LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je reactie raakt kant noch wal. Het goedkoopste Ziggo pakket kost 39,95 per maand en is gewoon online verkrijgbaar via vergelijkingssites. Ik heb het zelf afgesloten.
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 15 apr 2019 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door thecure »

reggie2 schreef:
15 apr 2019 13:49
wim1967 schreef:
15 apr 2019 13:34


Moet je wel in een gebied wonen waar Ziggo te krijgen is. Dat is niet overal mogelijk. :wink:
Bijna in heel Nederland is Ziggo te krijgen, op wat dorpjes na.
Paar dorpjes? Gelukkig hebben wij geen Ziggo. In bijna geheel noordoost Fryslân hebben we een een eigen kabelprovider (kabelnoord)

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door huzky »

Bij Tele2 zitten zowel Fox al National Geographic in het 'Light' pakket én in het - iets duurdere - 'Basis'-pakket voor tv. Misschien kun dus eens op de site van Tele2 kijken. Succes!

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bob Schurkjens schreef:
15 apr 2019 14:29
Je reactie raakt kant noch wal. Het goedkoopste Ziggo pakket kost 39,95 per maand en is gewoon online verkrijgbaar via vergelijkingssites. Ik heb het zelf afgesloten.
Voor deze prijs heb jij het hele jaar Ziggo?? dan ga ik daar ook achteraan.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door reggie2 »

thecure schreef:
15 apr 2019 14:30


Paar dorpjes? Gelukkig hebben wij geen Ziggo. In bijna geheel noordoost Fryslân hebben we een een eigen kabelprovider (kabelnoord)

Sorry maar dat noem ik dus dorpjes :D

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door thecure »

Kan wel merken dat je hier nog nooit geweesr bent. Maar blijf vooral lekker in de randstad. Waar de huizenprijzen idioot zijn en als je probleem hebt met Ziggo je eerst langs allemaal vage callcenters moet

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

online.nl

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door reggie2 »

thecure schreef:
15 apr 2019 15:20
Kan wel merken dat je hier nog nooit geweesr bent. Maar blijf vooral lekker in de randstad. Waar de huizenprijzen idioot zijn en als je probleem hebt met Ziggo je eerst langs allemaal vage callcenters moet


Nooit last van, als er een probleem is, is het zo weer opgelost.:-)

PKo1948
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2019 16:26

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door PKo1948 »

Bekijk de site van Ben Woldring Internet.nl eens.
De volgende link is een zoekopdracht voor een postcode in Alphen aan de Rijn. Kijk wel of de provider die je kiest jouw gewenste zenders heeft.
https://www.internetten.nl/alles-in-1/vergelijking

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door renewouters »

thecure schreef:
15 apr 2019 15:20
Kan wel merken dat je hier nog nooit geweesr bent. Maar blijf vooral lekker in de randstad. Waar de huizenprijzen idioot zijn en als je probleem hebt met Ziggo je eerst langs allemaal vage callcenters moet
In alle steden in Friesland zit Ziggo. Er blijven dus inderdaad alleen wat kleine dorpjes over waar ze niet zitten.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door thecure »

renewouters schreef:
16 apr 2019 21:16
thecure schreef:
15 apr 2019 15:20
Kan wel merken dat je hier nog nooit geweesr bent. Maar blijf vooral lekker in de randstad. Waar de huizenprijzen idioot zijn en als je probleem hebt met Ziggo je eerst langs allemaal vage callcenters moet
In alle steden in Friesland zit Ziggo. Er blijven dus inderdaad alleen wat kleine dorpjes over waar ze niet zitten.
Wat dacht je van Dokkum :D

davedave
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mar 2019 18:18

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door davedave »

Ja, Ziggo heeft al uw gevraagde zenders.

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

kies tv standaard en bekijk de lijst.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door kweenie »

reggie2 schreef:
15 apr 2019 14:49
Bob Schurkjens schreef:
15 apr 2019 14:29
Je reactie raakt kant noch wal. Het goedkoopste Ziggo pakket kost 39,95 per maand en is gewoon online verkrijgbaar via vergelijkingssites. Ik heb het zelf afgesloten.
Voor deze prijs heb jij het hele jaar Ziggo?? dan ga ik daar ook achteraan.
Klopt, Ziggo basic kost gewoon het hele jaar 39,95 per maand. Dan moet je het wel doen met een downloadsnelheid die maar 25 is, terwijl de laagste 'normale' snelheid bij Ziggo 50 is. En je komt dit abonnement dus niet tegen op de gewone Ziggo site, omdat ze er niet te veel de aandacht op willen vestigen...

