LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aansluitproblemen NLE, geen gratis installatie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
DirtyHarry48
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2017 14:18

Aansluitproblemen NLE, geen gratis installatie

Ongelezen bericht door DirtyHarry48 »

Ben onlangs overgestapt naar een nieuwe provider: NLE. Ik heb een alles in een contract afgesloten met internet, interactieve tv, gratis bellen, 2e tv ontvanger, wifi versterker nummer behoud en gratis installeren van de hele handel. Op maandag 20 maart zou installateur de boel komen installeren. Een dikke week van te voren ontving alle te installeren onderdelen. Op woensdag 15 maart ontving ik een navolgend oeps mailtje van NLE ( Extra tv-ontvanger mist. Door een technische fout in het verzendproces is de extra tv-ontvanger per ongeluk niet toegevoegd aan het pakket. Shame on us. Maar geen zorgen, want we zorgen ervoor dat je de tv-ontvanger zo snel mogelijk in huis hebt!)
Op maandag 20 maart komt installateur en sluit e.e.a. keurig aan. Helaas is 2e ontvanger er nog niet, dus hij kan hem ook niet aansluiten.
Op donderdag 23 maart ontvang ik mijn 2e tv-ontvanger en vraag hen via WhatsApp om een afspraak te maken om deze te komen installeren. Zij antwoorden als volgt: Excuses voor de verlate ontvangst. Dit door technische problemen. Helaas kunnen we net nogmaals kosteloos een monteur sturen. Ik wil je vragen om dit zelf te installeren. Gebruik hiervoor de handleiding. Supersimpel. Heb hen geantwoord dat e.e.a. niet mijn schuld was en dat ik een oudere gepensioneerde ambtenaar met 2 linkse handen was en zij voor een kosteloze aansluiting zouden zorgen. Zij blijven echter op het standpunt staan dat enkel de eerste afspraak betreft en niet voor een tweede.

Ik ben het hier niet mee eens of heb ik het fout en wat kan ik er tegen doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mar 2017 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Aansluitproblemen NLE, geen gratis installatie

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb je het al eens geprobeerd om m zelf aan te sluiten of DENK je alleen maar dat je het niet kunt ?

Gesloten