LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

UPC overgenomen werd door Ziggo, een aantal jaren geleden
Voor de goede orde, De Amerikaanse eigenaar van UPC heeft Ziggo "er bij" genomen en het geheel Ziggo genoemd.
Ziggo huurt thans ook al een callcenter in, om particuliere abonnees met een bedrijf(je) over te laten stappen naar een zakelijke aansluiting.
Volgens die verkoper hoeft dat alleen maar een administratieve switch te zijn, waar je niets van merkt, maar de praktijk is een stuk weerbarstiger.
Uiteindelijk blijkt er van alles te veranderen, zo krijg je een tijdelijk telefoonnummer in afwachting van je eigen nummer en dient alle hardware vervangen te worden.

M.a.w. alles loopt anders en gegarandeerd fout. Als ondernemer wil je b.v. je telefoonummer niet tijdelijk weg geven, je bent dan niet meer bereikbaar.
Bij mij is het alllemaal goed gekomen, omdat ik de bui al zag hangen en de hele boel tijdig heb teruggedraaid. Ik heb nog wel een hele doos met Ziggo apparatuur in de garage staan, ongevraagd toegezonden en gratis af te halen.

Ik begrijp Ziggo niet goed, de "oude" klanten lopen in groten getalen de achterdeur uit en aan de voordeur staan ze met tijdelijke voordelen te leuren om weer nieuwe binnen te halen. Een vriend van mij werkt op het hoofdkantoor, daar begrijpen ze er ook niets van en is al geruime tijd heibel over dit onderwerp.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ditzelfde gebeurt in de toekomst ook met Ziggo Sport. Nu gratis als extra zender in het basis pakket maar straks middels een verhoging betaal je daar gewoon voor. En als je die zender helemaal niet wil - nu niet en straks niet - dikke pech.
De manier om je zenders aan de klant te slijten. Ziggo, mag ik een teiltje :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Ongelezen bericht door beusen »

Harm.calc schreef:Ditzelfde gebeurt in de toekomst ook met Ziggo Sport. Nu gratis als extra zender in het basis pakket maar straks middels een verhoging betaal je daar gewoon voor. En als je die zender helemaal niet wil - nu niet en straks niet - dikke pech.
De manier om je zenders aan de klant te slijten. Ziggo, mag ik een teiltje :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Geniet van de GRATIS zender.
Gratis betekend niet, dat het ook zo voor altijd blijft.

Gratis bij andere bedrijven zijn ook niet for ever! :mrgreen:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Ongelezen bericht door kweenie »

There ain't no such thing as a free lunch.
Dat je er nu niet extra voor hoeft te betalen betekent in feite dat ze zonder die zender het abonnement goedkoper hadden kunnen maken.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: HBO zender bij Ziggo per 1/1/2017 is verplicht

Ongelezen bericht door beusen »

kweenie schreef:There ain't no such thing as a free lunch.
Dat je er nu niet extra voor hoeft te betalen betekent in feite dat ze zonder die zender het abonnement goedkoper hadden kunnen maken.
Een gratis zender hoef een abo niet duurder te maken.

Sommige bedrijven geven gewoon de klanten iets extra, zonder betaling, en nietvalleen Ziggo. :D

Gesloten