LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Kpnglasvezel pakketwijziging oplichting ??

Ja
11
73%
Nee
3
20%
Geen mening
1
7%
 
Totaal aantal stemmen: 15

oscarm
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2010 13:17

KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door oscarm »

Ik heb op 24 mei 2009 een glasvezelpakket(Telefoon,internet en digitaletelevisie) aangevraagd bij de Kpn. Na lang wachten is deze op 18 december 2009 uiteindelijk bij ons geinstalleerd. Uit de 3 keuze pakketten heb ik goud gekozen omdat deze o.a. ook gratis eredivisie live had. Voor dit pakket is er ook een aanbieding namelijk 6 maanden betalen voor de prijs van een zilver pakket (dus €60 ipv €75). Nu ontving ik vandaag een brief van de Kpn waarin mijn werd medegedeeld dat met ingang van 1 maart het zenderpakket word gewijzigd en dat ik vanaf die datum voor eredivisie live extra moet gaan betalen nl € 12.50 p/m maar als ik voor 1 maart reageer kan dit wel met 50% korting.
Omdat ik het hier totaal niet mee eens ben heb ik inmiddels gebeld met de Kpn en die verzekerde mij dat ik tot 2 mei (einde competitie) gewoon eredivisie live kan kijken en pas daarna moet gaan betalen. Nu vraag ik mij dus een aantal dingen af mag dit zomaar klanten lokken met gratis eredivisie live in het pakket en dan na nog geen 1,5 maand hiervoor een andere hd zender voor aanbieden en geld voor eredivisie live te vragen boven op mijn totale abbonementskosten.
Volgens mij en de medewerker van de Kpn doet de Kpn aan contactbreuk !! O en als ik het hier dus niet mee eens was moest ik maar mijn contract opzeggen !! Als je nu op http://www.kpnglasvezel.nl kijkt staat de aanbieding zoals ik het heb afgesloten er nog steeds op !!! Zeer misleidend dus allemaal en voel me dan ook opgelicht als dit allemaal doorgaat.

Wie heeft dezelde mening hierover ???
Laatst gewijzigd door oscarm op 03 mar 2010 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.

ligtv116
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:53

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door ligtv116 »

Ik heb ook vandaag een brief ontvangen waarin werd medegedeeld dat eredivisie-live uit het pakket gehaald wordt en vervangen voor HD zenders.Tegelijkertijd wordt er een aanbieding gedaan om Eredivisie live met 50% korting voort te zetten. Deze korting wordt pas aan het eind van de aktie terugbetaald. Ik heb het pakket goud genomen omdat daar eredivisie live inzit. Het wordt inderdaad nog steeds aangeboden op de website.
Ze kunnen toch niet zomaar wijzigingen aanbrengen in het pakket waar de klant niet om heeft gevraagd. Dit is volgens mij contractbreuk. De mededeling dat ik mijn contract kan beëindigen per 1 maart vind ik helemaal het toppunt. Heb ik net geinvesteerd in de aanleg en moet ik dan maar oip zoek naar iets nieuws.
Ik heb ook een mail ontvangen dat ze net de miljoenste aansluiting hebben gerealiseerd en dan gaan ze zoiets doen. Ik vind het in één woord schandalig en ik hoop dat radar hier iets mee gaat doen. Dit is namelijk geen goede reclame voor KPN glasvezel. Het lijkt wel gedaan met voorbedachte rade. Eerst klanten binnenhalen en dan de boel gaan veranderen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat leuk, 2 nieuwe posters, welkom op het forum.

Wat jullie zo bijzonder maakt is dat niet alleen de schrijfstijl overeenkomt , maar dat de tweede zich een uur na het posten van de eerste al heeft aangemeld. Terwijl nummer 2 niet echt naar nummer 1 lijkt te luisteren, maar wel hetzelfde verhaal heeft.

Fijne tijd toegewenst samen. :wink:

De vaste posters zullen wel begrijpen wat ik met deze post bedoel :mrgreen:

willemc
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2010 15:52

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door willemc »

De eerste poster verwoord ook mijn mening.

Rest voor mij nog de vraag : kan radar hier wat mee / aan doen?
Ik voel me behoorlijk be****** .

