LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Weet iemand tot wanneer de actie van de telegraaf bij Hollandsnieuwe loopt?

http://www.hollandsnieuwe.nl/telegraaf

Er staat geen datum bij, lekker onhandig.

Pas op, want deze vraag loopt al sinds 3 april bij Hollandsnieuwe.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door GodsSon »

Waarom moet er een einddatum voor de actie bekend zijn, misschien willen ze deze wel laten lopen tot er geen animo meer voor is.

Niet iedere actie hoeft, naar mijn idee, een vastgestelde einddatum te hebben toch?

Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Re: Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Klopt, dat is mijn vraag aan Hollandsnieuwe juist, hoe lang gaat deze actie door, want ik zit nog aan een abonnement vast, maar dan zou Hollandsnieuwe kunnen zeggen, voorlopig halen wij het niet er af.

De verwarring is echter dat Vodafone haar bundels binnenkort gaat aanpassen, Hollandsnieuwe is 100% dochter van Vodafone, maar heeft zo haar eigen acties, vandaar ook mijn vraag, want ik heb nog wel even de tijd bij de provider waar ik zit om het kostendekkend te houden. Ik kan zo weg, maar met de aansluitkosten verreken ik wel mijn bundel.

De provider kan pas vanaf 1 mei weer terug bellen, dan zou het wel eens over kunnen zijn, maar als het doorloopt, dan wacht ik liever nog even.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Casper_tje,

Deze actie wordt niet meer gepromoot in de Telegraaf maar is nog wel online beschikbaar om klanten de mogelijkheid te geven vlak daarna nog te bestellen. Hoe lang dat precies mogelijk zal zijn kan ik je helaas niet vertellen.

Mocht je meer vragen hebben, stuur ons dan even een telefoonnummer toe dan nemen we contact met je op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

witte angora
Berichten: 30768
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door witte angora »

Casper, je kunt bij Vodafone zelf 50% korting krijgen als je lid bent van de ANWB, (ook als je niet lid bent trouwens) of als je de TV-krant een keertje in huis haalt. Tenminste, tijdje geleden stond daar ook een advertentie in. Je zit dan onder de vlag van Vodafone zelf, dus dichter bij het vuur, zeg maar.

Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Re: Wanneer eindigd de actie van de Telegraaf bij Hollandsniewe?

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Hoewel de Samsung Galaxy Ace niet een de van het toestel is, is het in combinatie best wel interessant.

Ik hoop dat deze aanbieding blijft, of met een nog betere Samsung dan de Galaxy Ace, maar dat is onbekend.

Gesloten