LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MINE TV

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Wombarg
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2006 20:36

MINE TV

Ongelezen bericht door Wombarg »

Na een e-mail van planet internet over mine-tv heb ik de informatie op internet bekeken.
Hier aangegeven gebeld te willen worden voor aanvullende informatie.

Ik ben gebeld en heb dus telefonisch contact gehad met planet over Mine.

Tijdens dit telefoongesprek heb ik NIET aangegeven Mine te willen bestellen, dat met dit telefoongesprek Mine besteld KON worden is mij niet eens verteld.

Tijdens dit telefoongesprek is het volgende besproken:

Vraag Planet: Klopt het dat U interesse hebt in Mine?
Antwoord van mij: Ja, maar ik wil eerst meer informatie ontvangen over de mogelijkheden.
Verhaal Planet: 19,00 Euro per maand, krijgt receiver thuis, timeshifting mogelijkheid, ADSL2 lijn, wireless Modem/Router, veel kanalen blabla
Vraag van mij: Kunnen er meerdere Televiesie toestellen aangesloten worden, en dan Per TV naar andere kanalen geschakeld worden:
Antwoord Planet: Dit is in een testfase en is vanaf Juli 2006 waarschijnlijk beschikbaar.
Antwoord van mij: Dan is dat een reden voor mij om nog even te wachten, en met die ADSL2..wordt de internetsnelheid dan ook verhoogd?
Antwoord Planet: Nog niet direct.
Vraag van mij: Is IP telefonie (voip) dan ook mogelijk?
Antwoord planet: Dit zal vanaf Augustus 2006 beschikbaar zijn.
Antwoord van mij: Dan wacht ik liever tot 2 onafhankelijke TV's aangesloten kunnen worden en VOIP operationeel is.
Antwoord Planet: Maar dat kunt u er dan ook bij nemen.
Antwoord van mij: Nee dan wacht ik liever, kunt U mij meer informatie toesturen om alvorens een beslissing te maken eerst te beoordelen of het wat voor mij is.
Antwoord Planet: Ja hoor ik zal een pakket toesturen.

Als je bovenstaande leest, ben je dan in de veronderstelling dat hier een telefonische bestelling geplaatst is?

De stand van zaken nu:
3 uur bellen met planet en KPN op 0900 betaalde nummers.
Tig keer verkeerd doorverbonden worden.
3x tijdens het "heeft u een ogenblik" werdt de verbinding na soms een 14 minuten verbroken.
KPN verwees zelfs naar 08000402 waar een bandje verteld dat je een betaalnummer moet bellen.
Zelfs doorverbonden met de technische dienst van KPN (die intern in het KPN pand storingen oplost)
KPN en planet wijzen naar elkaar, sinds laatste gesprek wijst KPN naar Mine terwijl dat gewoon KPN is.

- Mine bestelling is geanuleerd.
- Bestaande ADSL abbo bij planet is zonder mijn medeweten opgezegd, en kan niet meer op internet.
- Dagen na annuleren Mine werdt er bij de buren een mine pakket met receiver afgeleverd.
- Na veel bellen weet niemend van KPN te vertellen wat het retour adres is van het Mine pakket.
- Eindelijk wordt alles als klacht behandeld en belt men mij binnen 3 dagen terug.

De kosten kunnen mij niets meer schelen, alleen die verkoper moet gestopt/gestraft worden.

Het pakket met receiver moet men maar komen ophalen, gebeurt dit niet binnen een week dan sloop ik de 160Gb HDD er uit en is de rest voor de kliko.

Wombarg
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2006 20:36

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door Wombarg »

Alles is eindelijk opgelost.
Heb 50 euro schadevergoeding gekregen.
Hoef de thuisgestuurde rommel niet terug te sturen.

