LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banners en trailers commerciele omroepen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Worden jullie ook zo ziek van de banners, die om de haverklap op je beeldscherm verschijnen??? Ze lijken ook met de dag groter te worden en beslaan tegenwoordig 1/4 deel van je beeldscherm.
Of wat te denken van de trailers, die elke 15 minuten verschijnen en die dan ook nog iedere keer hetzelfde zijn en dat dan 7 dagen per week lang, iedere 15 minuten naar dezelfde trailer van bijv. House, Harry Potter etc. te moeten kijken, dat is dus enkele tientallen keer per week.

:twisted: :evil: :oops: :twisted: :evil: :oops:

Jan Konings

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door berndv »

Heb ik op Nederland 1,2 en 3 geen last van. Tja, dat is commerciele tv. wees blij dat je niet in Amerika woont. Daar is 1/3 van de tijd reclame.

Toolboy

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door Toolboy »

@koningsjpc
Ik ben het geheel met u eens.

@berndv we leven hier in Nederland en 1/2/3. zijn wel degelijk commercieel.

T

Amyl
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:21

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door Amyl »

eh nee? die zijn publiek en hebben geen banners en trailers?

varel
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2009 12:52

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door varel »

Dat is ook mijn reden waarom hier de commerciele zenders al een poosje(jaartje) niet meer op mijn tv zijn geprogrammeerd,kijk er dus NOOIT naar,dus ik zit ook niet te wachten op deze zenders in hd,een reden geweest om mijn hd pakket op te zeggen ivm meerprijs en toevoeging van sbs veronica en net 5.
Alle programmas zijn hetzelfde en wordt ziek van de reclames.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

SBS 6 heeft er een handje van... "heel nederland kijkt uit naar..." of "is in de ban van".. verschrikkelijk. Overigens een tip, bij rtlgemist kan je veel programma's in perfecte kwalitiiet terugkijken zonder reclame (alleen 1 aan het begin). Kijk tegenwoordig niks meer direct.

varel
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2009 12:52

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door varel »

Maar dan nog..................al deze programma's komen op hetzelfde neer,eerst was het idols, toen xfaktor en nu?.......................... weer een andere naam, wijn in andere zakken.Enzo met heel veel van die flut programma's.
Nogmaals hier liggen ze eraf en kijk liever naar interessantere content op bv animal planet-discovery-travel channel-national geographic enz.......scifi channel(films zonder hinderlijke reclame om het half uur.
Ok ook wel eens herhalingen maar goed in elk geval meer gevarieerd als de commerciele,maar dat is mijn mening.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door agro »

Hoe onbenulliger het programma waarvoor deze reclame gemaakt wordt, des te agressiever deze reclame is.
Als niemand meer de sms'jes voor deze programma's meer zou sturen of de 09 nummers bellen zou het vlug afgelopen zijn met die flutprogramma's.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door SirPeter »

Banners zijn wel hinderlijk maar wat ik nog hinderlijker vindt is dat alle zenders op het zelfde moment (lijken) te schakelen naar de reclames. Dan is het altijd hard zoeken naar een zender die geen reclame heeft en ook nog iets uitzend wat redelijk is.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Banners en trailers commerciele omroepen

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Hoe onbenulliger het programma waarvoor deze reclame gemaakt wordt, des te agressiever deze reclame is.
Hier sla je de spijker precies op zijn kop, dat zeg ik al een poosje: "Goh, SBS maakt hier zo agressief reclame voor, dus dan is het een flutprogramma"

Ik heb al verschillende keren bij de zoveelste banner de tv gewoon uitgezet, ook al is het midden in iets wat ik zit te kijken. Dan liever geen tv.
Overdaad schaadt, een overdaad aan reclame werkt (bij mij althans) juist averechts. Het bedrijf Carglass b.v. komt zo'n 300 keer per dag (op radio en tv) voorbij met een uiterst irritante spot, onlangs ben ik hierdoor juist naar een concurrent uitgeweken. :D
Helaas staan er tegenover die ene klant die ze hierdoor kwijtraken vele anderen die ze erbij krijgen.

Zo zal het bij de omroepen ook wel zijn, als het geen succes had waren ze er allang mee gestopt. :(

Gesloten