LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Erthanax
Berichten: 9666
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: digitenne

Ongelezen bericht door Erthanax »

U schreef ook dat half Nederland zo televisie kijkt. Dat klopt ook niet. Als u onjuiste of onduidelijke informatie geeft, krijgt u commentaar, net als ieder ander.

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: digitenne

Ongelezen bericht door blont007 »

Klopt daar heeft u gelijk in, ik zeg half Nederland maar als ik zeg half Nederland kijkt vanavond naar Ajax - Feyenoord is dat ook gewoon een gezegde wat iedereen begrijpt wat er mee wordt bedoeld.

Om meteen mij als een illegaal ventje uit te maken wat @lady doet is heel wat anders, begrijpen we elkaar. Maar dit heeft ook niks met Digitenne te maken, laten we het daar gewoon bij houden.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: digitenne

Ongelezen bericht door Moneyman »

blont007 schreef:
10 nov 2018 10:43
Mijn reactie was dat digitenne een dure club is met weinig zenders, dat kan beter. U blijft er maar op hameren dat ik dat hier helemaal uit de doeken moet gaan doen omdat Moneyman dat persè wilt.
:roll: lees nog eens wat ik écht geschreven heb, want wat jij ervan maakt heeft niets met mijn posts te maken.

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: digitenne

Ongelezen bericht door blont007 »

Moneyman, ik vind het verder niet de moeite waard om hierover verder te debatteren of discussiëren, je hebt groot gelijk man.

Fijn week-end.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: digitenne

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Dit topic is afgeweken van het onderwerp dat de TS voor ogen had. Hierbij een vriendelijk verzoek om de discussie over satellietschotels te staken en weer terug ontopic te gaan. Als de discussie offtopic blijft, zullen we genoodzaakt zijn om het topic sluiten en formele waarschuwingen gaan uitdelen.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie

Gesloten