LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wordt simpel van Belsimpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PTcruiser03
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2014 14:19

Wordt simpel van Belsimpel

Ongelezen bericht door PTcruiser03 »

Wat een slechte service. Een aanbieding gekozen besteld gedeelte betaald maar telefoon niet op voorraad. Opeens een mail dat de gekozen aanbieding niet meer geldig is. Het abonnement is opeens duurder. Dan bel je en dan ligt het aan de provider Tmobile volgens belsimpel. Wil je toch de lagere prijs dan moet je naar een andere provider. Daar wordt ik nou simpel van.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wordt simpel van Belsimpel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze zijn niet voor niets simpel.

Marjan8865
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2020 16:30

Re: Wordt simpel van Belsimpel

Ongelezen bericht door Marjan8865 »

Heb vrijdag voor een vriend zijn bel Simpel abonnement en boete betaald, nu zeggen ze dat ze algehele blokkering niet geheel kunnen uitsluiten omdat het niet met IDEAL betaald is, terwijl ze me zelf vroegen om een betalingsbewijs. Ik kan nu wel alsnog met IDEAL betalen maar dan nog is het niet zeker dat ik het eerder betaalde bedrag helemaal terug krijg. Is er nu werkelijk niets dat ik tegen deze niet meedenkende SIMPELE organisatie kan doen?🤨

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wordt simpel van Belsimpel

Ongelezen bericht door berndv »

Marjan8865 schreef:
10 feb 2020 16:44
Is er nu werkelijk niets dat ik tegen deze niet meedenkende SIMPELE organisatie kan doen?
Misschien is er wat vertroebeling in de communicatie. U kaapt hier ook een forum-topic dat gaat over een probleem met de winkel die Belsimpel heet en gaat hier klagen over de afhandeling van een wanbetaler bij de telecomprovider Simpel.

Om toch op de kwestie in te gaan:
Marjan8865 schreef:
10 feb 2020 16:44
Heb vrijdag voor een vriend zijn bel Simpel abonnement en boete betaald, nu zeggen ze dat ze algehele blokkering niet geheel kunnen uitsluiten omdat het niet met IDEAL betaald is, terwijl ze me zelf vroegen om een betalingsbewijs.
Vervelend. Maar vroegen ze u voorafgaand het bedrag per bank over te boeken? En als ze dat hebben gevraagd, hebben ze ook aangegeven wat u als omschrijving moet gebruiken?

Als ik simpel google op "simpel verwerking betaling" kom ik op een forumtopic van een paar maand terug uit en daar zie ik een bericht van simpel staat dat simpel zegt dat ideal betaling diezelfde dag nog wordt verwerkt en een betaling middels overboeking ongeveer 10 werkdagen duurt. Dat worden dus geen sms-jes sturen op valentijnsdag, aangezien de verwerking van tot de 21e kan duren. SImpel toch? :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Wordt simpel van Belsimpel

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Simpel en Belsimpel is wel vaker verwarring over.

Maar beide hebben een systeem, maar op 2 jaren oude reageren is niet slim.
Wel moet je de gevraagde manier van betalen uitvoeren, andere manier is voor hun extra handmatig werk en dat geeft problemen.

Gesloten