LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem nooit Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
beppie70
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jul 2006 12:42

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door beppie70 »

oké, dat ga ik dan dus eerst heel duidelijk vragen voordat ik evt. overstap op digitenne :wink:

garnalenpeller
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 feb 2007 21:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door garnalenpeller »

Kijk maar uit Beppie, Als je van goed beeld houd en ook naar sport kijkt, is DIGITENNE, waardeloos. Maar wel het goedkoopste oplossing voor mensen met een krappe beurs zonder veel eisen. De Schotel geeft het beste beelden is na de aanschaf nog goedkoper ook. HD TV, gaat dan ook helemaal niet via DIGITENNE

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

@beppie70 Hou er dan ook rekening mee dat die winkelmedewerkers in zo'n KPN-winkel er vaak niets, of niet genoeg, van af weten en zomaar wat kunnen zeggen! Dan komt u misschien alsnog van een kouwe kermis thuis. :wink:

U kunt beter op internet via bijvoorbeeld Google zoeken.

beppie70
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jul 2006 12:42

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door beppie70 »

ik zit ook al met dat waardeloze internetplusbellen van ze dus breek me de bek niet open :wink:

(als je telefoonverbinding slecht is heb je te veel gedownload en dat kan niet... dát hadden ze vantevoren niet gezegd!!)

dus eigenlijk weet ik het al, ik neem dat hele digitenne mooi niet :lol:
Het leek me zo handig omdat je dan ook op tv's op de bovenverdieping zo'n ontvanger kan zetten.. das makkelijker dan de kabel doortrekken ;)

garnalenpeller
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 feb 2007 21:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door garnalenpeller »

@ Beppie,
DIGITENNE NEE WEG ER MEE!!!!!!

De KPN, is een zeer arrogant bedrijf , waar de service op de laatste plaats komt, waar ze wel snel in zij is het geld van je rekening afschrijven, veel beloven weinig geven, jammer dat ik gek was en er ben ingetuind. Beppie, infomeer je maar eerst goed voor je het doet, je zit er zo voor een tijd aan vast, ik heb het nu drie maanden en zal het maandag gelijk op zeggen.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Wat een onzin! Ik ben er heel blij mee... perfect beeld en niets kabels doortrekken, ideaal, ik heb een woning op de begane grond, zelfs ontvangst in de slaapkamer die tussen allerlei hoge gebouwen zit ingebouwd! KPN Digitenne is top! (in ieder geval in Alkmaar!)

garnalenpeller
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 feb 2007 21:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door garnalenpeller »

@ RBC,

Jij wordt zeker betaald door de KPN, ik hoor niet anders dan dat het een ramp is DIGITENNE.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Ik ben zeker niet de enige tevreden klant... Mijn buren hebben het bijv. ook :lol: Het zal dus allemaal wel meevallen, probleem op een forum als deze is dat mensen hier pas op gaan rondneuzen op het moment dat er problemen zijn, daardoor is dit vaak geen goede afspiegeling van de werkelijkheid!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben zeker niet de enige tevreden klant... Mijn buren hebben het bijv. ook Het zal dus allemaal wel meevallen, probleem op een forum als deze is dat mensen hier pas op gaan rondneuzen op het moment dat er problemen zijn
Spreek je jezelf nu niet tegen?????????

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Dit geldt niet voor mij... In het algemeen geldt dat mensen pas op een forum als deze komen op het moment dat zij problemen ervaren...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Zelfs al heb je "GOEDE" ontvangst met Digitenne, dus geen storingen, het beeld ziet er gewoon SLECHT uit.

Het is Low Definition televisie, de tegenhanger van High Definition televisie. Dat wil zeggen: veel blokjes en onnatuurlijke kleuren. Te weining bits en resolutie voor snelle bewegingen, vuur, water, blaadjes van bomen, kortom wazig beeld, etc.....
Een gemiddeld webfilmpje heeft dezelfde of nog betere kwaliteit dan Digitenne.

Het lijkt zelf zo dat het momenteel NOG ERGER is, dan dat het een paar maanden geleden was.

Hoe komt iemand in deze tijd in godsnaam op het idee, om zoiets te lanceren?? Het lijkt wel een grap of zo.

Mijn broek zakt hier van af. :twisted:

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door stekel »

In februari heb ik digitenne aangeschaft omdat ik van upc af wilde. Ik heb een brief met alle klantgegevens en daarin staat vermeld dat ik als klant van kpn met een vaste telefoonaansluiting een korting krijgen van 2 euro! Nou dat is niet meer van toepassing zomaar weer afgeschaft! De mevrouw aan de telefoon zei dat ik een brief over die wijziging zou hebben ontvangen. Wat is zo'n kpn toch een onbetrouwbaar bedrijf.

debonaire
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mei 2007 21:42

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door debonaire »

Ik vind digitenne super, dus ook hier een tevreden klant! Af en toe storing maar niet hinderlijk. Helpdesk hier over gebeld en krijg een buitenantenne. Voor 9,95 per maand vind ik het top! :D

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Ben ook erg tevreden over de nieuwe indeling... Eindelijk BBC prime en BBC world landelijk en veel logischere indeling van de kanalen... Sorry, kan er niets aan doen, maar blijf een tevreden gebruiker van KPN Digitenne!

dave34
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2007 09:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door dave34 »

hahaha die dilbert loopt zeker de hele dag met die antenne op zijn kop door het huis. bij mij is het knudde en het zal wel niet veranderen ook heb ik het gevoel.

grazer
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jun 2007 10:19

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door grazer »

Wij hebben nu sinds 2 maanden digitenne en we zijn er zeer tevreden over.Dit is beter dan het digitale van UPC dat was waardeloos

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door agro »

Dit is beter dan het digitale van UPC dat was waardeloos
Niet alleen de digitale tv van upc is waardeloos, maar de gehele firma list en bedrog is waardeloos, arrogant en onbeschoft, en dat zal nooit veranderen.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rene117 »

:lol:
dit zijn zeer goede worden meneer agro
hier sta ik voledig achter

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Ondanks alles, is de beeldkwaliteit van de digitale kabel, wel ongeveer zo'n 10 miljoen keer beter dan die van Digitenne...........................


Nee, nee, dit is echt niet overdreven. 8)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door agro »

de beeldkwaliteit van de digitale kabel, wel ongeveer zo'n 10 miljoen keer beter
Das wel erg veel, maar overdrijven is ook een vak :wink:

Gesloten