbaga

je weet schijnbaar al wat je te verwachten staat, dus een onnodige vraag...

agro

Ongelezen bericht door agro »

Verwacht van upc niks wat ze geen geld opleverd. vertrouw uitsluitend wat je op papier hebt, elke mondelinge toezegging van de zijde van upc is waardeloos, probeer anders nog maar eens de persoon te pakken te krijgen welke een toezegging heeft gedaan, 99 % zeker dat de naam welke deze heeft opgegeven later wordt gezegd dat deze persoon niet bekend is bij upc.

Volgens Har is het blijkbaar mogelijk om op meerdere namen in te loggen, mogelijk dat Radar hier iets aan kan doen door slechts 1 inlognaam per e-mailadres toe te staan dan, en mogelijk de verplichting om een e-mailadres van een provider op te geven, en geen adressen toe te staan van zoals hotmail en dergelijke.

Har

Ongelezen bericht door Har »

is hotmail geen provider ??

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Vergeet die refund uit het garantiefonds maar.

UPC is net als een ooievaar, hoog op de poten, groot in de bek en kaal in de veren.

agro

Ongelezen bericht door agro »

is hotmail geen provider ??
Ja hoor als jij dat wil.

eksoj

Joepie !!!! Weer terug bij Kpn, dus een stabiele lijn.
Nu de afhandeling bij Upc nog afwachten en de beloofde 47 euro terug.
Al met al heeft mij dit allemaal geld gekost in plaats van de nodige besparing welke Upc mij voorgespiegeld heeft.

VoIP

Ongelezen bericht door VoIP »

Ben ik blij dat ik van de KPN af ben.
Bij UPC betaal ik veel minder aan zowel abonnements- en gesprekskosten.

Handig als ik mijn moeder bel. Scheelt toch al gauw 5 euro per gesprek. :P

Oja en ik ben altijd bereikbaar. Behalve als ik zelf de stekker uit het modem trek als ik even geen zin heb in een telefoongesprek. :wink:

eksoj

Hoop dat je nog steeds zo gelukkig bent bij upc, fijn voor je.

Ik ben blij dat ik op mijn telefoonlijn weer kan vertrouwen, kan mensen in ieder geval weer fatsoenlijk te woord staan.

Nog steeds niets gehoord betreft kwaliteitsgarantie terwijl ik daar wel degelijk recht op heb, dus uiteindelijk ( ik heb een lange adem en geduld ) zal dat me toekomen !

eksoj

Op mijn factuur on-line kan ik zien dat ik nu geld terug krijg van UPC, dat zal neem ik aan verrekend worden met chello abonnement.
Positief dus, maar wel weer op de UPC manier, geen bericht of iets, afwachten maar !

Gesloten