OT witte angora ook ik ben nieuw hier nav de wijziging van kpn glasvezel, en op mij komt je opmerking niet "aardig" over.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

OT witte angora ook ik ben nieuw hier nav de wijziging van kpn glasvezel, en op mij komt je opmerking niet "aardig" over
Nou nou, ik heet de 2 vorige posters welkom, wens hen saampjes een fijne tijd toe op het forum en dan ben ik niet "aardig"?

Jij bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat de eerste twee, en jij ook, een en dezelfde persoon zijn, en dat die ene persoon, door het meerdere malen posten onder verschillende nicks, probeert het er op te laten lijken dat half Nederland op zijn achterste benen staat, terwijl dat niet zo is.

Vergeet niet, de vaste posters hebben hier al heel wat langs zien schuiven, hoor.

We willen graag helpen en advies geven, maar alleen als mensen op een eerlijke manier posten. Dat gebeurt helaas maar al te vaak niet. En ik denk dat in dit topic een en ander tot nu toe niet eerlijk verloopt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door jor »

witte angora schreef: Vergeet niet, de vaste posters hebben hier al heel wat langs zien schuiven, hoor.

We willen graag helpen en advies geven, maar alleen als mensen op een eerlijke manier posten. Dat gebeurt helaas maar al te vaak niet. En ik denk dat in dit topic een en ander tot nu toe niet eerlijk verloopt.
En dat is precies de reden om maandagochtend de redactie even te mailen om te vragen in ieder geval een IP-check te doen op onze nieuwe vrienden. :wink: Het kan natuurlijk altijd echt toeval zijn maar dat zien we dan wel weer.

oscarm

Geregistreerd: 30 jan 2010 13:17
Berichten: 1
----------------------------------------------------------------------

ligtv116

Geregistreerd: 30 jan 2010 14:53
Berichten: 1
-----------------------------------------------------------------------

willemc

Geregistreerd: 30 jan 2010 15:52
Berichten: 1

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

De vaste posters zullen wel begrijpen wat ik met deze post bedoel :mrgreen:
Die is ook al ingeschreven op 21oktober 2009 :D en maar denken die jor en w.a. dat dit forum van hun is :mrgreen:

Heren van harte welkom hier en veel plezier :wink:

willemc
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2010 15:52

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door willemc »

En dat is precies de reden om maandagochtend de redactie even te mailen om te vragen in ieder geval een IP-check te doen op onze nieuwe vrienden. :wink: Het kan natuurlijk altijd echt toeval zijn maar dat zien we dan wel weer.

Ik verwacht wel excuses maandag.

Foostenrijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2010 17:01

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Foostenrijk »

Hallo allemaal.

Ik heb inderdaad dezelfde brief gekregen van kpn. Hierop heb ik hun maar gelijk een klacht toe gestuurd met het volgende:



Geachte heer/mevrouw.

Naar aanleiding van jullie brief, betreft het HD tv-pakket i.p.v. eredivisie live, wil ik u mij klacht toe zenden.
Want mijn weloverwogen keuze om van mijn oude internet provider over te stappen naar jullie was onder andere dat ik alles incl. eredivisie live zou hebben voor de prijs van 75 euro. Ik heb verder niet gevraagd om extra HD zenders, zie er tot nu toe ook nog niet echt het nut van in, want het beeldkwaliteit is voor mij ook al dik voldoende zonder HD. Nu ben ik net 1 maand aangesloten heb meer dan een half jaar gewacht voordat ik uberhaupt aangesloten kon worden, en dan krijg ik nu al dit soort geintjes. Daar kan ik, en ik denk zeker dat ik niet de enige zal zijn, wel heel erg van balen. Waardoor ik er nu al over na zit te denken om mijn abonnement bij jullie op te zeggen. Ook kunnen jullie mij misschien wel een aanbieding doen van dat ik de eredivisie live kanalen dan voor de helft van het geld kan krijgen, maar dit geldt dan ook maar voor de actie periode van 1 maart tot 31 december 2010. Daarna kunnen we gewoon de volle pond betalen. Ik hoop dat jullie inzien dat dit waarschijnlijk een grote fout is, en ik denk en hoop dat ik niet de enige zal zijn die er zo over denkt.

Hoogachtend

F.J.J. Oostenrijk


Ik ben benieuwd hoe kpn hierop gaat reageren, en hou jullie op de hoogte.

Mvg.

