LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc televisie en betalingen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hellen
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:20

upc televisie en betalingen

Ongelezen bericht door hellen »

hallo kan iemand mij helpen , of antwoorden op mijn vraag,, is misschien nogal ingewikkeld , maar misschien hebben er meer mensen problemen mee.
het is namelijk zo ,, sinds vorig jaar zijn wij met de upc overgegaan naar rechtstreeks betalen , maar eerst was het via de gas en licht, nu moeten wij verplicht per 3 maanden of per jaar betalen , maar ja , zo breed heb ik het niet ,, dus zou ik het liever per maand willen , maarja zoals met alles , is alles moeilijk bij upc,, helaas ben ik er met de tv nog van afhankelijk ,, nu moest ik 3maanden betalen , kreeg de rekening binne, maar kon hem niet meteen betalen dus betaalde ik hem de tweede maand ,, ze stuurde meteen een herinnerin dat ik betalen moest want anders zoude er sancsies aan vast hangen , dus ik betaald ,, maar kreeg de volgende kwartaal er voor straf 13 euro boven op , omdat ze me een herinnering gestuurd hadden ,, heee dat is niet mis he ,,, en dat terwijl die 3 maanden nog niet omwaren van dat termijn .. kunne ze dat zomaar?? ik heb uiteindelijk nog in de 3 maanden betaald waarvan die rekening kwam ,,,, en 13 euro!!!!!!! kunne ze dat zomaar doen bij upc????
ik hoop dat iemand me er mee kan helpen ,want dit is te gek voor woorden

grtjes hellen

Gast

Re: upc televisie en betalingen

Ongelezen bericht door Gast »

Tja zo zijn die stink j*den van UPC.

Tis dat je geen euries hebt anders een leuk schotelontvangertje met abo (7,45 euro per maand) en weg met die oplichters coax troep.

Karel Kabel

Re: upc televisie en betalingen

Ongelezen bericht door Karel Kabel »

Da's nog niks, UPC stuurt mij elke keer twee rekeningen. Voor mij en de vorige bewoonster. Bellen of mailen helpt geen zier, steeds komen er aanmaningen binnen. Nou, ik wacht wel op het incassoburo... kan ik de hele kwestie eens normaal uitleggen. UPC? Prutsers zijn het!

Gesloten