LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft hetzelfde probleem met de mediabox?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nel1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2005 14:15

Wie heeft hetzelfde probleem met de mediabox?

Ongelezen bericht door nel1 »

Vanaf het begin ben ik in het bezit van zogenaamde mr zapp box van upc.
Er was altijd perfect ontvangst maar tijdens slecht weer was het een ramp.
In juli kreeg ik problemen met mijn box hij deed het niet meer en toen ik upc belde kreeg ik alleen maar een grote mond van de helpdesk, hun hadden geen storing dus lag het aan mij en de verbinding werd verbroken.
Mij man heeft toen terug gebeld en erop gestaan dat hij een nieuwe box kreeg en dat is wonderbaarlijk ook gebeurt.
Toen ik de box thuis kreeg toen bleek deze het ook niet te doen en toen weer naar upc gebeld.
Wederom met een grote bek te woord gestaan het probleem lag wederom bij ons, maar bij het aansluiten van de oude box bleek de ontvangst perfect.
Bij wie lag dan het probleem?
We hebben de nieuwe box retour gezonden en kreeg ik tot mijn verbazing vorige week een nieuwe box toegezonden omdat ze de box en de service verbetert hadden.
Natuurlijk werd ik al weer zenuwachtig bij het idee van het aansluiten of dat vlekkeloos zou verlopen en zoals verwacht ging dat natuurlijk niet op een goede manier.
Als ik upc bel dan krijg ik eindelijk iemand aan de lijn en die zegt ja mevrouw ik kan u niet helpen ik verbind u door de volgende zegt precies hetzelfde na een half uur hield ik het voor gezien en heb de box op dit moment weer ingepakt en zal hem terug gaan sturen.

Mijn vraag aan jullie is eigenlijk deze:
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Zo ja wat hebben jullie daar aan gedaan?
Kan radar misschien hierbij helpen?

Gesloten