LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone: andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vedette
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2017 10:06

Vodafone: andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam

Ongelezen bericht door Vedette »

Al jaren een abonnement bij Vodafone. Eind maart stond er op de factuur ineens een ander adres, een ander abonnement en een hele dure telefoon waarvoor ik maandelijks moest gaan betalen. Wat blijkt, mijn abonnement was aan verlenging toe en iemand anders heeft op mijn naam een ander abonnement afgesloten en een hele dure telefoon besteld. Dit gemeld bij Vodafone, daar is een case voor aangemaakt, er blijkt een speciale afdeling te zijn die deze zaken behandeld, het blijkt veel vaker voor te komen. Echter kom ik als klant niet verder. Ik krijg geen feedback, heb al 4 keer gebeld waarom ik niets hoor of dat er iets opgelost is, maar iedere keer zeggen ze dat de case in behandeling is. De facturen die volgen zijn nog steeds met kosten voor een telefoon die ik niet heb en een abonnement dat ik niet heb afgesloten. Ik krijg dreigbrieven van Vodafone dat ik afgesloten wordt ondanks dat steeds gezegd is dat ik niet hoef te betalen totdat dit opgelost is.

Ben ten einde raad, willen jullie dit alsjeblieft oppakken?

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vodafone: andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lijkt wel alsof er iemand met dezelfde naam een telefoon in een fysieke winkel heeft besteld en het systeem alles door elkaar heeft gehaald. Aan de andere kant is er mogelijk iemand die zich afvraagt wanneer hij moet betalen voor zijn telefoon en abonnement.

DejongBob
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2017 13:18

Re: Vodafone: andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam

Ongelezen bericht door DejongBob »

Aangetekende brief moet het werk wel doen toch? Verzamel de rekeningen die je krijgt plus de brieven en stuur ze mogelijk retour. Als zij expliciet hebben aangegeven dat je niet hoeft te betalen dan zou ik hun verzoeken dit te bevestigen per mail. Zo weet je zeker waar je aan toe bent.

Vodafone Webcare
verified
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2011 11:57

Re: Vodafone: andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam

Ongelezen bericht door Vodafone Webcare »

Beste Vedette,

Ik wil graag de status van uw case nakijken. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | Vedette | 16 mei 2017 | andermans abonnement + dure telefoon op mijn naam"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Marc

Vodafone 24/7 Web Crew

Gesloten