Ferry

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik verwacht wel excuses maandag.
Ik vind je wel erg heetgebakerd, niet alleen hier, maar ook in een pb naar mij toe. Juist deze manier van reageren wekt nog meer argwaan. Sorry hoor.

Waarbij ik mijn vermoeden niet als feit gepresenteerd heb, ik zet alleen maar vraagtekens bij een drietal posts onder een drietal nicks.

Het zou inderdaad kunnen dat jullie drie verschillende personen zijn, maar de eerste twee heb ik niet meer terug gezien, eigenlijk.

Als een IP-check uitwijst dat jullie drie inderdaad één en dezelfde zijn, krijg ik dan excuses terug? O nee, dan wordt dit topic verwijderd, waarschijnlijk.

oscarm
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2010 13:17

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door oscarm »

Jammer dat er door sommige wat wantrouwend naar miin schrijven word gekeken, maar goed we hebben allemaal een eerst keer hier op het forum moeten schrijven.

Wat ik graag aan de mensen wil vragen die het met mij eens zijn.Leg de klacht niet alleen bij Kpn neer, maar neem ook contact op met Eredivisie Live. dit heb ik inmiddels ook gedaan en misschien kunnen zij ook iets voor ons betekenen.

O. Mulder

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Ik vind je wel erg heetgebakerd, niet alleen hier, maar ook in een pb naar mij toe. Juist deze manier van reageren wekt nog meer argwaan. Sorry hoor.

Waarbij ik mijn vermoeden niet als feit gepresenteerd heb, ik zet alleen maar vraagtekens bij een drietal posts onder een drietal nicks.

Het zou inderdaad kunnen dat jullie drie verschillende personen zijn, maar de eerste twee heb ik niet meer terug gezien, eigenlijk.

Als een IP-check uitwijst dat jullie drie inderdaad één en dezelfde zijn, krijg ik dan excuses terug? O nee, dan wordt dit topic verwijderd, waarschijnlijk.
Ik vraag mij af hoeveel nicks jij hebt, verwaand niemannetje. post gemeld bij de redactie :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vraag mij af hoeveel nicks jij hebt, verwaand niemannetje. post gemeld bij de redactie
De redactie zal jou kunnen vertellen dat ik er maar één heb, ruziezoekertje. :wink:

Wat er naar aanleiding van mijn post te melden is, is mij een raadsel, en waarom jij zo naar mij reageert is mij ook niet echt duidelijk. Voel je je aangesproken of zo? Je hoort niet bij het trio dat inmiddels een kwartet lijkt te zijn, of wel dan?? :wink:

Foostenrijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2010 17:01

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Foostenrijk »

oscarm schreef:Jammer dat er door sommige wat wantrouwend naar miin schrijven word gekeken, maar goed we hebben allemaal een eerst keer hier op het forum moeten schrijven.

Wat ik graag aan de mensen wil vragen die het met mij eens zijn.Leg de klacht niet alleen bij Kpn neer, maar neem ook contact op met Eredivisie Live. dit heb ik inmiddels ook gedaan en misschien kunnen zij ook iets voor ons betekenen.

O. Mulder

Geachte heer.

Ik wil inderdaad de klacht wel neerleggen bij eredivisie live, alleen denk ik niet dat hun er wat aan kunnen doen. Aangezien hun alleen voor de wedstrijdbeelden zorgen en de verschillende providers die uitzend rechten opkopen, waarin dit geval kpn. Hoop dat ze hun fout inzien, en bij draaien. En misschien, als de andere providers hier hoogte van krijgen dat ze op deze situatie gaan inspelen en hier een scherpe aanbieding tegenover gaan zetten. Dat zou kpn heel wat klanten kunnen gaan kosten, waardoor ze deze ondoordachte fout terug draaien.


Mvg. Ferry

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

De redactie zal jou kunnen vertellen dat ik er maar één heb, ruziezoekertje. :wink:

Wat er naar aanleiding van mijn post te melden is, is mij een raadsel, en waarom jij zo naar mij reageert is mij ook niet echt duidelijk. Voel je je aangesproken of zo? Je hoort niet bij het trio dat inmiddels een kwartet lijkt te zijn, of wel dan?? :wink:
Jouw manier van optreden bevalt me niet eikel een grote broek aantrekken en anderen beschuldigen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

Uit de post van Oscarm:
Ik heb op 24 mei 2009 een glasvezelpakket(Telefoon,internet en digitaletelevisie) aangevraagd bij de Kpn. Na lang wachten is deze op 18 december 2009 uiteindelijk bij ons geinstalleerd.
Uit de post van lightv116:
De mededeling dat ik mijn contract kan beëindigen per 1 maart vind ik helemaal het toppunt. Heb ik net geinvesteerd in de aanleg en moet ik dan maar oip zoek naar iets nieuws.
Uit de post van Foostenrijk:
Nu ben ik net 1 maand aangesloten heb meer dan een half jaar gewacht voordat ik uberhaupt aangesloten kon worden,
Alledrie dezelfde schrijfstijl, alledrie exact dezelfde situatie.

