LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn abonnement op Ziggo sportzenders heeft nu weinig zin maar beëindigen lukt niet

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Mijn abonnement op Ziggo sportzenders heeft nu weinig zin maar beëindigen lukt niet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

16again schreef:
07 apr 2020 18:07
sylvesterb schreef:
07 apr 2020 17:16
Maar er is geen wanprestatie. Ziggo levert conform de overeenkomst de sportzender, nergens staat iets in de overeenkomt op welke datum bepaalde content wordt uitgezonden. De sportzender zend gewoon uit!
Zo wordt het gepromoot, dus je kan stellen dat je niet krijgt wat men belooft:
https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
De beste competities
De grootste competities van Europa kijk je live op Ziggo Sport. Van Dijk en Wijnaldum in de Premier League, Frenkie de Jong in La Liga en De Ligt bij Juventus. Je ziet ze allemaal. Of wat dacht je van Champions League Switch? Op Champions League avonden mis je geen doelpunt of hoogtepunt meer. En dan is er ook nog UEFA EK kwalificatie, FA Cup en nog veel meer.
Als ze dit nu niet zouden uitzenden en een ander wel dan heb je een punt, maar die competities zijn uitgesteld/verplaatst/geannuleerd. Je betaald voor de zender en die zender biedt content, je betaald niet voor de content zelf. Er is echt geen enkele grond om op te zeggen wegens een wanprestatie.

Ziggo is telefonische gewoon bereikbaar en online kun je gewoon inloggen als je de juiste gegevens hebt. Waarom TS het niet lukt om Ziggo te bereiken is een raadsel. Hij kan dan gewoon opzeggen per maand, dergelijke abonnementen zijn altijd per maand.

Gesloten