LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

Ik heb geprobeerd om de wedstrijd te kijken FC Ajax - FC Twente
Helaas ligt de boel plat bij Eredivisie Live. Ik heb wel 6 euro betaald. En ik wil mijn geld terug. Wat zijn mijn rechten? Aangezien mijn code tot 30 juni geldig is en er geen andere Nederlandse wedstrijden meer plaats zullen plaatsvinden.
Laatst gewijzigd door solleila op 15 mei 2011 17:15, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door ciske »

Ajax staat natuurlijk voor 2-1 maar hoezo alles ligt plat?

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door trudy81 »

hier het zelfde,

er zijn meer codes verkocht dan dat er bandbreedte is.

Trudy

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

trudy even een mailtje sturen naar

[email protected]

en je geld terug vragen. Niet akkoord gaan met zien van een andere wedstrijd. Aangezien dit de laatste wedstrijd was dit seizoen. Dus geld terug geven vind ik

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door trudy81 »

heb ik inderdaad al gedaan. Dan nog, vind ik dat bij een unieke gebeurtenis dat gewoon geld terug bij de belofte een iets te zien te krijgen slechte service.

Eredivisie live belooft iets (staat ook op de website: bij het moment van betalen wordt gekeken of er genoeg bandbreedte is) toen ik betaalde was er genoeg bandbreedte, toen ik wilde kijken opeens niet. Er wordt een service verkocht waarbij ze van te voren weten dat ze ze mogelijk niet gaan leveren.

Trudy

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADARe***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door trudy81 »

@pindakaas,

ik had gereageerd, ben altijd netjes en ga nooit schelden. Maar ik vind het wel erg. Je geld terug is natuurlijk het enige wat je kan vragen, maar het bezoek dat je hebt met de code die je 3 dagen geleden gekocht hebt en wat je beloofd hebt maak je natuurlijk niet meer goed.

Ik vind gewoon dat als je een service aanbied, en als in de algemene voorwaarden staat dat je geen code meer kunt kopen als de bandbreedte bereikt is dat dat ook zo dient te zijn. En dat het dus niet zo kan zijn dat je koopt en iemand zegt: sorry mevrouw, nmaar het kan toch niet want de bandbreedte is bereikt ook al hebt u al betaald.


Trudy

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

Ik heb beste begrip hoor. Het was jammer dat we de wedstrijd niet hebben kunnen zien. Alleen ben ik bang dat ze doodleuk zeggen,jammer voor je,je gaat maar op een ander tijdstip kijken. Want ik kan tot 30 juni kijken. Alleen lullig dat er geen Nederlandse wedstrijden meer zijn.

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door Jezebel »

Eigenlijk al belachelijk dat je er voor moet betalen..... :evil:

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

Voetbalsupporters die de ontknoping van de eredivisie via internet hadden willen volgen, komen vandaag bedrogen uit. De website van Eredivisie Live is niet goed bereikbaar. Op Twitter wordt veel geklaagd over de betaalde stream. De klagers wilden de wedstrijd van Ajax tegen FC Twente via het kanaal op internet volgen.
Een woordvoerder van Eredivisie Live liet zondagavond in een reactie weten: ,,Er zijn nog een aantal vragen die ook wij zelf graag beantwoord zien door de betrokken partijen die de online streaming voor ons verzorgen.

Duidelijk is in ieder geval dat de interesse in de zinderende ontknoping massaal was, en zelfs van een dusdanig niveau dat op zeker moment toegang tot de wedstrijden is gesloten om zo de kwaliteit voor de kijkers te kunnen blijven waarborgen. ''

Hij raadt bezoekers met een geldige code die niet in staat zijn geweest de wedstrijd te volgen, aan contact op te nemen met de klantenservice van Eredivisie Live, ,,waarna we hen het aankoopbedrag zullen retourneren''. (ANP/Redactie)

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door pima »

volgende keer gewoon via internet kijken, is bovendien gratis ook!! ff googlen

rudemir
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2011 18:13

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door rudemir »

Heb zelf een internet abonnement bij eredivisie live en kon gister de wedstrijd ook niet kijken. Gebeld met de klantenservice twee uur geleden die vol bleef houden dat het mijn schuld was omdat ik gewoon te laat was. Terwijl er nergens staat op de website dat je op tijd moet zijn en er overal gezegd wordt dat ik toegang heb tot alle wedstrijden.

Ik zou terug gebeld worden door een supervisor maar dat is inmiddels twee uur geleden. De persoon die ik sprak ging het in de eerste instantie vergelijken met een voetbalstadion dat vol zat waarop ik zei dat ik toch echt gewoon een kaartje had en dat er nergens staat dat je er op tijd bij moet zijn. Maar hij bleef volhouden dat het mijn schuld was omdat ik gewoon te laat was en dat zij er verder niks aan konden doen.

Zijn er nog andere mensen die ook een abonnement hebben en de wedstrijd niet konden zien?

