LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
janenjel
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2021 20:00

klantenservice kpn

Ongelezen bericht door janenjel »

Op maandag 9 november heb ik contact gezocht met de klantenservice van KPN vanwege een foutmelding op onze tv bij HD-zenders. We hebben 2 nieuwe tv-ontvangers gekregen.
Deze aangesloten en al snel bleek dat het euvel niet verholpen was, weer gebeld (26 november) en toen kregen we 2 nieuwe afstandsbedieningen. Eerst eentje en na weer bellen de 2e. Daarna bleek dat we beneden wel TV konden kijken maar boven niet, wel betaald voor 2 aansluitingen.
11 december weer contact gehad met de klantenservice, ik moest even in de wacht. Dat even duurde een uur! Toen toch maar de telefoon opgelegd en opnieuw bellen. Na een kwartier weer iemand van de klantenservice gesproken. Deze zou een monteur sturen, (volgens mij 12 december) echter deze kwam niet opdagen. Een middag voor niks thuisgebleven. Maandag 14 december maar weer gebeld. Er zou nu een monteur komen op maandag 28 december, hier kreeg ik ook een bevestiging van per sms. En voor alle slordigheden zou ik ter coulance de maand januari vrij van betaling zijn. Maar je raad het al: Weer geen monteur en weer voor niks thuisgebleven.
Toen was ik er helemaal kaar mee. Wat een tijd en hopeloze inspanning heeft mij dit gekost!

En toen was het januari en ja hoor, de € 74,64 werd keurig van onze bankrekening afgeschreven, dat dan weer wel! Natuurlijk heb ik gelijk het bedrag gestorneerd en gechat met maar weer eens een medewerker van de klantenservice. Deze medewerker zou een berichtje naar diegene sturen en ik zou de volgende ochtend gebeld worden.
Maar je raad het al: natuurlijk werd er niet gebeld!!! Omdat ik het er niet zomaar bij laat zitten, heb ik 28 januari weer gebeld. Volgens een medewerker kon er niet in het systeem gevonden worden dat er een toezegging gedaan is dat wij januari vrij van betaling zouden zijn. Ik moest dan ook alsnog betalen anders kreeg ik een aanmaning. Dit heb ik 30 januari dan ook maar, zij het met grote tegenzin, gedaan. Hij raadde mij ook aan op de kopie van de chat op te sturen. Ik dacht nog in bij naïviteit dat er wel een emailadres van kpn zou zijn, maar dat was er natuurlijk ook niet. Via de chat (30 januari) gevraagd om een kopie van mijn chat geschiedenis. Wat bleek, dat kon helemaal niet vanwege de wet op privacy. Ook alle telefoongesprekken die worden opgeslagen voor ??? doeleinden, bleken niet als bewijsmateriaal gebruikt te kunnen worden. :evil: :evil:


Omdat ik een heel erg geduldig persoon ben, die vindt dat als ze in haar recht staat en er dingen toegezegd worden, en nu (allang) vindt dat ik niet klantvriendelijk en behulpzaam behandeld ben, dien ik een klacht in bij kpn.
Hoe sta ik in mijn recht???

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: klantenservice kpn

Ongelezen bericht door sylvesterb »

janenjel schreef:
31 jan 2021 20:11
Via de chat (30 januari) gevraagd om een kopie van mijn chat geschiedenis. Wat bleek, dat kon helemaal niet vanwege de wet op privacy. Ook alle telefoongesprekken die worden opgeslagen voor ??? doeleinden, bleken niet als bewijsmateriaal gebruikt te kunnen worden. :evil: :evil:
Die telefoongesprekken worden opgeslagen voor trainingsdoeleinden en voor geen enkel ander doel. Als u ze wilt opnemen dient u dit zelf te regelen. Je kunt wel een inzake verzoek doen bij KPN om alle notities die de klantenservice heeft gemaakt op te vragen. Nadeel hiervan is dit uw probleem niet oplost.
janenjel schreef:
31 jan 2021 20:11
Omdat ik een heel erg geduldig persoon ben, die vindt dat als ze in haar recht staat en er dingen toegezegd worden, en nu (allang) vindt dat ik niet klantvriendelijk en behulpzaam behandeld ben, dien ik een klacht in bij kpn.
Hoe sta ik in mijn recht???
Je hebt recht op een werkende dienst. Echter heeft u een deels werkende dienste en storneren van geld bedragen versnelt of verbeterd het traject veelal niet het zorgt enkel voor ruis.

1. Klaag op Twitter/Facebook je komt dan bij het social media team van KPN en die hebben wat meer mogelijkheden dan de normale klantenservice.

2. Blijf vriendelijk en voorkom ruis. Een medewerker zit daar om je te helpen, maar als hij eerst krijgt te horen hoe vreselijk KPN is en hoe boos u bent gaat die medewerker echt niet sneller of beter iets doen.

3. Werkt dit allemaal niet, stuurt een duidelijk klachten brief waarin u KPN de gelegenheid heeft het probleem binnen 10 werkdagen op te lossen en dat u anders de klacht voorlegt bij de geschillen commissie.

4. Werkt dit niet, ga naar de geschillen commissie, kost je EUR 50,00 maar deze krijg je terug als je wint.

Gesloten