Canal Digitaal ESPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
FransMulch
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2021 18:23

Canal Digitaal ESPN

Ongelezen bericht door FransMulch »

Ik heb bij Canal Digitaal het ESPN compleet pakket aan mijn satelliet abonnement laten toevoegen. Echter ESPN 3 is niet via de schotel te ontvangen. Ik heb hier direct bezwaar tegen gemaakt. Helaas moet ik 1 jaar ESPN behouden. Wel is ESPN 3 via een App, dus internet, te bekijken Ik vind dit een slechte gang van zaken. Wij hebben op het Chaletpark een zeer slechte WIFI-ontvangst en heb daarom gekozen voor het schotelabonnement. Kan dit zo maar? Compleet is toch compleet?

DeZevendeHenk
Berichten: 791
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Canal Digitaal ESPN

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Als ik 'zomaar' uw redenering volg dan hadden ze er ook nog Ziggo-sport bij moeten doen want dan was het nog 'completer' geweest.

Methusalah
Berichten: 1165
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Canal Digitaal ESPN

Ongelezen bericht door Methusalah »

Het staat toch echt wel duidelijk in de voorwaarden:

Met een Rijk- of Royaal-pakket van Canal Digitaal kijk je eenvoudig naar de zender ESPN via de schotel. Wil je liever alle kanalen van ESPN ontvangen of heb je een Riant-pakket? Voor € 14,95 per maand kan je een extra abonnement op het ESPN Compleet-pakket afsluiten. Hiermee krijg je naast de zender ESPN ook toegang tot ESPN 2 en ESPN 4 via de satelliet.'

Ik zie nr 3 nergens vermeld staan. Alleen dat het beschikbaar is via de app. Dus een kwestie van niet goed lezen en weten wat je koopt.

Plaats reactie