LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is mijn telefoonnummer

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
@homegedoe
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2007 21:42

Waar is mijn telefoonnummer

Ongelezen bericht door @homegedoe »

Enige tijd geleden heb ik info opgevraagd over @home . Leek intressant dus laten we het maar aanvragen dd 10 Juli 2007..
Door omstandigheden hebben wij op 12 Juli alles geannuleerd .. Alles leek prima tot de dag van 13 Augustus ik kon wel bellen maar niet gebeld worden dus maar even contact zoeken met de KPN tot onze grote verbazing heeft @ home mijn telefoonnummer geporteerd naar hun ???????
Met geen enkele mogelijkheid krijg ik mijn telefoonnummer terug we zijn al dik 2 weken bezig om @ home te overtuigen dat zij mijn nummer hebben incl met bewijzen maar ze houden vast aan hun standpunt dat ze het nummer niet hebben .. zelfs bij de OPTA ligt het bewijs dat @home mijn nummer hebben
Wie weet een oplossing ?? of hoe nu verder te handelen

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Waar is mijn telefoonnummer

Ongelezen bericht door fuiduif »

Vraag bij KPN om een zogenaamde terugportering vanaf @home. Formulieren zijn eventueel ook bij de Primafoon te verkrijgen. Zij kunnen u nummer voor ut terughalen :)

Tieskevanbalkum
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2007 13:24

Re: Waar is mijn telefoonnummer

Ongelezen bericht door Tieskevanbalkum »

Ook wij zijn ons telefoonnummer aan @home kwijtgeraakt.

Tijdens de 2 maanden proefabonnement konden wij niet of nauwelijks bellen vanwege de beroerde verbinding.
Men verzekerde ons dat het in orde zou komen en dat ik compensatie zou krijgen voor iedere dag dat we niet konden bellen.
De lijn werd niet beter en de compensatie niet betaald dus wilde we er vanaf.
Na eindeloos bellen, mailen en dreigen met een advocaat werden we pardoes afgesloten per 1 oktober waardoor volgens @home ons nummer is komen te vervallen??????

Ben meteen gestopt met internet van @home en heb nu ook digitenne aangevraagd.
Dus ben ik binnenkort geheel verlost van dit bedrijf.

Wat is @home een compleet klantonvriendelijk bedrijf.
Daarbij weten ze al vantevoren dat er structureel storingen plaatsvinden op de telefoonlijn en toch smeren ze jouw hun rommel aan.

Gesloten