LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone wereld bundel aan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Vodafone wereld bundel aan

Ongelezen bericht door alfatrion »

tttlocke schreef:
25 sep 2018 09:47
Het probleem is hier dat u stelselmatig negeert wat anderen die meer kunnen zien dan u te berde brengen.
Je weet of kunt weten dat dat niet waar is. Het gaat hier gewoon om een misverstand, niets meer.
tttlocke schreef:
25 sep 2018 09:47
U lokt de reactie uit door zich te mengen in een discussie (...) waar het enige punt dat u kunt maken kan zijn: 'Ik ben geen klant bij Vodafone en daarom heb ik geen zicht op de wijze waarop Vodafone haar product op de bestelpagina aanbiedt en daarom kan ik niet uitsluiten dat Vodafone zich niet aan de wet houdt'.
Volgens mij mag ik gewoon deelnemen aan een publieke discussie en is mijn opmerking over de voorwaarden over de reclame pagina gewoon valide.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vodafone wereld bundel aan

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat ik wel begrepen heb, is dat je natuurlijk altijd wel gebeld kunt worden of data gebruiken. Maar zonder dat er een bundel actief is, betaal je meer dan met een actieve bundel.
Nou, de bundel zelf kost ook geld... Alleen betaal je daar alleen voor op de dagen dat je ook daadwerkelijk verbruik hebt. De waarschuwing geeft aan dat als je de bundel 'aan' zet, deze ook actief wordt als je een telefoontje opneemt. In dat geval ben je dus wel het dagtarief van die bundel kwijt, wat wel eens meer kan zijn dan de kosten van het opnemen van een kort telefoontje zonder bundel. Maar ook andersom, als je gebeld wordt een de bundel wordt actief, dan kun je die dag dus ook met de bundel nog even gaan internetten.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Vodafone wereld bundel aan

Ongelezen bericht door tttlocke »

alfatrion schreef:
25 sep 2018 11:33
....
tttlocke schreef:
25 sep 2018 09:47
U lokt de reactie uit door zich te mengen in een discussie (...) waar het enige punt dat u kunt maken kan zijn: 'Ik ben geen klant bij Vodafone en daarom heb ik geen zicht op de wijze waarop Vodafone haar product op de bestelpagina aanbiedt en daarom kan ik niet uitsluiten dat Vodafone zich niet aan de wet houdt'.
Volgens mij mag ik gewoon deelnemen aan een publieke discussie en is mijn opmerking over de voorwaarden over de reclame pagina gewoon valide.
Natuurlijk mag u dat. De discussie gaat echter helemaal niet over de voorwaarden op de reclame pagina en bovendien bestrijdt niemand hier dat uw opmerking valide is.
Wat is uw punt dan?

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Vodafone wereld bundel aan

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kan de discussie gewoon begrijpen als dat de een A wilt communiceren en de ander B begrijpt. Zoals ik zei het gaat hier gewoon om een misverstand.

Ik heb geen toegang tot de omgeving waar je iets besteld en heb daar dus ook geen mening over. Ik kan daar pas iets van vinden als iemand een screenshot plaatst.

Gesloten