LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone (alle KPN based data) : Datablokken van ca 60MB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
@amul
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2016 07:40

Youfone (alle KPN based data) : Datablokken van ca 60MB

Ongelezen bericht door @amul »

Hallo,
sinds Januari verschijnen er op de rekening van Youfone onverklaarbare datablokken van ca 60MB (59.61MB om precies te zijn).

Tijdstippen waarop dit gebeurd zijn altijd onverklaarbaar, welke data het is, is niet bekend, etc...... Op dit forum klagen meer mensen.
Youfone gebeld, en ook veel op dit forum te lezen : ontwijkende reactie van Youfone, geen verklaring, maar wel betalen.

Het blijkt dat het niet aan Youfone ligt maar aan de onderliggende netwerk provider KPN. Door de slechte service van Youfone doen zij niet meer dan de dataoverzichten van KPN, 1-op-1 te factureren aan de klant, no questions to be asked. Heb je een vraag, dan is er altijd een ontwijkend antwoord, en men verschuild zich achter KPN.

Ik sprak met een service medewerker van een telecom winkel en die begon gelijk te lachen.... je bent echt niet de enige hoor, ik ken 10- tallen mensen die dit probleem hebben en KPN doet er niets aan. Het is gewoon lekker cashen voor hun; en hun weder verkopers vinden ook alles prima.


Ik was dus heel benieuwd of dit echt zo is; wie hebben dit soort zaken nog meer met KPN als onderliggende provider?

Is er iemand die uberhaupt heir al eens serieuze antwoorden van bv Youfone of KPN heeft gekregen?

Gesloten