Kan toeval zijn. Maar dat is wel héél erg toevallig. Het zou voor het eerst zijn dat in één topic 4 nieuwe posters komen met tot op de komma exact hetzelfde probleem. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door witte angora »

Jouw manier van optreden bevalt me niet eikel een grote broek aantrekken en anderen beschuldigen.
Je bent niet verplicht om mijn posts te lezen, hoor. :P

Dat ik vraagtekens zet bij een aantal postings is helemaal niet zo vreemd als je ziet wat er allemaal gepost wordt in diverse topics. Wil niet zeggen dat ik het altijd bij het rechte eind heb, maar behalve schelden wordt er hier geen fatsoenlijk antwoord gegeven. En dat klopt dus ook niet.

Sommigen denken dat alle bedrijven de grote boeven zijn, en de posters hier zijn allemaal zo zielig en de underdog en goudeerlijk, nou, echt niet hoor.

oscarm
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2010 13:17

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door oscarm »

@ witte angora dat 4 verschillende posters het zelfde probleem hebben is in deze niet zo vreemd lijkt mij als de Kpn een brief stuurt naar al haar abonnees met een glasvezel aansluiting.Verder vraag ik me toch inmiddels wel af waarom jij je in deze discussie mengt als je niet hetzelde probleem hebt als de serieuze posters.

@ ferry weet inderdaad niet of het zal helpen, maar denk dat de kpn geen onbelangrijke partner voor ze is en deze in iedergeval op de hoogt moeten zijn van het probleem.

ligtv116
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:53

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door ligtv116 »

Ik weet niet wat witte angora allemaal bedoelt. Ik heb gisteren een brief gekregen en omdat ik dit belachelijk vond ben ik gelijk naar de site van radar gegaan. Daar trof ik het bericht van osram. Ik heb eigenlijk niet op hem/haar gereageerd maar heb mijn ongenoegen op dezelfde manier geuit.
Ik wist niet dat er zo'n argwaan heerst onder bepaalde leden van het forum.
Mij gaat het puur om het belachelijke bericht van KPN glasvezel om eredivisie live uit het pakket te halen en daarmee basta. meneer of mevrouw witte angora

Sharky_80
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2010 15:00

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Ongelezen bericht door Sharky_80 »

Ik denk inderdaad dat het een logisch gevolg van een 'plotselinge' brief van KPN zal zijn... Om diezelfde reden heb ik me ook zojuist gemeld. En op ieder forum maak je nou eenmaal mee dat je éénmaal je eerste post moet doen...

Bestelling Goud abonnment: 6 april 2009
Levering Goud abonnement 12 januari 2010 (!!!)
Ontvangst brief: 28 januari 2010

Dat is straf toch! Een voorname reden om voor het goud abo te kiezen was eredivisie live en de hoge internetsnelheid... Van beiden klopt dus helemaal niets... Weliswaar biedt KPN je de mogelijkheid om kostenloos je abo te annuleren. Maar wat moet ik dan??? Terug naar de oude situatie kan niet meer omdat ik de router niet meer heb en ook de aansluitingen in de meterkast zijn veranderd... Kortom KPN zet je hier flink voor het blok!

Daarnaast vind ik de smoes: "Vanwege de grote vraag naar HD" echt een non-argument. Ik hoef de nieuwslezer op het 8 uur journaal echt niet in HD te zien... Ik denk dat het een grove misrekening van hun aktie is en dat dit heb gewoon teveel kost... Maar zeg dat dan ook eerlijk ipv onzin te verkopen...

Ik weet niet wat de kracht van dit forum is. Ik voel me in ieder geval niet alleen in mijn recht staan... Hopelijk dat er nog een oplossing kan komen...

Gesloten