LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rianda66
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2010 12:57

Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door rianda66 » 09 jan 2010 13:05

Als je gaat verlengen bij vodafone laat je dan goed informeren hoe lang het duurt voor je de telefoon heb.
Ben nu al bijna 2 manden bezig om een Black berry Curve te ontvangen maar wordt constant van het kastje naar de muur gestuurd.
Je blijf ze bellen maar dan is hij niet leverbaar dan is hij bezorgt op het oude adres waar ik al bijna 2 jaar weg ben en dan kan hij weer niet geleverd worden dan u ontvangt hem maandag 28-12-2009 dan wordt het weer na oud op nieuw en nu is hij nog niet verstuurd terwijl men zei 8-1-2010 wordt hij verstuurd en zo blijf je met ze aan de gang ze zijn erger dan ziggo die doet het nog beter.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door mich24 » 11 jan 2010 17:15

hmmz, ik neem aan dat je telefonisch besteld heb?

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door Skann » 11 jan 2010 22:16

Ik heb een goede tip;

Ga naar de stad, loop bij de BelCompany, T For Telecom, The Phone House, Telecombinatie of Vodafone winkel binnen. Vraag daar: "Goh, hebben jullie de Blackberry 8900 Curve op voorraad? En zo ja, ik kan verlengen. Wat is het voorstel?"

Ik gok dat je zo een heleboel gezeur had voorkomen. Ik weet toevallig dat ik er 3 op voorraad heb, in mijn winkel.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door mich24 » 12 jan 2010 10:08

Gaat een beetje lastig aangezien het abbo al verlengd is als je gebeld bent of hebt..

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door Skann » 12 jan 2010 14:10

mich24 schreef:Gaat een beetje lastig aangezien het abbo al verlengd is als je gebeld bent of hebt..
Ja het was meer een tip voor de volgende keer.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door Glow » 14 jan 2010 00:30

het is waarschijnlijk niet alleen de fout van vodafone.. Als het naar het verkeerde adres is gestuurd neem ik aan dat je niet hebt doorgegeven dat je verhuist bent.. Kwam zulke dingen vroeger vaak tegen..

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door mich24 » 14 jan 2010 11:28

oude adres lijkt me stug aangezien je een nieuw contract aangaat, en ze je wel weten te vinden voor je factuur..

WINNEN
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 jan 2010 11:01

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door WINNEN » 14 jan 2010 11:56

Ik heb d.m.v.telefonische colportage van vodafone
te horen gehad dat Ik een samsung mobile heb gewonnen
maar later hoorde Iki dat er een abonnement mee verbon-
den is van 13,75euro per maand. voor 270belminuten
Elke maand wordt er een x aantal euroos afgeschreven
van mijn bankrekening maar ook bijvoorbeeld
meer dan 101euro waar Ik niet voor gebeld heb.
bij elkaar meer dan 800euro staat er nu een rekening open
waarvan v. zegt dat Ik daarvoor heb gebeld maar Ik
heb daar niet voor gebeld Ik kan nooit meer dan voor 13,75 gebeld hebben.
Ik bel prepay of vaste lijn.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd als Ik contact met vodafone
zocht, of naar een nummer wat er niet met mijn vraag van doen is, of tijden in de wacht gestuurd of de hoorn wordt op de haak gelegd - de communicatie
met v. is slecht ook kun je niet op de website van v. communiceren omdat
ze de service hebben geblokkeerd en je kunt dan geen sms bericht voor
vragen krijgen.
Mijn bank heeft gezegd dat Ik de onterechte afboekingen van vodafone
moet blokkeren en het te veel door mij betaalde geld moet laten terug boeken.
Ik wordt nu door intrum justitia telefonisch ook savonds bedreigd
en negativistisch bejegend i.v.m. de rekening van meer dan 800euro.
Er is geen service noch via hun website noch telefonisch
dan mogen ze me toch niet dwingen om abonnement geld te betalen voor 2jaren
help me mee om mijn geld terug te krijgen en van dit soort oplichters af te komen.
zie ook STOP VODAFONE
:(

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone mobiel

Ongelezen bericht door mich24 » 14 jan 2010 12:00

Heel raar verhaal. Als je wint een abbo aan je broek. En dat Vodafone je niet te woord wil staan lijkt me erg stug, tenzij je natuurlijk ze de huid vol scheldt. Wat betreft het niet kunnen op de Vodafone site vind ik ook erg raar. Ik neem aan dat je ook rekeningen krijgt. Een incassobureau zal je niet zomaar bedreigen, ja dreigen met betalen, meer niet. Dreigen dat als je niet betaald er verdere stappen ondernomen zullen worden. Dus dit verhaal riekt aan alle kanten. Leg het eens duidelijk uit anders.

Gesloten