LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
TRvdH
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2012 17:31

Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door TRvdH »

Ziggo zendt misleidende reclame uit op de Televisie.

Er wordt gesuggereerd dat je voor 99 euro een Interactive HD decoder ontvangt bij All in 1 pakket. Ze vergeten erbij te zeggen dat het alleen voor NIEUWE klanten geldt.

Ik ben zelf al jaren lang Zigo klant en heb in begin besloten geen decoder te willen hebben. Het ging toen om een standaard decoder. Nu ben ik toe aan een nieuwe decoder (HD) en heb contact gezocht met Ziggo waar ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is voor bestaande klanten en het volle bedrag moest betalen 459 euro.

Uiteraard was ik hier niet mee eens, en werd gebeld door de Klantenservice die mij een aanbod deed voor 199 euro. Ik vertelde de medewerkster dat de modems al voor 75-100 euro tekoop zijn op Marktplaats, waarop zij een notitie heeft gemaakt.

Blijkbaar is de enige manier om mijn Ziggo abonnement op te zeggen (dit kan maandelijks) en opnieuw klant te worden. Dan pas heb ik recht op de aanbieding.
Ik denk dan ook dat veel Ziggo gebruikers in het nadeel worden gezet en worden gestraft met deze actie.

Daarnaast hebben ze de brutaliteit om regelmatig een enquête email te sturen over de klant tevredenheid...... grrrrr Ik begrijp totaal niet waar ze mee bezig zijn.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door nevermind »

TRvdH schreef:Ziggo zendt misleidende reclame uit op de Televisie.

Er wordt gesuggereerd dat je voor 99 euro een Interactive HD decoder ontvangt bij All in 1 pakket. Ze vergeten erbij te zeggen dat het alleen voor NIEUWE klanten geldt.

Ik ben zelf al jaren lang Zigo klant en heb in begin besloten geen decoder te willen hebben. Het ging toen om een standaard decoder. Nu ben ik toe aan een nieuwe decoder (HD) en heb contact gezocht met Ziggo waar ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is voor bestaande klanten en het volle bedrag moest betalen 459 euro.

Uiteraard was ik hier niet mee eens, en werd gebeld door de Klantenservice die mij een aanbod deed voor 199 euro. Ik vertelde de medewerkster dat de modems al voor 75-100 euro tekoop zijn op Marktplaats, waarop zij een notitie heeft gemaakt.

Blijkbaar is de enige manier om mijn Ziggo abonnement op te zeggen (dit kan maandelijks) en opnieuw klant te worden. Dan pas heb ik recht op de aanbieding.
Ik denk dan ook dat veel Ziggo gebruikers in het nadeel worden gezet en worden gestraft met deze actie.

Daarnaast hebben ze de brutaliteit om regelmatig een enquête email te sturen over de klant tevredenheid...... grrrrr Ik begrijp totaal niet waar ze mee bezig zijn.

Eerst even de OP veilig stellen.

Waarom kijk je niet op de website van Ziggo, en lees wat er daar staat, i.p.v. hier vuur te spugen.
Ik lees dit, misschien heb jij een andere website van Ziggo. :shock:
De aanbieding op de digitale ontvangers is alleen voor nieuwe Alles-in-1 klanten (inclusief klanten met Ziggo producten die overstappen naar Alles-in-1). Je Alles-in-1 abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dien je in te loggen met je Mijn Ziggo account.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door bprosman »

Uiteraard was ik hier niet mee eens, en werd gebeld door de Klantenservice die mij een aanbod deed voor 199 euro. Ik vertelde de medewerkster dat de modems al voor 75-100 euro tekoop zijn op Marktplaats, waarop zij een notitie heeft gemaakt.
Een modem is toch heel iets anders als een interactieve decoder. Verder vraag ik me af hoe je een modem van Marktplaats bij Ziggo aan de praat gaat krijgen want authenticatie gaat op MAC adres van de router.

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo TRvdH,

Ziggo heeft er voor gekozen om al onze nieuwe "alles in één" klanten een leuke aanbieding te doen. Zoals een interactieve decoder (ITV) voor €99 euro. Deze aanbieding heb jij ook gehad toen je een "alles in één" pakket bij ons afnam(misschien niet de ITV decoder).

Zo nu en dan hebben we ook acties voor onze vaste klanten. Zij kunnen dan voor een sterk gereduceerd tarief een ontvanger kopen (bijvoorbeeld de ITV decoder voor €199 euro ipv €459). Voor deze acties moet je onze website even in de gaten houden.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

scrat43
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2012 15:12

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door scrat43 »

Het ding is nog geen 100€ waard 4 dagen in huis heeft het nog nooit goed gedaan.
Enige wat rest is reparatie en dan twee weken kwijt.
Moet u maar analoog tv kijken meneer omruilen kan niet.
Supeeeerservice ZIGGO!!!!!!

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door TheLD »

Niet overdrijven, ik heb nog de voorganger, de Cisco 8455. Ti's geen Humax maar het ding werkt ok.

De Cisco 8485( zwart)is een nieuwe verbeterde versie, wellicht wil je ruilen :lol:

Straatprijs nieuw zal echt wel meer dan 199 euro zijn.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door Wubo »

als je ze op mp dan goedkoper kunt krijgen, haal um daar dan.

ik ben ook al jaren klant en heb de duurste bundel, heb geen digitaal.

kan er geen traan om laten... sorry heb gewoon een goede t.v. en beregoed beeld ANALOOG warempel!

nog een tip, als je je energie ook kunt regelen via MP... DOEN!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Misleidende reclame Ziggo Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door olaf79 »

TRvdH schreef:Ziggo zendt misleidende reclame uit op de Televisie.

Er wordt gesuggereerd dat je voor 99 euro een Interactive HD decoder ontvangt bij All in 1 pakket. Ze vergeten erbij te zeggen dat het alleen voor NIEUWE klanten geldt.

Ik ben zelf al jaren lang Zigo klant en heb in begin besloten geen decoder te willen hebben. Het ging toen om een standaard decoder. Nu ben ik toe aan een nieuwe decoder (HD) en heb contact gezocht met Ziggo waar ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is voor bestaande klanten en het volle bedrag moest betalen 459 euro.

Uiteraard was ik hier niet mee eens, en werd gebeld door de Klantenservice die mij een aanbod deed voor 199 euro. Ik vertelde de medewerkster dat de modems al voor 75-100 euro tekoop zijn op Marktplaats, waarop zij een notitie heeft gemaakt.

Blijkbaar is de enige manier om mijn Ziggo abonnement op te zeggen (dit kan maandelijks) en opnieuw klant te worden. Dan pas heb ik recht op de aanbieding.
Ik denk dan ook dat veel Ziggo gebruikers in het nadeel worden gezet en worden gestraft met deze actie.

Daarnaast hebben ze de brutaliteit om regelmatig een enquête email te sturen over de klant tevredenheid...... grrrrr Ik begrijp totaal niet waar ze mee bezig zijn.
Weest blij. Koop dat ding niet. Er zijn veel problemen mee. Ziggo wil er van af en probeert de voorraad nu tegen kostprijs te slijten met als bijkomend voordeel extra alles in 1 klanten te scoren.

Gesloten