LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone maffia praktijken deel twee

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

Ik heb het probleem dat als ik mijn belminuut opvraag dat ik dat dan niet krijg. ik krijg al ruim twee jaar smsjes terug met daarin het volgende:

door een technidche storing kunnen wij u momenteel geen status sturen. probeer het later nog eens...

Nou dat probeer ik dus al ruim twee jaar.. En ben dan ook al die tijd bezig geweest met klanteserves. krijg steeds te horen, binnen tien dagen is het probleem opgelost.. u word binnen tien dagen terug gebeld.. nou ze moeten nog bellen.

Mijn laatste rekening was over de 200 euro, is toch niet normaal??
en dan gewoon pardoes afgesloten wordne zonder dat het probleem is opgelost. Zo kan ik het ook. Denk dat ik ook maar een abonnementenlijn ga oprichten, makkelijk verdienen toch???

Mijn abonnement is over 3 dagen bijna op zijn eind.. Denk er ook hard over na om mijn beide abonnementen op te zeggen. heb geen zin om weer twee jaar te moeten bellen etc...

Heb eigenlijk nooit problemen gehad. Pas de laatste twee jaar.

denk dat er veel medewerkers van vodafone het zelf niet eens meer weten. Zo hadden wij vorig jaar een nota overgemaak wat nooit is aangekomen.. ben daar ook nog steeds mee bezig. Ben toen ook ruim een half jaar afgesloten geweest, wardoor ik veel inkomsten heb verloren. In december vroeg ik toen wat er in totaal nog open stond. dat was ook een dag werk, want je word van de een naar de ander gestuurt of er word gewoon opgehangen. Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen met bellen. En je bent niet zomaar aan de beurt in maastricht, meestal krijg je pas na een half uur iemand aan de lijn.. Dus kan je wel nagaan hoe ik mij voelde als ze de hoorn er op gooide. er werd dan gezegt|Ik kan je probleem niet oplossen, ik verbind je wel even door.. piep piep piep piep, niemand meer aan de foon. En ind e tijd dat hij afgesloten was, bleek dat eropeens extra kosten bij waren, terwijl dat de foon gewoon uit stond.. Uiteindelijk werd ik geholpen door een vriendelijke man, die mij doorgaf wat er nog open stond. dat ben ik gelijk netjes gaan betalen. En ja hoor de foon deed het weer. Dat was maar voor een paar dagen... Toen was mn foon weer afgesloten. dacht eerst nog dat het een storign was. maar nee hoor, er bleek nog een rekening van 7 maanden geleden open te staan. terwijl ik een lijst had gekregen, waar duidelijk in stond dat alles en dan ook alles was betaald. Nou dan nog maar een keer dubbel overmaken, want tja.. had toch mijn foon nodig om te werken. e
Die jaren daar voor heb ik nooit problemen gehad, altijd goede servese.. maar de laatste twee jaar is het erg belabberd.

Ik wacht nu al een maand op een telefoontje van vodafone. heb een ander telefoonr doorgegeven waarop ze mij zouden terug bellen... Er werd nog gezegt dat ik die week daarop maar terug moest bellen. Die week ging ik dus op vakantie en was echt niet van plan om mijn foon mee te nemen. Ik had namelijk al gelezen dat er veel mensen van vakantie terug komen met toren hoge rekeningen.. Daar had ik dus geen trek in. Nou na de vakantie is mijn foon dus weer afgelsoten, omdat ik mijn nota niet heb betaald. Had duidelijk gezegt dat als het niet opgelost zou worden dat ik dan niet meer zou betalen. En dat terug bellen... nou denk niet dat dat gaat gebeuren, heb nog 3 dagen te gaan.....

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Utaddict »

Slechte service, maar door niet te betalen riskeer je verscheidene registraties. Dit is nooit slim. Als het bedrijf echt in gebreke is gebleven, is het verstandiger uw deel van de overeenkomst gewoon na te komen. Dat wil zeggen betalen. Zo houdt u een stok om mee te slaan.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Glow »

Mijn tip is, blijf bellen.
Als je stopt met betalen heb je uiteindelijk alleen jezelf er mee. Een groot bedrijf treurt niet om een euro meer of minder gezien je een contract hebt. Ze zijn niet vies van een bkr registratie. Wat ik sowieso al knap vind dat, dat nog niet is gebeurd ivm een rekening die 7 maanden geleden al betaald moest worden?
Stuur ook een klachtenbrief met het probleem. terugbelafspraken worden niet nagekomen daar kan je je hand wel voor in het vuur steken. Vraag bij een gesprek altijd wie je gesproken hebt. Dan kan je altijd om dezelfde persoon vragen mocht het probleem niet opgelost zijn. Natuurlijk kan je de persoon die je zou helpen ook meteen menemen in je klachtenbrief. Let wel, soms zijn er bepaalde procedures waar ze zich aan moeten houden waardoor ze u in hulp te kort kunnen schieten. Dan ligt het niet aan de persoon maar aan de manier hoe een provider hun procedures inzet.

dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

mijn abonnement is over 3 dagen afgelopen. Niet over twee jaar.
Schrijven helpt ook niet.
Ik vind het zeer en zeer triest dat als je met een probleem zit dat je dan voorgelogen word. Telkens werd mij beloofd dat ze het binnen tien dagen oplossen. Dan word er weer gezegt dat ze het probleem doorsturen, en die zou dan kontakt met mij opnemen. Ben nog nooit door iemand gebeld of wat dan ook, na ongeveer twee jaar. Dan is er toch iets mis daar bij vodafone. En ik maar blijven smssen voor mn beltegoed op te vragen, en geen info binnen krijgen. Maar kost je wel geld... En wat denk je wat voor tijd het mij kost al dat gebel in die ruim twee jaar. En dan heb ik het nog niet over de kosten boven mijn belminuut. Schande......Raare zaak. Ik vind dat radar hier iets aan moet doen.