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

rudemir schreef:Heb zelf een internet abonnement bij eredivisie live en kon gister de wedstrijd ook niet kijken. Gebeld met de klantenservice twee uur geleden die vol bleef houden dat het mijn schuld was omdat ik gewoon te laat was. Terwijl er nergens staat op de website dat je op tijd moet zijn en er overal gezegd wordt dat ik toegang heb tot alle wedstrijden.

Ik zou terug gebeld worden door een supervisor maar dat is inmiddels twee uur geleden. De persoon die ik sprak ging het in de eerste instantie vergelijken met een voetbalstadion dat vol zat waarop ik zei dat ik toch echt gewoon een kaartje had en dat er nergens staat dat je er op tijd bij moet zijn. Maar hij bleef volhouden dat het mijn schuld was omdat ik gewoon te laat was en dat zij er verder niks aan konden doen.

Zijn er nog andere mensen die ook een abonnement hebben en de wedstrijd niet konden zien?
Als je te laat bent,hadden ze je geen kaartje moeten geven. Ik zou mijn abonnement maar lekker opzeggen. Ik lees vaak dat je SopCast kunt downloaden en gratis kunt kijken. Als ik dat had geweten.
Ik heb 15 minuten toen de wedstrijd al begonnen was pas een kaartje gekocht. Als dat zo is hadden ze mij geen kaartje moeten verkopen toch?

hanswiel
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 feb 2011 09:30

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door hanswiel »

Hoi,

In krant gelezen dat we een aanbod zullen krijgen ter compensatie.
Toch wel jammer dat DE WEDSTIJD dan al gespeeld is. In een andere wedstrijd heb ik geen enkele interesse.

Hanswiel

pollie66
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 mei 2011 19:02

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door pollie66 »

dat sopcast werkt toch wel perfect, ik heb zonder problemen kunnen kijken.
het enig nadeel dat het beeld niet altijd zo scherp is als op tv. maar je kunt wel redelijk kijken.

ik vind dat eredivisie live gewoon de kosten moet terugbetalen. ze hebben namelijk de dienst waar je voor hebt betaald niet geleverd.

een compensatie voor een andere wedstrijd is niet de afspraak. ajax-twente komt echt niet nog een keer over een paar weken hoor.

Gladoor
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2011 21:02

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door Gladoor »

Beste Voetballiefhebber,

Volgens onze administratie heeft u afgelopen week een kijkcode aangeschaft om een live wedstrijd uit de Eredivisie te bekijken op http://www.eredivisie.nl. Wegens massale belangstelling voor de spannende ontknoping van de Eredivisie, en extreem druk internetverkeer in het algemeen, is het virtuele stadion echter sneller volgelopen dan verwacht. Hierdoor heeft u met de aangeschafte kijkcode afgelopen zondag 15 mei mogelijk geen toegang verkregen tot het virtuele stadion. We willen u daarvoor onze oprechte excuses aanbieden.

Hoewel we ons realiseren dat we uw teleurstelling niet geheel weg kunnen nemen willen we u graag compenseren voor het ontstane ongemak. In de loop van deze week zullen wij hierover nogmaals per mail contact met u opnemen.

Met vriendelijk groet,

Klantenservice Eredivisie Live

joris4real
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2011 10:50

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door joris4real »

Kreeg dezelfde mail, de volgende zin is natuurlijk volslagen belachelijk:

"Hoewel we ons realiseren dat we uw teleurstelling niet geheel weg kunnen nemen willen we u graag compenseren voor het ontstane ongemak. In de loop van deze week zullen wij hierover nogmaals per mail contact met u opnemen."

de ENIGE oplossing is natuurlijk die €6,- terugstorten. 'Compenseren' is geen optie, ik wilde AJAX-TWENTE kijken en GEEN andere wedstrijd!

Ik ga niet betalen voor iets dat niet geleverd wordt!

Gladoor
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2011 21:02

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door Gladoor »

Beste Voetballiefhebber,

U heeft recentelijk een kijkcode aangeschaft om een live wedstrijd te bekijken op http://www.eredivisie.nl. Deze heeft u waarschijnlijk afgelopen zondag 15 mei niet kunnen gebruiken wegens de massale belangstelling.

U kunt via http://www.eredivisie.nl/service aangeven op welke wijze we u mogen compenseren. U kunt daarbij kiezen tussen 2 gratis kijkcodes voor het seizoen 2011/2012 of voor het vergoeden van het aankoopbedrag van de kijkcode. Uw huidige, niet gebruikte kijkcode is nog geldig tot 30-6-2011, zodat u bijvoorbeeld nog één van de play-off wedstrijden kunt bekijken.

We bieden u nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak, wij doen er alles aan om herhaling van het gebeurde in de toekomst te voorkomen. We hopen desondanks dat we u op deze wijze van dienst hebben kunnen zijn en dat u Eredivisie Live Internet TV nogmaals de kans zal geven om te genieten van live Eredivisie voetbal.



Met vriendelijke groet,

Klantenservice Eredivisie Live

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Kan wedstrijd niet zien,wil geld terug

Ongelezen bericht door solleila »

Gladoor. Dank je voor het plaatsen. Ik heb gelijk mijn code ingevuld. en hopelijk wordt het teruggestort.

Gesloten