LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaartwissel Canal Digital

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jeroensaaltink

Kaartwissel Canal Digital

Ongelezen bericht door jeroensaaltink » 03 sep 2009 02:51

Vindt het erg jammer dat Tros Radar op TV(nog) geen aandacht schenkt aan dit probleem.
Er zijn "maar " 800.000 schotelkijkers ,dus ik heb het gevoel dat dit voor de kijkcijfers niet aanslaat!!
Gr.J.Saaltink

piet44m

Re: Kaartwissel Canal Digital

Ongelezen bericht door piet44m » 17 okt 2009 19:34

Dat valt mij ook op , en er is ook geen kijker die meer gezeur heeft meegemaakt dan de schotelkijker,

snepke

Ongelezen bericht door snepke » 17 okt 2009 20:08

Volledig mee eens ik heb zoveel gezeur gehad met cd(rechtzaak) dat ik de schotel en toebehoren eruit heb gegooid en het komt er nooit meer in.Heb nu al 2 jaar digitenne en bevalt me goed.Maar ik ben nog niet van cd af.28 okt hoor ik de uitspraak kijken hoeveel schadevergoeding ik krijg ,cd sleept je ten onrechte voor de rechter.(Lindorff voorheen Transfair)

agro

Ongelezen bericht door agro » 18 okt 2009 11:07

Kaartwissel Canal Digital
Vindt het erg jammer dat Tros Radar op TV(nog) geen aandacht schenkt aan dit probleem.
Wat is het probleem dan hiermee, ik ben ook kijker met schotelantenne maar heb geen enkel probleem ondervonden.
Ben begonnen met toppakket, na 1 jaar verlaagd naar familie pakket, en weer na jaar naar basispakket, ook hiermee geen enkel probleem ondervonden.

piet44m

Ongelezen bericht door piet44m » 18 okt 2009 14:14

nou bijv steeds nieuwe boxen en hardware aanschaffen , ik ben schotelkijker vanaf analoog 89, en als ik nieuwe spullen aanschaf op eigen inzicht omdat er iets beter is ,Daar praat ik hier niet over, maar je moet met of zonder gecertificeerde spullen regelmatig wat nieuws aanschaffen , en praat niet over de`` dan zal het wel niet goedgekeurd zijn ``, want dat is ook lang niet altijd in orde. Daar stoppen ze ook zo mee als ze het niet meer zien zitten.Wij hebben gewoon verplicht te veel bijkosten.Dat is in duitsland anders . daar zenden ze nog tot 2012 analoog via sat. dat bedoel ik maar.

agro

Ongelezen bericht door agro » 18 okt 2009 19:59

Ik heb ook geen gecertificeerde decoder (dreambox) maar geen enkel probleem ondervonden, van andere decoders weet ik niet of zich problemen voordoen.

piet44m

Ongelezen bericht door piet44m » 19 okt 2009 09:58

dat soort opmerkingen helpt de schotelkijker niet agro, want de deambox is nou net de nachtmerrie van cds en de nongecertificeerde boxen bezitters,want mede daardoor moeten zij in aktie komen met de kaartwissel.

Gesloten