Loewe Garantie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
keesenhan
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2009 17:14

Loewe Garantie

Ongelezen bericht door keesenhan » 08 sep 2018 17:47

In januari 2018 een Loewe TV gekocht omdat de vorige goed beviel. Helaas bleek het toestel allerlei mankementen te vertonen. Hij nam o.a. geprogrammeerde uitzendingen niet of maar gedeeltelijk op, Loewe is nu 8 maanden aan het proberen geweest het euvel te verhelpen waarbij ik actief moest medewerken om een paar keer per week via wifi een gegevens door te mailen, helaas zonder resultaat. Meende dat ik na 8 maanden recht had op een ander toestel, maar helaas hullen ze zich in stilzwijgen.

sylvesterb
Berichten: 3218
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Loewe Garantie

Ongelezen bericht door sylvesterb » 08 sep 2018 17:52

keesenhan schreef:
08 sep 2018 17:47
In januari 2018 een Loewe TV gekocht omdat de vorige goed beviel. Helaas bleek het toestel allerlei mankementen te vertonen. Hij nam o.a. geprogrammeerde uitzendingen niet of maar gedeeltelijk op, Loewe is nu 8 maanden aan het proberen geweest het euvel te verhelpen waarbij ik actief moest medewerken om een paar keer per week via wifi een gegevens door te mailen, helaas zonder resultaat. Meende dat ik na 8 maanden recht had op een ander toestel, maar helaas hullen ze zich in stilzwijgen.
Het heeft weinig zin ene toestel om te ruilen als er sprake is van een software probleem.

alfatrion
Berichten: 14898
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Loewe Garantie

Ongelezen bericht door alfatrion » 08 sep 2018 18:09

Heb je de verkoper hierover aangeschreven?

Plaats reactie