Waar kan ik het scherm voor de LG G4 repareren als ze niet meer populair zijn?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DavidRoth
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2022 09:34

Waar kan ik het scherm voor de LG G4 repareren als ze niet meer populair zijn?

Ongelezen bericht door DavidRoth »

Ik had in het verleden een LG G4-telefoon, ze gebruikten het vrij goed, maar het brak het scherm. en ik kocht een nieuwe Samsung S2O Ultra, nu wil ik het scherm repareren om aan mijn neef te geven om games te spelen. aangezien dit type telefoon niet meer populair is, waar kan ik ondersteuning krijgen in plaats van LG G4? iedereen help me, alsjeblieft

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Waar kan ik het scherm voor de LG G4 repareren als ze niet meer populair zijn?

Ongelezen bericht door sjohie »

Op weinig tot geen plekken lijkt me? LG is namelijk een poosje geleden gestopt met het maken van smartphones, dus wat er nog aan oude voorraden is, en met een G4 uit modeljaar 2015, hebben we het over ~7 jaar oude voorraden reserve onderdelen, zullen erg schaars zijn in Nederland.

De mediamarkt heeft een reparatiedesk, misschien dat die nog wat hebben liggen, of een lokale telefoonboer.

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Waar kan ik het scherm voor de LG G4 repareren als ze niet meer populair zijn?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

LG G4 heeft 32GB geheugen en draait onder Android 6. Android 6 (2016) wordt niet meer ondersteund. Inmiddels zijn we bij android 12.

Mijn telefoon heeft 256 GB geheugen en heeft Android 11. Dit wordt al een oudje genoemd.


Wat kun je met een telefoon met Android 6?
Heel weinig. Er komen geen software updates meer.
Whatsapp werkt wel (vanaf android 4), maar de vraag is hoe lang nog


Reparatie kost vanaf €115 (beeldscherm) exclusief BTW, uurloon (prijs volgens internet, laat altijd een offerte opmaken). Je hebt kans dat de populaire games onder Android 6 niet in play store te verkrijgen is. Voor dit geld kan je ook een goedkope telefoon kopen.

Voor echte zware games zal iets meer uitgegeven moeten worden. Is je neef ye jong voor een nieuwe telefoon, dan kan je beter even wachten.

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Waar kan ik het scherm voor de LG G4 repareren als ze niet meer populair zijn?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

David Roth uit Schiedam?

Plaats reactie