LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone laat mij hangen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Layan122
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2014 10:58

vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door Layan122 »

2 weken geleden wilde ik beltegoed kopen via de website van Vodafone zelf..

Laat dit nou juist op het moment zijn dat Ideal een storing had.. ( kan gebeuren )

Geld is van mijn rekening afgeschreven maar helaas geen beltegoed..

Contact opgenomen met de klantenservice, helaas niemand die mij kon helpen.. Binnen uiterlijk 5 werkdagen wordt het teruggestort.. ( helaas 2 weken verder niets ontvangen ) en zelfs nu kan niemand mij antwoord geven.

Ik ben langs de winkel geweest.. Helaas weten die helemaal niets over de website.. Daar werken ze zelf nt mee ( grappig, tis toch 1 bedrijf ) vodafone geeft ideal de schuld..

Ik ben het nu wel echt zat! Waar de schuld ligt boeit mij niet.. Ik maak gebruik van de diensten die Vodafone aanbiedt! Zorg er dan ook netjes voordat ik me geld terugkrijg ( of mijn beltegoed ) neem zelf ff contact op met Ideal.. Sta op van die luie **** en help een klant..

Is toch niet te geloven...

volgende
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2014 17:30

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door volgende »

Layan122 schreef:... Waar de schuld ligt boeit mij niet.. Ik maak gebruik van de diensten die Vodafone aanbiedt! ...
Maar dat is wel degelijk erg boeiend. De schuld ligt misschien bij iDeal, het geld ligt bij Vodafone. De stelling dat je gebruik maakt van de diensten van Vodafone en dat zij het dus maar moeten oplossen houdt geen stand.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door olaf79 »

volgende schreef:
Layan122 schreef:... Waar de schuld ligt boeit mij niet.. Ik maak gebruik van de diensten die Vodafone aanbiedt! ...
Maar dat is wel degelijk erg boeiend. De schuld ligt misschien bij iDeal, het geld ligt bij Vodafone. De stelling dat je gebruik maakt van de diensten van Vodafone en dat zij het dus maar moeten oplossen houdt geen stand.
Oh nee. En waarom niet. Je koopt iets bij vodafone en je betaalt wel maar vodafone levert niet. Vodafone is dan toch echt degene die je aan moet spreken en die het moet oplossen.

Layan122
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2014 10:58

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door Layan122 »

Ik vind ook dat Vodafone in gebreken blijft... En mij hoe dan ook mijn geld of beltegoed moet geven en het zelf met Ideal gaat uitvechten..

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door Har06 »

Layan122 schreef:Ik vind ook dat Vodafone in gebreken blijft... En mij hoe dan ook mijn geld of beltegoed moet geven en het zelf met Ideal gaat uitvechten..

over welk fortuin heeft Ts het?? de banktransactie is uiteraard TS eigen verantwoordelijkheid :mrgreen:

mipmar
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 feb 2014 09:09

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door mipmar »

Het zoveelste slachtoffer van de Vodafone arogantie, en extreem slechte klanten service.
Kijk maar op mijn diverse posts wat een slecht bedrijf Vodafone geworden is.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: vodafone laat mij hangen

Ongelezen bericht door Har06 »

mipmar schreef:Het zoveelste slachtoffer van de Vodafone arogantie, en extreem slechte klanten service.
Kijk maar op mijn diverse posts wat een slecht bedrijf Vodafone geworden is.
Mipmar :) posts zijn zaligmake
nd????

Gesloten