LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
langste adem

Re: Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan

Ongelezen bericht door langste adem » 02 mar 2016 09:46

Of ziggo nou wel of niet een grove fout gemaakt heeft kunnen wij alleen maar raden, wij zijn niet bij het telefoongesprek aanwezig geweest. Misschien heeft ziggo wel keurig gehandeld volgens de regels. Misschien kon ze wel weer bellen als het ziggo modem maar werd aangesloten, en wellicht kan ook het alarmeringssysteem erop werken.

Het gaat er alleen om dat de dame in kwestie totaal overstuur was. Daaruit blijkt wel dus dat ze niet op de hoogte was van alle consequenties . Dat kun je misschien ziggo niet kwalijk nemen, maar het doet wel de vraag rijzen of we wel blij moeten zijn met zulke telefonische verkopen , die inderdaad rechtstreeks te maken hebben met targets die desbetreffende medewerkers kunnen halen.
Ik zou op zijn minst een brief van ziggo verwachten, met daaraan nog een bedenktijd gekoppeld . Maar als de oude lijn in die bedenktijd al wordt fgesloten is dat natuurkijk een kwalijke zaak.

Misschien heeft dat te maken met het feit dat er geen heel nieuw aonnenment is afgesloten, misschien is het TV abonnement van ziggo nu omgezet in TV + telefonie abonnement van ziggo. Waardoor er geen schriftelijke bevestiging nodig is.
Ik begrijp dat het onzinnig zou zijn als je een schriftelijke bevestiging zou verwachten met bedenktijd als het zou gaan om een telefonische bestelling van een pizza. Maar in dit geval ligt dat toch iets anders.

Nogmaals , we weten niet wat er precies aan de hand is geweest, maar ik vind de reacties hier bij voorbaat erg hard.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman » 02 mar 2016 10:39

Dat moet je aan TS vragen , maar het is zijn/haar moeder en daar zou ik alles voor doen. Dus denk TS ook.
Ik ook , zou het persoonsalarm aan het Ziggo modem aangesloten hebben :wink:

dpdegraaf

Ongelezen bericht door dpdegraaf » 11 mar 2016 23:05

Geachte mensen
Bedankt voor alle reacties.
KPN heeft actie ondernomen om zo snel mogelijk goedkeuring vanZiggo te krijgen voor de deportering van het telefoonnummer van mijn moeder.
Alles is nu weer in orde.Er hoeft niet meer te worden gereageerd.
met vriendelijke groeten

Gesloten