LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eredivisie Live via Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fratab2009
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2010 13:50
Locatie: Ommen

Eredivisie Live via Ziggo

Ongelezen bericht door fratab2009 »

In november/december 2010 heb ik via het Kruidvat meegedaan met de Nivea actie dat je voor € 10,00 voor 10 weken Eredivisie Live kon kijken via Ziggo. Interessante aanbieding dacht ik, paar wedstrijden nog voor de winterstop en misschien zelfs nog erna. Okay, opgegeven, via Ziggo. No problem. Wel gelijk erna doorgegeven dat ik na deze 10 weken dit stop wil laten zetten. Ging goed totdat ik afgelopen week 3 dagen zomaar weer EL keek en ook de laatste factuur bekeek. Even in de gaten gehouden, bleef. Toch maar eens Ziggo geprobeerd, let wel, iemand van de helpdesk, facturatie, abonnementen te bellen. Hier kreeg ik al geen doorgang in als geen 3-in-1 klant, alleen Televisie bij heb. Moet dus het 0900 nummer bellen.
Toch dan maar het formulier ingevuld met de volgende vraag:
L.S., Vandaag zag ik op onze laatste factuur dat er een bedrag van Eredivise Live is afgeschreven voor februari. Dit is echter onjuist. Ik heb vorige maand, december 2010, gebeld en aangegeven dat ik het proefabonnement via de aktie van Kruidvat (Nivea) direct na de periode wil laten stopzetten. Dit is ook gebeurd, en zag afgelopen week dat wij weer Eredivisie Live hebben. Een foutje en misschien voor een paar dagen. Nee wij hebben nu al weer een dag of 5 beeld. Mijn vraag is hoe het kan dat dit toch weer is aangemeld. Wij weten van niets. Wij hopen dat het onterechte bedrag de volgende periode gecrediteerd wordt. Tevens gebeld maar ik krijg niemand te pakken terwijl, volgens jullie gegevens ook in het weekend tot 22.00 uur gebeld kan worden. Waarom krijg ik niemand aan de lijn, zelfs een storing kan niet eens meer. Wat is er loos met jullie servicenummer? Met vriendelijke groet, FT PS! Wij hopen een serieuze reactie te mogen verwachten.
Wij kregen vanavond het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw T,


Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Naar aanleiding van uw mail heb ik uw gegevens gecontroleerd. Hieruit blijkt dat er momenteen een verhuizing in het systeem staat. Hierdoor is het niet mogelijk Eredivisie Live te beëindigen. Het is onduidelijk waarom dit nog niet gedaan is.
Voor de opzegging van Eredivisie Live heb ik een taak doorgezet om dit alsnog te laten invoeren en een creditering aan te maken voor de periode vanaf 18-01 tot de uiteindelijke einddatum. Dit bedrag zal met uw volgende factuur verrekend gaan worden.
Onze storingsdienst is van maandag t/m zondag te bereiken tot 22:00, de facturatie-afdeling is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:00 tot 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 18:00.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


U, lezer, kunt zien dat er in hun (Ziggo) systeem een verhuizing instaat. Dit is niet mogelijk het EL te beëindigen en is volgens hen onduidelijk waarom niet.
Helaas merk ik wel vaker bij Ziggo dat dit soort dingen zeer laat doorgezet wordt. En de klant is de dupe hiervan.
Wie heeft hier nog meer last van en dat je dus wel gewoon moet betalen. Okay, het wordt dan wel verrekend, maar toch, dit is toch ergens zeer onzorgvuldig van Ziggo. Tevens kan je dus je eigen gegevens pas veel later on-line inzien. Er wordt mijns inziens te traag deze gegevens doorgezet voor de klant.

Ik hoop dat meerdere mensen dit probleem hebben, nou ja eigenlijk liever niet, maar meer dat we in collectief iets kunnen doen.
Mochten mensen van Ziggo dit lezen, ook graag uw reactie hierop, en dat wellicht ook het team van Radar hierop in kan gaan.
Mocht er meer informatie nodig zijn van mijn kant, ik lees graag de reactie.

MVG
Frank

Gesloten