LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve TV van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hilversummer
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2011 15:46

Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door hilversummer »

Hallo allemaal,

op 2 januari 2011 heb ik besloten om ipv alleen ADSL van KPN te nemen om ook Interactieve TV aan te vragen.
Dus ik ingelogd in "mijn KPN" en hetgeen besteld.
Nog geen week later kreeg ik de TV-tuner al opgestuurd met bijbehorende brieven en codes.

Toen maar direct alles aangesloten en bleek niet te werken...
Ik direct bellen naar de klantenservice (10ct per minuut).
Eerst kreeg ik een keuze menu waarvoor ik belde.
Optie ingedrukt voor TV en daarna kreeg ik de receptie om te vragen wie ik wilde spreken (lekker vaag).

Eindelijk na 8minuten wachttijd een medewerker aan de lijn, die mij 100x de modem liet resetten en de tuner aan en uit liet zetten.
Dat alles werkte niet en ze zou een ticket aanmaken voor de technische dienst die mij dan binnen 3 dagen zou bellen.
Najah, bellen hebben ze niet gedaan maar kreeg wel een sms met daarin het volgende "er is geen storing bij u in de straat".
Dat wist ik dus al en was geen antwoord op mijn vraag.

Toen het 20-01-2011 was toch nog maar eens besloten om nog eens te bellen.
Maar na serieus meer dan 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen weer niks bereikt en ze zouden nogmaals een ticket aanmaken voor de technische dienst.
Dus gaf ik direct aan dat ze dat de vorige keer ook deden zonder resultaat.

Nu dus ff afwachten tot ze me bellen.

Ondertussen op www.fok.nl ook een topic geopend en heel stom toevallig kreeg ik een PM van aan medewerker van KPN.

Hij heeft voor mij alles nagekeken en alles bleek geactiveerd te zijn in hun computers.
Echter de Maranello pc (ofzoiets) heeft Interactieve TV nog niet geactiveerd .(terwijl alle computers van KPN dat wel zeiden)

Deze medewerker heeft voor mij een formulier ingevuld om te zorgen dat iemand er van op de hoogte is en mij dan zal opbellen.

Dit zou hij na dit weekend doen (rond de 24-01-2011 dus).

Maar goed..
Zijn er meer mensen hier die opstart problemen hebben met Interactieve TV van KPN net als ik en hoe hebben ze het bij jou opgelost?

adkoster
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:33

Re: Interactieve TV van KPN

Ongelezen bericht door adkoster »

Ik heb nu sinds een maand of 9 interactieve TV van KPN, maar ik kan me nog herinneren dat ik het pakket kreeg en dat er een brief bij zat met de datum waarop de boel actief zou worden gemaakt.
Daar zat nog wel een paar weken tussen toendertijd. Volgens mij wel 3 weken.

Overigens kwam ik er ook achter dat men bezig was, want ik zat op dat moment toevallig achter de computer op internet en zag dat de experiabox begon te knipperen. Dus de telefoon en internet waren verdwenen.
Pas na uit- en weer aanzetten van de experiabox werkte alles weer, inclusief iTV.
Daarna heb ik nog één keer een probleem gehad en vervolgens altijd perfect beeld.

Ik ben dus een tevreden gebruiker en denk dat men bij u vergeten is om een brief met de datum van actievatie toe te sturen.

Gesloten