LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Mijn Horizon box is nu voor de 3e keer aan het opstarten.... Gisteren moest het maar 2 keer... maar soms ook veel vaker.

Bel je met Ziggo krijg je een bandje dat het probleem bekent is en dat ze werken aan een oplossing....Maar dat bandje loopt al meer dan een maand!

Ikzelf heb nog niet een echt mens bij Ziggo erover gesproken, maar ik wil wel eens weten of dit een landelijk voorkomend probleem is of alleen bij ons in Friesland...

Kruimeldiefjes
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2018 15:00

Re: inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Ongelezen bericht door Kruimeldiefjes »

Opzeggen en de KPN kabel gaan gebruiken als ze het niet oplossen.

Ook is opzeggen en op vakantie gaan mogelijk en na vakantie als nieuwe klant aanmelden op naam van je vrouwtje, krijg je gelijk nieuwe want die willen ze graag gezien de vele weglopers.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

KPN kabel
KPN heft geen kabel :wink:

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Ongelezen bericht door marnix »

Bij ons waren eigenlijk alle problemen met het ding opgelost sinds we hem in een andere standby-modus gezet hebben,
de energie-vriendelijkste stand gaf steeds problemen.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: inventarisatie voor probleem met de horizon box van Ziggo

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ja Marnix, dat is idd een goede tip maar dat stond hij al. ( denk ik) ik zal vanavond even checken of het werkelijk zo is.

Ik moest in totaal 5 keer opstarten nu. Toch maar gebeld en de juiste softwareversie blijkt niet geladen te zijn....

Afijn ze gaan netjes om met klachten alleen weet ik nu nog niet hoe ik die update moet binnen halen.... Dat moet automatisch gaan dacht ik.

Gesloten