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door vdberg35 »

LOL bij mij is het net anders om.
Ik wil mine tv hebben vanwegen de voetbal.
Ben nu al sinds 31 october 2006 bezig maar de aansluiting staat nog steeds op gedeeltelijk gereed.
En er is niemand die kan vertellen wanneer dit op gereed komt te staan.
Planet verwijst naar KPN en KPN zegt er is een fout gemaakt bij planet die hebben de bestelling niet doorgevoerd.
Weer naar planet gebeld weer wordt ik doorverbonden naar KPN.
De afdeling waar de mine tuner vandaan moet komen weet van niets.
Het maakt mij inmiddels niets meer uit als het zo moet, hoef ik het niet meer.
Maar het is diep treurig dat je als klant zo wordt weg gezet.
Gelukkig loopt mijn contract op 12-02-2007 af en hoef ik niets meer van KPN te hebben.
Jammer ben al 5 jaar bij planet met het duurste abonnement van 79,95
Laat ik alles wel overzetten naar tele2 hebben ze hun zin, weer een klant minder

marcel234
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 22:36

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door marcel234 »

vd berg 35...lees mijn bericht we kunnen elkaar de hand schudden!


op 8 november hebben wij ook mine bij internetplusbellen aangevraagd..de aanvraag geen probleem. kreeg en bevestegings e-mail van planet dat de aansluiting gereed zou worden gemaakt enzo enzo.

op 14 november had ik het idee om eens te bellen naar kpn naar de stand van zaken. om 9.23 begon het gezeur...de bestelling was "verdwenen" huh maar goed wat er aan te doen...ja niks dus, terug bel afspraak maken en wachten maar. daar voelde ik feitelijk niks voor. na einde gesprek direct weer terug gebeld en weer had de hd medewerker geen enkele zin. dus weer opnieuw bellen.

toen kreeg ik mfr beukema aan de lijn en die wilde toch wel iets dieper gaan. uiteindelijk kreeg ik de heer de wind van de mine afdeling aan de telefoon. de vertelde dat de bestelling wel bestond en dat het binnen 1 week geleverd zou worden. gisteren verliep de eerste terug bel afspraak maar u raad het al...geen enkel telefoon gehad!

dus maar weer eens terug bellen. uiteindelijk nu dan met planet zelf. die vertelde mij al lachend dat ik voorlopig nergens op hoefde te rekenen..ik zeg waarom dan? nou de order stond "vast" ik zeg al geinend maak hem dan los :D maar mooiste is dat planet wel al een factuur heeft verstuurt voor mine terwijl ik het helemaal niet hebt!

tenslotte vandaag weer telefoontje gepleegd naar kpn...je merkt gewoon dat de hd medewerkster (was en vrouw dit keer) al kreunend en steunend mij te antwoord stond. het enigste was ze mij in 5.5 uur telefonische gespreken mededelen= het komt eraan...het staat vast...nog 1 week dan heeft u het...u hoeft er zeker niet op te rekenen voor 3 december enzoenzo...maar kan nog gekker. op het moment dat en hd medewerker tegen mij adviseerd om het hele boeltje op te zeggen om een "betere" provider te zoeken (kortom rot op we kunnen je problemen niet oplossen) vraag ik mij echt af waar in hemelsnaam kpn nu mee bezig is...diep en diep en diep triest!

ik kan aan dit verhaal nog 10 telefonische gesprekstoffen kunnen toevoegen maar dan word dit verhaal wel erg lang. het gaat om de bassis dat kpn/planet mensen iets laten bestellen en het niet kunnen na komen...mijn vermoeden zegt ook dat planet het tegen de bedoeling in het te vroeg hebben aan geboden om de concurentie te laten denken dat kpn/mine zover is. ik vraag mij ook echt af...is er iemand hier op het forum die kpn in combinatie heeft met internetplusbellen? ook ik vdberg25 zit al dik 8 jaar bij planet..en vroeger altijd met veel plezier. maar de laatste maanden is het 1 grote puinzooi bij planet. ik snap ook niet dat zo`n goeie naam als planet zich heeft laten opkopen door kpn...fout van hun leven.


groet marcel.

