LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
manuelasercan
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2012 09:50

Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door manuelasercan »

Al anderhalf maand was ik mijn telefoon kwijt. vlak voordat mijn Garantie verliep deed mijn camera raar, het flikkerde af en toe tijdens opnamen. En dit zag je ook terug in de video's. Daarnaast kon ik met me nagels tussen de zijkant.
Hiervoor had ik weer een klacht en vandaar het onder die garantie verliep Want let op: Mijn telefoon batterij is gaan zwellen, leek bijna of mijn toestel wilde exploderen. Heb hierover gegoogled naar mijn type model. Schijnt dat dit is gebeurd, maar vele ontkennen dit. Toen had ik Samsung ook gebeld want ik wilde een andere model. Maar niemand wilde mij helpen en uiteindelijk kon dynafix dit probleem wel verhelpen. Als bijlage kunnen jullie met eigen ogen zien hoe gevaarlijk dit toestel is en is gaan zwellen.

NU de 2 laatste keren geeft dynafix steeds aan dat ze geen probleem kunnen contasteren. Vodafone helpt mij er verder ook niet mee. Heb meerdere malen gebeld, alleen ze verbinden me door met dynafix. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangaan en zij verantwoordelijk zijn voor mijn garantie een leentoestel.

Bij de laatste keer dat mijn toestel bij dynafix lag heb ik ze gebeld en aangegeven dat ik ze video kan mailen en dat ze met eigen ogen kunnen zien dat het beeld soms flikkert. tot op heden. al 4 weken mail gestuurd en tot op heden geen reactie ontvangen . heb dynafix meerdere malen gebeld en elke keer zeggen ze we filteren je mail en je krijgt binnen een dag een reactie. Vodafone gebeld dat ik geen gehoor krijg nav dynafix. Vodafone helpt mij ook niet, ik moet het met dynafix regelen. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangegaan. laatste keren heb ik weer gebeld en heeft vodafone 2 cases aangemaakt, waarbij ze 1 mai sturen over de status van de vorige reparties. Ja dat wist ik al en was mijn vraag niet. en tweede case ontvang ik net dat die wordt afgesloten.

Heb samsung gebeld en ze gaven aan dat ze een reperatieservice hebben. Binnen een uur is je telefoon klaar. was er gisteren en ze gaan wel mijn camera vervangen. Alleen niet binnen uur. ze moeten de onderdelen bestellen. DUs zit hier zonder mobiel.

Waarom vind Samsung wel een probleem met mijn telefoon. IK verwacht een compensatie van vodafone voor ongemak, ik zit zo lang zonder toestel, het bellen naar dure dynafix.

Al vanaf het begin heb ik gezegd ik wil een andere Samsung model, ivm explosiegevaar van dit model. IK wil dat jullie mij hierin tegemoet komen. Hoe kan dynafix 2 keer zeggen niks te constateren en Samsung wel>?

Mijn advies begin niet aan Vodafone en Saumsung 7 edge ivm explosiegevaar. Zie mijn telefoon de batterij is helemaal gaan opzwellen.
Bijlagen
nieuw.jpg
(45.04 KiB) 3456 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mar 2019 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wil je dit toestel nog wel? Dit lijkt mij een non-conformiteit en in dit soort situaties kun je ontbinden.

manuelasercan
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2012 09:50

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door manuelasercan »

Hoi, Nee ik wil het toestel niet meer. WIl graag een andere model en heb ze gezegd ben bereid om wat bij te betalen.

manuelasercan
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2012 09:50

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door manuelasercan »

hoe moet ik het contract ontbinden. had net vodafone aan de lijn en er ontstond een hele discussie over de controlevragen. tegenwoordig sturen ze een sms naar je mobiel en ter controle moet je die opnoemen. Maar gaf hem aan heb mijn toestel niet ligt bij samsung waar ze me toestel wel kunnen reperaren. KOn mijn naw en rekening gegevens doorgeven. dan was zijn laatste controlevraag : WAT is je laatste mobiel die je hiervoor hebt aangeschaft. heb mijn laatste contraxct bijgepakt en het type model opgenomend en hij wilde mij niet helpen. want volgens hem was het onjuist. hij vroeg me wanneer is je abonnnement verlopen. waarop ik heb geantwooord ik heb mijn abonnement 2 maanden geleden met een sim only abonnement verlegend. maar toch wilde hij mij niet verder helpen. omdat ik niet alle controlevragen correct heb. dit was iemand van de retentieteam en de klant moet behouden. Want ik gaf aan dat ik mijn abonnement en die van me man willen opzeggen. hij heeft ons verder niet geholpen. Ik ben echt radeloos. Kost mij zoveel energie.

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kunt het contract ontbinden door een brief te schrijven.

Deze voorbeeldbrief kun je gebruiken. De brief gaat uit van de standaard, eerst herstel of vervanging proberen, maar je kunt aangeven dat het onmogelijk is om dat te doen zonder ernstige overlast, omdat Je vreest voor je veiligheid.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... vervanging

Niet meer bellen, vanaf nu schrijven.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als je drie papieren instuurt heb je toch ook drie kopieën. Je kunt er veel van vinden maar het woord oplichters moet je eerst bewijzen. Heb je hem zelf wel in een doos opgestuurd? Dat mis ik hier. Nieuw bescherm glas eisen is ook vreemd.

Moneyman
Berichten: 30082
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vaag verhaal...

Gesloten