LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone drama! Welke aanbieder nu?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Eva_T
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:20

Vodafone drama! Welke aanbieder nu?

Ongelezen bericht door Eva_T »

Ik dacht dat ik ein-de-lijk rust had na alles te hebben 'opgelost' met die rare internetproviders, zit nu Vodafone dwars!

Ok, eerst wel een paar positieve puntjes:
- Je kunt gewoon een 0800nummer bellen wanneer je problemen hebt. (0800020056) Je betaalt je niet scheel aan iets wat niet jouw schuld is. Vind ik persoonlijk al heel klantvriendelijk in vergelijking met andere 'diensten'.
- Ik ben al jaaaaren klant bij Vodafone en ben in het verleden altijd redelijk goed geholpen. (Ondanks het feit dat ze echt OVERAL aan willen verdienen: ach ja, de commercie)

Nu het drama wat zich al afspeelt vanaf Augustus (!):

Ik werd gebeld door een medewerker van Vodafone (dan kunnen ze ineens wel zelf bellen...) omdat ik mijn abonnement kon verlengen. Ik zou het eerste half jaar (of jaar?!) de abonementskosten voor de halve prijs krijgen. Dat kwam neer op iets van €17,50 ofzo? Er zat gratis internet bij en een gratis sms verdubbelaar. En dan kreeg ik de Galaxy S er ook nog eens bij. Top! Ik ging akkoord.
Alles ging eerst goed: Abonnement verlengd, telefoon ontvangen. Een zéér fijne telefoon.

Maar toen begin de elende. Er verscheen uit het niets een groene streep door het scherm. Ik heb de telefoon retour moeten zenden. Kosten? €10,-! Ik wilde immers dat het pakketje niet 'kwijt' zou raken.
Ik hoorde vervolgens helemaal niets meer. Was de telefoon wel aangekomen? Liep mijn abonnement nou door? Kreeg ik geen vervangende telefoon? Heel vreemd dat je niet even op de hoogte word gesteld.

Ik heb nu vanaf September een ontelbaar aantal telefoontjes gepleegd en nog steeds is er niets opgelost. Na 1x flink boos worden heb ik wel de verzendkosten vergoed gekregen. Dat was stap 1. Applaus! Maar nu de rest nog.... Het abbonnement was ineens terug gedraaid maar opnieuw aangevraagd. Helaas is dit ook niet gelukt....

Iedereen bij die klantenservice verteld je wat anders maar verwerkt het vervolgens niet in de klantgeschiedenis. Als ik dan de keer daarop weer bel (terwijl ik teruggebeld zou worden) weet niemand waar het over gaat! Zo frustrerend!

Ik vrees dat mijn trouwe jaren bij Vodafone aan het einde zijn gekomen. Mijn abonnement loopt immers af. Ik ga wel naar een ander. Hopelijk waarderen ze daar hun trouwe klanten wel.

Wie kan mij een goed abonnement aanraden in combinatie met de Galaxy S?

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Vodafone drama! Welke aanbieder nu?

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Als je het zeker wilt weten kan ik in het systeem wel even kijken of je nummer echt verlengbaar is.
Je mag me je nummer en geboortedatum wel even pm-en
Ik heb een eigen telecomwinkel.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Vodafone drama! Welke aanbieder nu?

Ongelezen bericht door tennis »

Roytheslayer schreef:Als je het zeker wilt weten kan ik in het systeem wel even kijken of je nummer echt verlengbaar is.
Je mag me je nummer en geboortedatum wel even pm-en
Ik heb een eigen telecomwinkel.
@Eva
Zou je nu echt, privé gegevens hier op het forum via PB verstrekken? :roll:

@Roytheslayer
Ik heb een eigen telecomwinke
Dat weten wij, je hoef er geen reclame voor te maken! :mrgreen:

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Vodafone drama! Welke aanbieder nu?

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Vermeld toch ook nergens gegevens, vermeld het er alleen maar even bij zodat de topicstarter weet dat ik niet zomaar iemand ben die zomaar iets roept.

Maar goed zal verder niet meer proberen te helpen hoor

Gesloten