Youfone houdt geen rekening met Corona crisis

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjohie

Re: Youfone houdt geen rekening met Corona crisis

Ongelezen bericht door sjohie »

Justmeagain schreef:
16 apr 2020 00:25
Dus toenu de waarschuwing kreeg dat 80% van uw bundel verbruikt was, keek u weg en ging u vrolijk verder? Iedereen krijgt verplicht een waarschuwing bij die 80%, u ook!
Krijg je die waarschuwing niet alleen bij ze, als je zo'n plafond hebt ingesteld, à 50ct/maand extra?

marnix

Ongelezen bericht door marnix »

mahadma schreef:
15 apr 2020 23:47
U schrijft: In Corona tijden ontkom ik er niet aan om meer internet te verbruiken dan normaal. Ik zat afgelopen maand 1 GB over mijn internet heen en Youfone brengt hiervoor 100 euro in rekening.
a: u heeft een contract tot een bepaalde grens qua data. Gaat u daaroverheen (na een melding dat u de grens behaald heeft) dan kost dat extra.
b: u heeft thuis wifi, dus geen data gebruik
c: als u weet dat u over de contractgrens gaat weet u ook dat dat dàt u gel;d gaat kosten.
d: waarom zou youfone die extra kosten moeten betalen?
Waar leest u dat TS thuis wifi heeft?

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

@Marnix, ik ga er van uit dat "men" thuis wifi heeft en of meelift op andere wifi netwerken. De niet wifi beschikbaarheid is uiterst zeldzaam.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Deze opmerking ook .
mahadma schreef:
16 apr 2020 11:49

@Marnix, ik ga er van uit dat "men" thuis wifi heeft en of meelift op andere wifi netwerken. De niet wifi beschikbaarheid is uiterst zeldzaam.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

En zelfs als TS géén wifi tot haar beschikking heeft, is dat geen argument. Hooguit een oorzaak.

Plaats reactie