LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG 65 inch B9 blijft op standby

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Suvaal071
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2020 14:53

LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door Suvaal071 »

Ongeveer 3 weken geleden heb ik bij de Mediamarkt 1 van de nieuwste LG Oled tv’s gekocht, het type B9

De tv is erg goed, scherp beeld en heel snel.
Maar tot mijn verbazing viel de tv vanochtend uit, en is deze niet meer aan te krijgen...

Het probleem is dat de tv op standby is geschoten, en deze met geen mogelijkheid meer van standby afkomt..
Alles geprobeerd en gebeld naar Mediamarkt en LG..

Er komt een monteur langs om de tv proberen te maken, en dit kan 3 weken duren!?!?

Mijn vraag is of er nog meer mensen met dit probleem zijn/geweest zijn en wat de oplossing was...?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Suvaal071 schreef:
03 jan 2020 15:03
Mijn vraag is of er nog meer mensen met dit probleem zijn/geweest zijn en wat de oplossing was...?
Op Google weinig te vinden over dit probleem.

Neem aan dat u dit al heeft geprobeerd? https://www.lg.com/nl/ondersteuning/ins ... 299-others

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door Justmeagain »

U bent nu officieel lid van de club "we zijn toch niet gek" U bent namelijk overgeleverd aan de grillen van een filiaal en hun oneil.
MediaMarkt koopt zo groot in dat zij, als ze willen best sneller een monteur bij u aan huis kunnen krijger.
Als iemand bij mij honderd tv's per dag afneemt zou ik bij het eerste belletje me suf rennen om deze goede klant te behouden, die vervolgens zijn klant weer kan behouden, u dus.

Arizonakid
Berichten: 1124
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Batterij afstandsbediening al vervangen? Klinkt flauw, maar komt vaker voordan je denkt.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door alfatrion »

Daarnaast TV uit het stopcontact gehaald?

LectoriSalutem
Berichten: 215
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

De laatste twee tips lijken onbeduidend, maar zijn meestal wel effectief. Laat de stekker een paar minuten uit het stopcontact en monteer deze daarna bij wijze van proef eens andersom. Sommige apparaten hebben soms last van hoe de fase en nul staan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De nieuwe batterij die erbij zit zijn soms maar ¼ vol en binnen enkele weken leeg.
Muis laptop doet hetzelfde, plotseling niets meer en dan weer die opladen.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Je kan altijd checken of de afstandsbediening werkt door via de camera van een mobiel apparaat naar de afstandsbediening te kijken, die op de camera te richten en dan een knop in te drukken. Zo kan je zien of hij idd een infrarood signaal uitstuurt.

Jammer!
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

Re: LG 65 inch B9 blijft op standby

Ongelezen bericht door Jammer! »

Standje: Jammer! maar ook eigen schuld. Je weet toch vooraf dat Mediamarkt geen service verleend. Snel scoren en toch verloren.
Vervelend voor je maar dat is wat MediaMarkt voor je doet.

Gesloten