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door vdberg35 »

Gisteren maar weer eens gebeld.
Ze zijn daar niet goed wijs bij planet en kpn hoor.
Nu wordt er verteld dat met mijn abbonement adsl advanced op het moment nog geen mine kan krijgen.
Dat lukt niet met mijn pakket.
Maar ze adverteren bij KPN en Bij Planet wel dat je het wel kan bestellen.
Ik weet het niet meer hoor ik weer gebeld naar de afdeling opzeggingen.
Nu kan ik mijn internet abbonement niet meer opzeggen en mine ook al niet.
Dat had ik binnen 7 dagen moeten doen nadat ik de bevestigings brief had gehad.
Maar ik heb@#@@!!@##$@! helemaal geen bevestigings brief gehad.
Ze doen maar ik zeg het wel aangetekend op, en ga voorlopig maar naar de kabel voor internet dan hoef ik dat in iedergeval niet te missen
Ik denk overigens dat de kneep zit in dat ik niet het telefoon pakket erbij wil hebben.
En dat de klanten die dit wel willen hebben gewoon voorang krijgen of ze kunnen de vraag naar decoders niet aan,nou zeg dat dan gewoon stelletje hufters
Wat een zooitje daar gelukkig heb ik een rechtsbijstands verzekering die adviseerde mij om het schriftelijk op te zeggen en wat betreft mine als iets niet geleverd is hoef je niet te betalen en kan je er gewoon vanaf.
Maar het is en blijft triest dat je zo met klanten omgaat die toch maar liefst 959.40 per jaar ophoesten aan abbonement.
Dit kan wel eens de ondergang van KPN en Planet worden.

marcel234
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 22:36

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door marcel234 »

dat ze en beetje "loco" zijn bij kpn/planet is en feit. de ondergang zal het zeker niet betekenen gezien er nog legio devisie`s zijn binnen kpn die wel normaal hun werk doen.

ik ga nu ook iets zeggen dat misschien velen zal verbazen...ik WIL ook helemaal niet weg van planet...en ik WIL dolgraag mine. alleen de knulligheid leert dat de ene hand niet meer weet wat de ander aan het doen is...dat is triest.

ze moeten gewoon de boel 2 dagen stil leggen de boel op orde brengen en dan de draad weer oppakken. maar nu blijven ze maar ronddolen in en poel van 100derden dan wel niet 1000den mensen die of- zitten te wachten op hun mine pakket of 2- adminstratief in en rond draaiend rad zitten die niet meer stil te krijgen is..


daarom zeg ik tegen kpn/planet kom op! jullie hebben de potentie laat het zien het kan echt vele malen beter!


groet marcel.

gea
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:37

Re: MINE TV

Ongelezen bericht door gea »

Mijn Planet Standard abonnement heb ik in maart telefonisch om laten zetten naar Economy met ingang van de nieuwe contractperiode begin mei. Ik werd op 20 maart gebeld door een medewerker van Planet en zou ook Mine besteld hebben. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dit niet besteld had omdat ik al Digitenne heb. Na een dag of 5 zou ik een bevestiging krijgen, die niet kwam. Gisteravond kreeg ik een bevestigingsmail, waarbij ook Mine stond. Vanmorgen via ettelijke medewerkers en wachten terecht gekomen bij iemand, die me meldde dat Mine niet meer geannuleerd kon worden, hij kon wel Digitenne voor me opzeggen! Daarnaast bleek dat alle veranderingen al vandaag zijn ingegaan, zodat ik ook nog een boete moet betalen voor het vroegtijdig omzetten van mijn abonnement. Ik heb intussen een aangetekende brief klaar liggen, maar heb er een hard hoofd in dat dit iets zal uithalen. Vermoedelijk komt er volgende week gewoon een Mine pakket thuis.

Gesloten