LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 6 weken problemen met ZIGGO Klantenservice

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gburger
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2015 17:34

6 weken problemen met ZIGGO Klantenservice

Ongelezen bericht door gburger »

Ik wilde half juli switchen van pakket. Heel eenvoudig werd er aangegeven en dus ging ik akkoord met een ander type televisie abonnement en een simonly van Vodafone. Nou dit zorgt voor zoveel problemen dat ik ontzettend veel spijt heb. Het aparte is dat altijd alles goed werkte maar na omzetting stapelen de problemen zich op. Kostenbesparing? Daar is echt geen sprake van want ik ben al weken kwijt aan monteurs, telefoontjes en ga zo maar verder. Het probleem bij Ziggo is ook dat zij een monopolie positie hebben, want eigenlijk wil je er gewoon van af.

Laat ik beginnen bij half juli. Ik zou een simkaartje krijgen toegestuurd, een nieuwe modem en televisie box. Alles kwam behalve de simkaart. En volgens een medewerker zou ik per 1 augustus gebruik kunnen maken van mijn simonly. Helaas kwam het kaartje niet en na diverse telefoontjes bleek dat ik eerst mijn modem moest aansluiten en dan pas kreeg ik het simkaartje. Dit gaf weer nieuwe problemen want het bleek dat de omzetting niet goed was gegaan, gevolg ik had een week geen internet. En daarnaast werd mijn simkaartje 1 maand later pas gestuurd, ik ga dus over per 1 september. Dan de monteur, die kwam langs om het te maken maar uiteindelijk heeft hij het volledige probleem niet verholpen. Toen hij wegging kon ik inderdaad tv kijken en internet gebruiken echter na enkele uren was het signaal van mijn decoder weg. Dus weer gebeld met de klantenservice (bij voorbaat raak ik daarvan aardig in de stress want het is allesbehalve service) en nu zou er weer een nieuw kastje komen plus splitter en kabel. En ook dit werkt niet.

Ziggo ik ben nu vanaf half juli bezig, bijna 2 maanden. Kunnen jullie een keer ervoor zorgen dat ik sowieso een fatsoenlijke schadevergoeding krijg en laat alles toch eens werken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: 6 weken problemen met ZIGGO Klantenservice

Ongelezen bericht door ciske »

Stel je vraag op Facebook of Twitter, daar antwoorden ze sneller.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: 6 weken problemen met ZIGGO Klantenservice

Ongelezen bericht door Har06 »

bel het gratis 1200 nummer werkt het snelste

Gesloten