LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE, bestelling wordt maar niet geleverd.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PaulJohan
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2018 07:22

VODAFONE, bestelling wordt maar niet geleverd.

Ongelezen bericht door PaulJohan »

Ik heb 2 weken geleden een telefoon besteld bij Vodafone, via de website. Met verlening van mijn contract.

Nu staat het toestel op de website van Vodafone al meer dan een week op" Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)." maar na 7 dagen wachten heb ik nog steeds geen track & trace code.

Ik heb al 3 keer met de klantenservice gebeld. De eerste was het excuus dan PostNL niet was komen opdagen, maar hij zou morgen ECHT bezorgd worden. De 2de keer belde ik en toen waren het zoveel pakketjes, dat POSTNL ze niet allemaal kon meenemen, maar de volgende dag zou hij dan ECHT ECHT bezorgd worden... weer niks. Derde keer gebeld, nee POSTNL werkt niet op maandag, maar op dinsdag zou hij dan ECHT ECHT ECHT bezorgd.

Het is woensdag en ik heb nog niet eens een track & code.

Wat is jullie ervaringen? Ik heb het vermoeden van VODAFONE niet eerlijk is over de voorraden en mensen aan het lijntje probeert te houden.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: VODAFONE, bestelling wordt maar niet geleverd.

Ongelezen bericht door Icasheb »

Wil je bij vodafone blijven? Anders kan je de bestelling binnen 2 weken annuleren of het pakket aan de deur weigeren.

Gesloten