LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HBO On Demand bij UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rickyr
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:40

HBO On Demand bij UPC

Ongelezen bericht door Rickyr »

Beste,

Sinds enkele maanden heb ik bij UPC een abonnement voor HBO afgesloten dat mij toegang geeft tot drie HD-kanalen van HBO, HBO On Demand via de Horizon box en HBO GO, het online platform om series en films van HBO te bekijken.

Maaarrr: Vanaf het begin missen er series. Hier heb ik diverse malen contact over gehad dat niet alle series (die wel op On Demand zouden moeten staan volgens de site) te vinden waren. Wel via de zoekfunctie, maar ook niet alles. Ook is het onduidelijk of een serie/film in HD is of niet: dit staat er niet bij vermeld.

Derde punt is dat er nu, een aantal maanden na het eerste probleem nog steeds/weer series missen. Een serie die eerder wel te bekijken was, maar nu plots niet meer.

Ik heb zowel UPC als HBO gecontacteerd, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik begrijp dat HBO over de content gaat, maar wil niet steeds door UPC worden verwezen naar HBO (en door HBO weer naar UPC).

Wat kan ik het beste hiermee doen en heb ik recht op een compensatie? UPC maakt zich er vanaf door te zeggen dat zij het alleen doorgeven. Ook dat begrijp ik, maar ik ga een koopovereenkomst met UPC aan voor 15 euro per maand en als ik problemen heb, dienen zij deze tijdig en goed op te lossen, of moet ik dan bij HBO zijn?

Hoop hier duidelijkheid te krijgen en misschien ook mensen die hetzelfde met de Horizon-box ervaren.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: HBO On Demand bij UPC

Ongelezen bericht door ciske »

http://www.chelloo.com/upc/index.php

Beste je vraag hier te stellen, daar zitten medewerkers van UPC op. Alleen zal je moeten wachten tot na pinksteren.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: HBO On Demand bij UPC

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste Rickyr,

Ik ben het met je eens dat je bij ons een abonnement afneemt, dus wij daar ook zeker voor je naar moeten kijken. Vervelend dat je zo heen en weer bent gestuurd.

Alle content die hier: http://www.itshbo.nl/gids/hbood wordt weergegeven zou door ons moeten worden doorgegeven. Kun je mij aangeven welke series je mist? Dan ga ik hier direct voor je controleren of we het hier ontvangen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

Gesloten