Denk dat ik ook maar bij vodafone ga werken. Slapend rijk worden. Als je iemand verveelend vind, gewoon zeggen dat je hem even doorverbind, en dan gewoon ophangen. En als ik denkd at er een lekker eknul aan de andere kant van de lijn zit, ja dan word het een ander verhaal. Dan help ik hem wel hoor......

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Glow »

en heb je wel online geprobeerd je belstatus te bekijken?

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Utaddict »

Glow schreef:en heb je wel online geprobeerd je belstatus te bekijken?
Die doet het noooooooit.

dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

dat klopt, die doet het inderdaad ook niet. En als je goed terug lees in dit forum http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=61121, dan lees je dat dat probleem ook al veel langer speel.....
Net zoals de telefonistes.. die doen ook niks

We zijn gewoon met zn alleen in de maling genomen. Kijk, als ze nou eerlijk tegen ons hadden gezegt dat dat prbleem niet opgelost kan worden, dan is het een ander verhaal. Maar ze bleven mij vertellen dat het prbleem binnen tien dagen opgelost zou worden en nog meer van dat onzin.... Dus wie is er hier nou gek????

Had gewoon de waarheid verteld inplaats van mensen aan het lijntje houden... En al die smsjes die we ten onrecht maar moeten betalen.

Als ik naar een bakker ga en bestel een brood en betaal, dan verwacht ik ook dat ik mijn brood krijg, in een zak. En niet dat ik betaal en weg word gestuurd zonder brood en zak.
Laatst gewijzigd door dola op 13 okt 2009 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Glow »

Bij mij doet ie het wel op de website*-).
Maar je kan ook instellingen doen op je telefoon hè.. als je je bundel krijgt kan je je tellers op 0 zetten zodat je het zelf in de gaten kan houden. Want achteraf is je belstatus toch altijd je eigen verantwoording.

dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

Glow....werk je zelf soms bij vodafone?? Wat hier word gezegt dat hebben ze mij allemaal eerder gemeld. Dat werkt niet. Waarom zou ik hier anders mijn beklacht doen. Ben ook bij vodafone zaken geweest.. die hebben mijn toestel nagekeken,w as niks mis mee. Zij vertelde mij dat het een of ander storing van vodafone was..... Wat voor opties ga je mij nog meer sturen???
Ga eerst maar even naar die link die ik in mijn bovenstaande bericht heb gezet. daar lees je ook over die teller.........

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door vipserv »

tellers op je telefoon werken niet. de klantenservice wordt er bijvoorbeeld wel bijgeteld maar komt niet uit de bundel,. dit is altijd met gratis nummer. dit is dus geen tijdelijke oplossing van het probleem.

ik verbel maandelijks net geen 200 minuten uit mijn bundel maar bel er zeker 500.. waarvan 300 minuten met de klantenservice/0800 nummers. ok ik heb geen vodafone maat t-mobile. maar je gaat mij niet vertellen dat dit bij vodafone anders is.

dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

duidelijker kan het niet :wink:

Monique1983
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 jul 2009 18:34

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Monique1983 »

Er staat mij iets van bij dat dit een keer is behandelt door het 'telefoonteam' toen dit speelde bij T-mobile. Ik geloof dat ze toen de klanten deels tegemoet zijn gekomen (m.n. de mensen die plots een veel hogere rekening hadden gekregen en dat ook aan konden tonen) met een kleine vergoeding omdat de dienst niet werkte (wanprestatie). Misschien kan je er iets mee. Zoiezo altijd overal een vergoeding/tegemoetkoming voor vragen want dat zullen ze niet snel initieren.

Dit was wel in het vorige seizoen....

dola
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 okt 2009 10:50

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door dola »

In die ruim twee jaar heb ik van alles al geprobeerd. De pc staat bij vodafone vol met klachten. Dat kunnen ze allemaal terug lezen. telkens als ik belde zeiden ze: jeetje, je bent er inderdaad al lang mee bezig. We zullen er voor zorgend at het binenn tiend agen word opgelost.......... En heb ook van alles toegezegt gekregen, maar nog steeds niks gehoord. Wacht nu dus ruim twee jaar eerd dat ze mij eens zouden bellen over dat probleem.. ook dat is niet gebeurd.
Denk dan ookd at ik mijn beide foons opzeg..

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: vodafone maffia praktijken deel twee

Ongelezen bericht door Glow »

Ik werk niet bij vodafone, heb toevallig wel bij een andere telecomaanbieder gewerkt.

Gesloten