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Bob Schurkjens schreef:
15 apr 2019 14:29
Je reactie raakt kant noch wal. Het goedkoopste Ziggo pakket kost 39,95 per maand en is gewoon online verkrijgbaar via vergelijkingssites. Ik heb het zelf afgesloten.
Mijn kant noch wal reactie staat wel in jouw links.

In jouw link naar Tweakers staat namelijk '"De abonnementen lijken op moment van schrijven voor iedereen af te sluiten, maar Ziggo-woordvoerder Eric van Doeselaar zegt in een reactie tegenover Tweakers dat het abonnementen zijn 'voor bepaalde groepen'. "We bieden die abonnementen regionaal of zelfs lokaal aan bij bepaalde groepen klanten."

Edit
Ik ben via de door Klaas Jan gegeven link inderdaad bij dat goedkope pakket gekomen. https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeel ... 7d0e3dabb6

Of topicstarter er wat aan heeft, is de vraag want niet overal in de randstad is Ziggo verkrijgbaar.
Verder zie ik dat TS op 15/4 nog ingelogd is geweest en de moeite niet even heeft genomen om te reageren.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat ze dat abonnement aan bepaalde groepen aanbieden betekent niet dat het voor anderen niet af te sluiten is. Het is gewoon voor iedereen af te sluiten, alleen wordt het niet actief die Ziggo gepromoot; ze bieden het uit zichzelf alleen aan bepaalde groepen aan.

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

kweenie schreef:
18 apr 2019 08:44
Dat ze dat abonnement aan bepaalde groepen aanbieden betekent niet dat het voor anderen niet af te sluiten is. Het is gewoon voor iedereen af te sluiten, alleen wordt het niet actief die Ziggo gepromoot; ze bieden het uit zichzelf alleen aan bepaalde groepen aan.
Prima. Dan is het nu nog de vraag of zij in Ziggo gebied zit. Ik ben wel klaar mee.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door reggie2 »

kweenie schreef:
18 apr 2019 07:46

Klopt, Ziggo basic kost gewoon het hele jaar 39,95 per maand. Dan moet je het wel doen met een downloadsnelheid die maar 25 is, terwijl de laagste 'normale' snelheid bij Ziggo 50 is. En je komt dit abonnement dus niet tegen op de gewone Ziggo site, omdat ze er niet te veel de aandacht op willen vestigen...

Dat is toch geen ramp?? Wat moet je met die hoge snelheid, helemaal overbodig als je niet streamt of wat dan ook.

Vind eigenlijk dat ze dit pakket ook op hun site moeten zetten, nu komen mensen het door Bob te weten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat is inderdaad helemaal geen ramp. Het is alleen een verschil, zoals ik aangaf.

Het gebeurt overigens wel vaker dat aanbieders van diensten op de eigen site een ander aanbod hebben dan wat je bij vergelijkingssites ziet. Daarom is het vaak niet handig om alleen de website van één van de aanbieders te bezoeken en daar blind een abonnement af te sluiten. Dat zie je ook bij bijvoorbeeld telefonie en electriciteit.

Dus verstandig van TS om de vraag hier te stellen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik ben overgestapt naar dit "abootje" bij Pricewise. Eerste 3 maanden 34,95, daarna 39,95. Abonnement voor minimaal 1 jaar.

19,95 installatiekosten

Daarnaast 85 euro cashback via Pricewise (actie is afgelopen) en 23,50 via CashbackXL. Als alles goed gaat... € 31,32 per maand.

Over 25 mbit: voor HD tv kijken heb je circa 7 mbit nodig. Voor de doorsnee gebruiker is dat meer dan genoeg. Het zenderpakket bij dit abonnement is zeer compleet.

wim1967
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 mei 2010 00:07

Re: Advies voor overstap naar nieuwe televisieprovider?

Ongelezen bericht door wim1967 »

reggie2 schreef:
15 apr 2019 13:49
wim1967 schreef:
15 apr 2019 13:34


Moet je wel in een gebied wonen waar Ziggo te krijgen is. Dat is niet overal mogelijk. :wink:
Bijna in heel Nederland is Ziggo te krijgen, op wat dorpjes na.
Als je heel Zeeland een paar dorpjes noemt voel ik mij gekwetst :lol:
Maar daar is Delta de alleen heerser en komt Ziggo niet binnen dus logisch.

Ow Sorry voor de late reactie :lol: :mrgreen: Dit is al een jaar geleden :P

Gesloten