LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
witte angora
Berichten: 30783
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg hier een beetje het gevoel bij van naar de supermarkt gaan en dan bij de actie "koop er 2 krijg er 1 gratis bij" alleen het gratis product willen hebben...
Sja, we zijn slimme Nederlanders en we kunnen rekenen, ja toch? :mrgreen:

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door tufima »

witte angora schreef:
Ik krijg hier een beetje het gevoel bij van naar de supermarkt gaan en dan bij de actie "koop er 2 krijg er 1 gratis bij" alleen het gratis product willen hebben...
Sja, we zijn slimme Nederlanders en we kunnen rekenen, ja toch? :mrgreen:
Ik begrijp je opmerking niet.

Als we slimme nederlanders waren geweest hadden we ook wel kunnen begrijpen dat je nou eenmaal niet voor 2 euro per maand TV kan kijken.

witte angora
Berichten: 30783
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door witte angora »

tufima schreef:
witte angora schreef:
Ik krijg hier een beetje het gevoel bij van naar de supermarkt gaan en dan bij de actie "koop er 2 krijg er 1 gratis bij" alleen het gratis product willen hebben...
Sja, we zijn slimme Nederlanders en we kunnen rekenen, ja toch? :mrgreen:
Ik begrijp je opmerking niet.

Als we slimme nederlanders waren geweest hadden we ook wel kunnen begrijpen dat je nou eenmaal niet voor 2 euro per maand TV kan kijken.
Je bedoelt dat je het sarcasme in mijn reactie niet begrijpt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door bprosman »

Zoals mijn dochter ooit tegen haar broer zei... "Het vergt intelligentie sarcasme te herkennen" :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:Zoals mijn dochter ooit tegen haar broer zei... "Het vergt intelligentie sarcasme te herkennen" :wink:
Soms is het humor dan sarcasme, maar vele mensen kunnen geen gedachten lezen! :wink:

witte angora
Berichten: 30783
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door witte angora »

nevermind schreef:
bprosman schreef:Zoals mijn dochter ooit tegen haar broer zei... "Het vergt intelligentie sarcasme te herkennen" :wink:
Soms is het humor dan sarcasme, maar vele mensen kunnen geen gedachten lezen! :wink:
Daarom zijn die groene mannetjes zo leuk. :mrgreen:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:
nevermind schreef:
bprosman schreef:Zoals mijn dochter ooit tegen haar broer zei... "Het vergt intelligentie sarcasme te herkennen" :wink:
Soms is het humor dan sarcasme, maar vele mensen kunnen geen gedachten lezen! :wink:
Daarom zijn die groene mannetjes zo leuk. :mrgreen:
Groene mannetjes ken ik als Aliens, maar ik denk, je bedoeld het weer sarcastisch, met het groene gezichtje. :mrgreen:
Ik hou meer van :lol:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door kweenie »

ckrotter schreef:Tijd voor actie dus, weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken ??
Simpel, een abonnement afsluiten bij een andere leverancier dan de kabelmaatschappij. Dus bv. een vorm van digitenne, canal digital of TV via je internetaanbieder.

Een kabelaanbieder is trouwens verplicht om minstens 15 zenders analoog door te geven. En je moet de berichten op dit forum eens lezen als er weer eens een analoge zender af gaat, zodat er weer ruimte is voor zes digitale zenders...

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door bprosman »

Een kabelaanbieder is trouwens verplicht om minstens 15 zenders analoog door te geven
Wat zonde van de bandbreedte :( :wink:

suedje
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 nov 2009 17:07

Re: Analoge tv niet gebruiken en toch betalen

Ongelezen bericht door suedje »

kweenie schreef:Een kabelaanbieder is trouwens verplicht om minstens 15 zenders analoog door te geven.
Daar denkt Caiway duideljik anders over.

Gesloten